Loading
Code
ՀՀԿԳՄՍՆԷԱՃԱՊՁԲ-22/76
Title
"An hour. Light, sound systems and projectors of the stage of the SNCO "State Theater of Musical Comedy named after Paronyana"
Procurer
RA Ministry of Education, Science, Culture and Sports
Procurement Type
Goods
Answer and clarification
RequestLogdateClarification
«ՀՀԿԳՄՍՆԷԱՃԱՊՁԲ-22/76» էլեկտրոնային աճուրդի գնահատող հանձնաժողովին Հարգելի գործընկերնե՝ր. Համաձայն «Գնումների մասին» ՀՀ օրենքի 29-րդ հոդվածի 1-ի մասի պահանջների խնդրում ենք տալ պաշտոնական պարզաբանում, թե ինչպե՞ս է Պատվիրատուն կոնկրետ որոշելու մասնակիցների կողմից առաջարկված 79,645,200.00 ՀՀ դրամ առավելագույն արժողությամբ ապրանքի համապատասխանությունը հրավերի պահանջներին այն դեպքում, երբ մասնակիցների կողմից՝ - ընդհանրապես չեն ներկայացվել առաջարկվող ապրանքի ամբողջական նկարագրերը (ներառյալ պրոյեկտորի և պրոյեկցիոն էկրանի մակնիշները և արտադրողների անվանումները), որոնք բացառապես չեն պահանջվում նույնիսկ փոփոխված հրավերով. - որպես ապրանքի տեխնիկական բնութագրեր ներկայացվել են պայմանագրի Հավելված N1-ի՝ «ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ԲՆՈՒԹԱԳԻՐ» 3-րդ չափաբաժնի բնութագրերի՝ տառ առ տառ, կետ առ կետ, արտատպումներ. Ստիպված ենք փաստել, որ վերոհիշյալ հարցի վերաբերյալ գնահատող հանձնաժողովին 3 (երեք) անգամ արդեն իսկ ներկայացվել են պարզաբանման հարցումներ (31.05.22թ., 02.06.22թ., 02.06.22թ.), սակայն բավարար պարզաբանում տվյալ հարցի վերաբերյալ հանձնաժողովը դեռևս չի տրամադրել: Շնորհակալություն համագործակցության համար:2022-06-08 16:16:02

ՀՀ կառավարության 04.05.2017թ թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված «Գնումների գործընթացի կազմակերպման» կարգի 21-րդ կետի 1-ին ենթակետի ա/ մասի համաձայն՝ ձեռք բերվող ապրանքի ապրանքային նշանը, ֆիրմային անվանումը, մակնիշը և արտադրողի անվանումը ներկայացվում են անհրաժեշտության դեպքում։ Տվյալ դեպքում Պատվիրատուն անհրաժեշտ չի համարել վերոնշյալ պայմանների ներկայացումը։ Միաժամանակ տեղեկացնում ենք, որ ձեռք բերող ապրանքի տեխնիկական բնութագրի ներկայացումը հրավերով նախատեսված է որպես պարտադիր պահանջ:

В соответствии с подпунктом 1 а/ пункта 21 порядка "Организации процесса закупок", утвержденный решением правительства РА от 04.05.2017 г. N 526-Ն товарный знак, фирменное наименование, марка и наименование производителя приобретаемого товара пр

«ՀՀԿԳՄՍՆԷԱՃԱՊՁԲ-22/76» էլեկտրոնային աճուրդի գնահատող հանձնաժողովին Հարգելի գործընկերնե՝ր. Շնորհակալություն «ՀՀԿԳՄՍՆԷԱՃԱՊՁԲ-22/76» էլեկտրոնային աճուրդի 3-րդ չափաբաժնի վերաբերյալ 10.06.22թ. տրամադրված պաշտոնական պարզաբանման համար: Սակայն ստիպված ենք փաստել, որ հերթով արդեն իսկ 4-րդ անգամ ներկայացված նույն պարզաբանման հարցմանը (31.05.22թ., 02.06.22թ., 06.06.22թ., 08.06.22թ.) գնահատող հանձնաժողովը հերթական անգամ տրամադրել է բացարապես անհիմն և բարձրացված հարցին անհամարժեք պարզաբանում: Բևեռում ենք գնահատող հանձնաժողովի ուշադրությունն առ այն, որ` - արդեն իսկ 4 անգամ ներկայացված նույն պարզաբանման հարցումը ընդհանրապես որևիցե առնչություն չունի Պատվիրատուին վերապահված իրավունքի հետ հրավերով պահանջել կամ չպահանջել մասնակիցներից ներկայացնել առաջարկվող ապրանքի ամբողջական նկարագրերը. - համաձայն ՀՀ Գնումների մասին գործող օրենսդրության Պատվիրատուն իրավասու չե պահանջել մասնակիցներից ներկայացնել որևիցե փաստաթղթեր հրավերի շրջանակներից դուրս: Ուստի, համաձայն «Գնումների մասին» ՀՀ օրենքի 29-րդ հոդվածի 1-ի մասի պահանջների արդեն իսկ 5-րդ անգամ խնդրում ենք տալ պաշտոնական պարզաբանում, թե ինչպե՞ս է Պատվիրատուն որոշելու մասնակիցների կողմից առաջարկված 79,645,200.00 ՀՀ դրամ առավելագույն արժողությամբ ապրանքի համապատասխանությունը հրավերի պահանջներին այն կոնկրետ դեպքում, երբ մասնակիցների կողմից՝ - ընդհանրապես չեն ներկայացվել առաջարկվող ապրանքի ամբողջական նկարագրերը (ներառյալ պրոյեկտորի և պրոյեկցիոն էկրանի մակնիշները և արտադրողների անվանումները), որոնք բացառապես չեն պահանջվում նույնիսկ փոփոխված հրավերով. - որպես ապրանքի տեխնիկական բնութագրեր ներկայացվել են պայմանագրի Հավելված N1-ի՝ «ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ԲՆՈՒԹԱԳԻՐ» 3-րդ չափաբաժնի բնութագրերի՝ տառ առ տառ, կետ առ կետ, արտատպումներ. Շնորհակալություն համագործակցության համար:2022-06-10 22:08:16

Ձեր կողմից ներկայացված հարցմանն արդեն իսկ պատասխանել ենք 10.06.2022թ, որին ի լրումն տեղեկացնում ենք նաև, որ սույն հրավերի 1-ին մասի 4-րդ կետի 4.3 ենթակետի 3-րդ մասի համաձայն մասնակիցը պարտավոր է համակարգի միջոցով ներկայացնել իր կողմից առաջարկվող ապրանքի տեխնիկական բնութագրերը, որոնք հետագայում կնքվում են որպես պայմանագրի թիվ 1 հավելված: Ինչ վերաբերում է գնահատող հանձնաժողովի կողմից հայտերի գնահատմանը, ապա այն իրականացվելու է գնումների մասին ՀՀ օրենսդրությամբ սահմանված կարգով:

На ваш запрос мы уже ответили 10.06.2022 г. сообщаем также, что согласно пункту 3 пункта 4 части 1 настоящего приглашения участник обязан посредством системы представить технические характеристики предлагаемого им товара, которые в дальнейшем подписываютс

«ՀՀԿԳՄՍՆԷԱՃԱՊՁԲ-22/76» էլեկտրոնային աճուրդի գնահատող հանձնաժողովին Հարգելի գործընկերնե՝ր. Շնորհակալություն «ՀՀԿԳՄՍՆԷԱՃԱՊՁԲ-22/76» էլեկտրոնային աճուրդի 3-րդ չափաբաժնի վերաբերյալ 13.06.22թ. տրամադրված պաշտոնական պարզաբանման համար: Սակայն ստիպված ենք փաստել, որ հերթով արդեն իսկ 5-րդ անգամ ներկայացված նույն պարզաբանման հարցմանը (31.05.22թ., 02.06.22թ., 06.06.22թ., 08.06.22թ., 10.06.22թ.) գնահատող հանձնաժողովը 13.06.22թ. հերթական անգամ տրամադրել է բացառապես անհիմն և բարձրացված հարցին անհամարժեք պարզաբանում, քանզի՝ - հղումը գնահատող հանձնաժողովի կողմից 10.06.22թ. տրամադրված պարզաբանմանն, այն է՝ «... ՀՀ կառավարության 04.05.2017թ թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված «Գնումների գործընթացի կազմակերպման» կարգի 21-րդ կետի 1-ին ենթակետի ա/ մասի համաձայն՝ ձեռք բերվող ապրանքի ապրանքային նշանը, ֆիրմային անվանումը, մակնիշը և արտադրողի անվանումը ներկայացվում են անհրաժեշտության դեպքում։ Տվյալ դեպքում Պատվիրատուն անհրաժեշտ չի համարել վերոնշյալ պայմանների ներկայացումը։ Միաժամանակ տեղեկացնում ենք, որ ձեռքբերվող ապրանքի տեխնիկական բնութագրի ներկայացումը հրավերով նախատեսված է որպես պարտադիր պահանջ...», բացառապես չի պատասխանում 4 անգամ (31.05.22թ., 02.06.22թ., 06.06.22թ. և 08.06.22թ.) ներկայացված նույն պարզաբանման հարցմանը. - գնահատող հանձնաժողովի կողմից 13.06.22թ. տրամադրված պարզաբանումը առ այն, որ «տեղեկացնում ենք նաև, որ սույն հրավերի 1-ին մասի 4-րդ կետի 4.3 ենթակետի 3-րդ մասի համաձայն մասնակիցը պարտավոր է համակարգի միջոցով ներկայացնել իր կողմից առաջարկվող ապրանքի տեխնիկական բնութագրերը, որոնք հետագայում կնքվում են որպես պայմանագրի թիվ 1 հավելված» բացառապես չի սահմանափակում մասնակիցների իրավունքը որպես առաջարկվող ապրանքի տեխնիկական բնութագրեր ներկայացնել պայմանագրի Հավելված N1-ի՝ «ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ԲՆՈՒԹԱԳԻՐ» 3-րդ չափաբաժնի բնութագրերի՝ տառ առ տառ, կետ առ կետ, արտատպումները. - գնահատող հանձնաժողովի կողմից 13.06.22թ. տրամադրված պարզաբանումը, այն է՝«Ինչ վերաբերում է գնահատող հանձնաժողովի կողմից հայտերի գնահատմանը, ապա այն իրականացվելու է գնումների մասին ՀՀ օրենսդրությամբ սահմանված կարգով», իրոք զարմանք է հարուցում` ցանկացած գնահատող հանձնաժողով պարզապես պարտավոր է գործել ՀՀ Գնումների մասին գործող օրենսդրության շրջանակներում, հակառակն ուղղակի արգելված է օրենքով. - 10.06.22թ. արդեն իսկ 5 անգամ ներկայացված նույն պարզաբանման հարցումը ընդհանրապես որևիցե առնչություն չունի Պատվիրատուին վերապահված իրավունքի հետ հրավերով պահանջել կամ չպահանջել մասնակիցներից ներկայացնել առաջարկվող ապրանքի ամբողջական նկարագրերը. - համաձայն ՀՀ Գնումների մասին գործող օրենսդրության Պատվիրատուն իրավասու չէ պահանջել մասնակիցներից ներկայացնել որևիցե փաստաթղթեր հրավերի շրջանակներից դուրս: Ուստի, համաձայն «Գնումների մասին» ՀՀ օրենքի 29-րդ հոդվածի 1-ի մասի պահանջների արդեն իսկ 6-րդ անգամ խնդրում ենք տալ հստակ և միանշանակ պաշտոնական պարզաբանում, թե ինչպե՞ս է Պատվիրատուն որոշելու մասնակիցների կողմից առաջարկված 79,645,200.00 ՀՀ դրամ առավելագույն արժողությամբ ապրանքի համապատասխանությունը հրավերի պահանջներին այն կոնկրետ դեպքում, երբ մասնակիցների կողմից՝ - ընդհանրապես չեն ներկայացվել առաջարկվող ապրանքի ամբողջական նկարագրերը (ներառյալ պրոյեկտորի և պրոյեկցիոն էկրանի մակնիշները և արտադրողների անվանումները), որոնք բացառապես չեն պահանջվում նույնիսկ փոփոխված հրավերով. - որպես ապրանքի տեխնիկական բնութագրեր ներկայացվել են պայմանագրի Հավելված N1-ի՝ «ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ԲՆՈՒԹԱԳԻՐ» 3-րդ չափաբաժնի բնութագրերի՝ տառ առ տառ, կետ առ կետ, արտատպումները. Շնորհակալություն համագործակցության համար:2022-06-14 10:49:24

Ձեր կողմից ներկայացված 6-րդ նույնաբովանդակ հարցմանն արդեն իսկ պատասխանել ենք նախորդ պարզաբանումներում: Միաժամանակ տեղեկացնում ենք, որ ՀՀ կառավարության 04.05.2017թ թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված «Գնումների գործընթացի կազմակերպման» կարգի 50-րդ կետի համաձայն` տվյալ գնման գործընթացին մասնակցելու նպատակով հայտ ներկայացրած մասնակիցները կարող են գրավոր պահանջ ներկայացնել պատվիրատուին` կնքված տվյալ պայմանագրի արդյունքի ընդունման գործընթացին պատասխանատու ստորաբաժանման հետ համատեղ մասնակցելու համար:

На представленный вами 6-й опрос аналогичного содержания мы уже ответили в предыдущих разъяснениях. В соответствии с пунктом 50 пункта порядка "Организации процесса закупок", утвержденный решением правительства РА от 04.05.2017 г. N 526-Ն . уча

«ՀՀԿԳՄՍՆԷԱՃԱՊՁԲ-22/76» էլեկտրոնային աճուրդի գնահատող հանձնաժողովին Հարգելի գործընկերնե՝ր. Շնորհակալություն «ՀՀԿԳՄՍՆԷԱՃԱՊՁԲ-22/76» էլեկտրոնային աճուրդի 3-րդ չափաբաժնի վերաբերյալ 16.06.22թ. տրամադրված պաշտոնական պարզաբանման համար: Սակայն ստիպված ենք փաստել, որ հերթով արդեն իսկ 6-րդ անգամ ներկայացված նույն պարզաբանման հարցմանը (31.05.22թ., 02.06.22թ., 06.06.22թ., 08.06.22թ., 10.06.22թ., 14.06.22թ.) գնահատող հանձնաժողովը 16.06.22թ. հերթական անգամ տրամադրել է բացառապես անհիմն և բարձրացված հարցին անհամարժեք պարզաբանում` «Ձեր կողմից ներկայացված 6-րդ նույնաբովանդակ հարցմանն արդեն իսկ պատասխանել ենք նախորդ պարզաբանումներում», քանզի 14.06.22թ. գնահատող հանձնաժողովին ուղարկված պարզաբանման հարցումում 4 (չորս) հաջորդաբար շարադրված կետերով շատ պարզ, հասանելի և միանշանակ ապացուցված էր գնահատող հանձնաժողովի կողմից թե 10.06.22թ., թե 13.06.22թ. տրամադրված պարզաբանումների առոչնչությունը իրավական տեսակետից: Արդյոք ակնհա՞յտ չէ գնահատող հանձնաժողովի համար, որ Հրավերում առաջարկվող ապրանքի ամբողջական նկարագրերի (ներառյալ պրոյեկտորի և պրոյեկցիոն էկրանի մակնիշները և արտադրողների անվանումները) ներկայացնելու պահանջի բացակայությունը ոչ միայն որևիցե ձևով չի սահմանափակում մասնակիցների իրավունքը որպես ապրանքի տեխնիկական բնութագրեր ներկայացնել պայմանագրի Հավելված N1-ի՝ «ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ԲՆՈՒԹԱԳԻՐ» 3-րդ չափաբաժնի բնութագրերի տառ առ տառ, կետ առ կետ արտատպումներն, այլ ուղղակի դրդում է վերջիններիս գործել հենց այդ կերպով: Արդյոք ակնհա՞յտ չէ գնահատող հանձնաժողովի համար, որ վերոհիշյալ դեպքում գնահատող հանձնաժողովը որևիցե իրավական այլընտրանք չունենալով, պարզապես պարտադրված է լինելու համեմատել հենց իրեն կողմից պատրաստված և հաստատված պայմանագրի Հավելված N1-ի՝ «ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ԲՆՈՒԹԱԳԻՐ» 3-րդ չափաբաժնի բնութագրերը մասնակիցների կողմից ներկայացված այդ փաստաթղթի տառ առ տառ, կետ առ կետ արտատպումների հետ: Արդյոք ակնհա՞յտ չէ գնահատող հանձնաժողովի համար, որ ստեղծված իրավիճակից խուսափելու համար միակ օրինական ելքն է փոփոխություն կատարել Հրավերում, ավելացնելով այնտեղ առաջարկվող ապրանքի ամբողջական նկարագրերի (ներառյալ պրոյեկտորի և պրոյեկցիոն էկրանի մակնիշները և արտադրողների անվանումները) ներկայացնելու պահանջը: Միգուցե վերը նշված մտավախություններն և նկատառումները սխա՞լ ու անհի՞մն են, և գնահատող հանձնաժողովին քաջ հայտն՞ի են նկարագրված իրավիճակից խուսափելու միջոցները: Ուստի, համաձայն «Գնումների մասին» ՀՀ օրենքի 29-րդ հոդվածի 1-ի մասի պահանջների արդեն իսկ 7-րդ անգամ խնդրում ենք տեղեկացնել, թե որո՞նք են վերոհիշյալ իրավիճակից խուսափելու միջոցները և տալ հստակ և միանշանակ պաշտոնական պարզաբանում, թե ինչպե՞ս է Պատվիրատուն որոշելու մասնակիցների կողմից առաջարկված 79,645,200.00 ՀՀ դրամ առավելագույն արժողությամբ ապրանքի համապատասխանությունը հրավերի պահանջներին այն կոնկրետ դեպքում, երբ մասնակիցների կողմից՝ - ընդհանրապես չեն ներկայացվել հրավերով չպահանջված առաջարկվող ապրանքի ամբողջական նկարագրերը (ներառյալ պրոյեկտորի և պրոյեկցիոն էկրանի մակնիշները և արտադրողների անվանումները). - որպես ապրանքի տեխնիկական բնութագրեր ներկայացվել են պայմանագրի Հավելված N1-ի՝ «ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ԲՆՈՒԹԱԳԻՐ» 3-րդ չափաբաժնի բնութագրերի՝ տառ առ տառ, կետ առ կետ, արտատպումները. Շնորհակալություն համագործակցության համար:2022-06-17 10:07:16

Ձեր կողմից ներկայացված 7-րդ նույնաբովանդակ հարցմանն արդեն իսկ պատասխանել ենք նախորդ պարզաբանումներում: Միաժամանակ տեղեկացնում ենք, որ ՀՀ կառավարության 04.05.2017թ թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված «Գնումների գործընթացի կազմակերպման» կարգի 50-րդ կետի համաձայն` տվյալ գնման գործընթացին մասնակցելու նպատակով հայտ ներկայացրած մասնակիցները կարող են գրավոր պահանջ ներկայացնել պատվիրատուին` կնքված տվյալ պայմանագրի արդյունքի ընդունման գործընթացին պատասխանատու ստորաբաժանման հետ համատեղ մասնակցելու համար:

На представленный вами 7-й опрос аналогичного содержания мы уже ответили в предыдущих разъяснениях. В соответствии с пунктом 50 пункта порядка "Организации процесса закупок", утвержденный решением правительства РА от 04.05.2017 г. N 526-Ն участн

Publish time
2022-06-08 10:57:49
Bid end time
2022-06-23 12:00:00
Reverse auction
2022-06-24 12:00:00
You can send request before
2022-06-18 12:00:00
Tender changed version(s)
CodePublish time
ՀՀԿԳՄՍՆԷԱՃԱՊՁԲ-22/762022-05-24 16:50:10
Status
Finished
Statement
Invitation
Protocol

Bids

Lot numberOccupied placeSubmitted applicationsEstimated priceFirst bidLast bidParticipant status
ValueVATPriceValueVATPrice
11ՍՄԱՐԹԼՈՋԻՍԹԻՔՍ ՍՊԸ Product full description177482100 AMD 500000000 AMD20 %600000000 AMD500000000 AMD20 %600000000.00 AMDRejected
21ՍՄԱՐԹԼՈՋԻՍԹԻՔՍ ՍՊԸ Product full description108625000 AMD 500000000 AMD20 %600000000 AMD500000000 AMD20 %600000000.00 AMDRejected
31Firm Alpha CO., LTD Product full description79645200 AMD 60000000 AMD20 %72000000 AMD23000000 AMD20 %27600000.00 AMD
32Prozon LLC Product full description79645200 AMD 65500000 AMD20 %78600000 AMD24000000 AMD20 %28800000.00 AMD
33Es Ye Trade LLC Product full description79645200 AMD 100000000 AMD20 %120000000 AMD26400000 AMD20 %31680000.00 AMD
34Pro Invest LLC Product full description79645200 AMD 80000000 AMD0 %80000000 AMD59400000 AMD0 %59400000.00 AMD
35ՍՄԱՐԹԼՈՋԻՍԹԻՔՍ ՍՊԸ Product full description79645200 AMD 500000000 AMD20 %600000000 AMD500000000 AMD20 %600000000.00 AMDRejected

Live

Lot number CPV Title Bids
3 38651200/1 պրոյեկտորներ
Pro Invest LLC 59400000 AMD 2022-06-24 12:00:14
Prozon LLC 58800000 AMD 2022-06-24 12:04:16
Firm Alpha CO., LTD 55000000 AMD 2022-06-24 12:08:25
Prozon LLC 54400000 AMD 2022-06-24 12:12:59
Firm Alpha CO., LTD 50000000 AMD 2022-06-24 12:17:07
Prozon LLC 49400000 AMD 2022-06-24 12:21:39
Firm Alpha CO., LTD 40000000 AMD 2022-06-24 12:22:00
Es Ye Trade LLC 39400000 AMD 2022-06-24 12:22:49
Firm Alpha CO., LTD 35000000 AMD 2022-06-24 12:23:41
Es Ye Trade LLC 34400000 AMD 2022-06-24 12:23:59
Firm Alpha CO., LTD 30000000 AMD 2022-06-24 12:24:15
Es Ye Trade LLC 29400000 AMD 2022-06-24 12:24:34
Firm Alpha CO., LTD 27000000 AMD 2022-06-24 12:24:49
Es Ye Trade LLC 26400000 AMD 2022-06-24 12:25:06
Firm Alpha CO., LTD 25000000 AMD 2022-06-24 12:25:23
Prozon LLC 24000000 AMD 2022-06-24 12:29:52
Firm Alpha CO., LTD 23000000 AMD 2022-06-24 12:29:57