«ՀՀԿԳՄՍՆԷԱՃԱՊՁԲ-22/76» էլեկտրոնային աճուրդի
գնահատող հանձնաժողովին
Հարգելի գործընկերնե՝ր.
Համաձայն «Գնումների մասին» ՀՀ օրենքի 29-րդ հոդվածի 1-ի մասի պահանջների խնդրում ենք տալ պաշտոնական պարզաբանում, թե ինչպե՞ս է Պատվիրատուն կոնկրետ որոշելու մասնակիցների կողմից առաջարկված 79,645,200.00 ՀՀ դրամ առավելագույն արժողությամբ ապրանքի համապատասխանությունը հրավերի պահանջներին այն դեպքում, երբ մասնակիցների կողմից՝
- ընդհանրապես չեն ներկայացվել առաջարկվող ապրանքի ամբողջական նկարագրերը (ներառյալ պրոյեկտորի և պրոյեկցիոն էկրանի մակնիշները և արտադրողների անվանումները), որոնք բացառապես չեն պահանջվում նույնիսկ փոփոխված հրավերով.
- որպես ապրանքի տեխնիկական բնութագրեր ներկայացվել են պայմանագրի Հավելված N1-ի՝ «ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ԲՆՈՒԹԱԳԻՐ» 3-րդ չափաբաժնի բնութագրերի՝ տառ առ տառ, կետ առ կետ, արտատպումներ.
Ստիպված ենք փաստել, որ վերոհիշյալ հարցի վերաբերյալ գնահատող հանձնաժողովին 3 (երեք) անգամ արդեն իսկ ներկայացվել են պարզաբանման հարցումներ (31.05.22թ., 02.06.22թ., 02.06.22թ.), սակայն բավարար պարզաբանում տվյալ հարցի վերաբերյալ հանձնաժողովը դեռևս չի տրամադրել:
Շնորհակալություն համագործակցության համար: | 2022-06-08 16:16:02 | ՀՀ կառավարության 04.05.2017թ թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված «Գնումների գործընթացի կազմակերպման» կարգի 21-րդ կետի 1-ին ենթակետի ա/ մասի համաձայն՝ ձեռք բերվող ապրանքի ապրանքային նշանը, ֆիրմային անվանումը, մակնիշը և արտադրողի անվանումը ներկայացվում են անհրաժեշտության դեպքում։ Տվյալ դեպքում Պատվիրատուն անհրաժեշտ չի համարել վերոնշյալ պայմանների ներկայացումը։ Միաժամանակ տեղեկացնում ենք, որ ձեռք բերող ապրանքի տեխնիկական բնութագրի ներկայացումը հրավերով նախատեսված է որպես պարտադիր պահանջ: В соответствии с подпунктом 1 а/ пункта 21 порядка "Организации процесса закупок", утвержденный решением правительства РА от 04.05.2017 г. N 526-Ն товарный знак, фирменное наименование, марка и наименование производителя приобретаемого товара пр |
«ՀՀԿԳՄՍՆԷԱՃԱՊՁԲ-22/76» էլեկտրոնային աճուրդի
գնահատող հանձնաժողովին
Հարգելի գործընկերնե՝ր.
Շնորհակալություն «ՀՀԿԳՄՍՆԷԱՃԱՊՁԲ-22/76» էլեկտրոնային աճուրդի 3-րդ չափաբաժնի վերաբերյալ 10.06.22թ. տրամադրված պաշտոնական պարզաբանման համար:
Սակայն ստիպված ենք փաստել, որ հերթով արդեն իսկ 4-րդ անգամ ներկայացված նույն պարզաբանման հարցմանը (31.05.22թ., 02.06.22թ., 06.06.22թ., 08.06.22թ.) գնահատող հանձնաժողովը հերթական անգամ տրամադրել է բացարապես անհիմն և բարձրացված հարցին անհամարժեք պարզաբանում:
Բևեռում ենք գնահատող հանձնաժողովի ուշադրությունն առ այն, որ`
- արդեն իսկ 4 անգամ ներկայացված նույն պարզաբանման հարցումը ընդհանրապես որևիցե առնչություն չունի Պատվիրատուին վերապահված իրավունքի հետ հրավերով պահանջել կամ չպահանջել մասնակիցներից ներկայացնել առաջարկվող ապրանքի ամբողջական նկարագրերը.
- համաձայն ՀՀ Գնումների մասին գործող օրենսդրության Պատվիրատուն իրավասու չե պահանջել մասնակիցներից ներկայացնել որևիցե փաստաթղթեր հրավերի շրջանակներից դուրս:
Ուստի, համաձայն «Գնումների մասին» ՀՀ օրենքի 29-րդ հոդվածի 1-ի մասի պահանջների արդեն իսկ 5-րդ անգամ խնդրում ենք տալ պաշտոնական պարզաբանում, թե ինչպե՞ս է Պատվիրատուն որոշելու մասնակիցների կողմից առաջարկված 79,645,200.00 ՀՀ դրամ առավելագույն արժողությամբ ապրանքի համապատասխանությունը հրավերի պահանջներին այն կոնկրետ դեպքում, երբ մասնակիցների կողմից՝
- ընդհանրապես չեն ներկայացվել առաջարկվող ապրանքի ամբողջական նկարագրերը (ներառյալ պրոյեկտորի և պրոյեկցիոն էկրանի մակնիշները և արտադրողների անվանումները), որոնք բացառապես չեն պահանջվում նույնիսկ փոփոխված հրավերով.
- որպես ապրանքի տեխնիկական բնութագրեր ներկայացվել են պայմանագրի Հավելված N1-ի՝ «ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ԲՆՈՒԹԱԳԻՐ» 3-րդ չափաբաժնի բնութագրերի՝ տառ առ տառ, կետ առ կետ, արտատպումներ.
Շնորհակալություն համագործակցության համար: | 2022-06-10 22:08:16 | Ձեր կողմից ներկայացված հարցմանն արդեն իսկ պատասխանել ենք 10.06.2022թ, որին ի լրումն տեղեկացնում ենք նաև, որ սույն հրավերի 1-ին մասի 4-րդ կետի 4.3 ենթակետի 3-րդ մասի համաձայն մասնակիցը պարտավոր է համակարգի միջոցով ներկայացնել իր կողմից առաջարկվող ապրանքի տեխնիկական բնութագրերը, որոնք հետագայում կնքվում են որպես պայմանագրի թիվ 1 հավելված:
Ինչ վերաբերում է գնահատող հանձնաժողովի կողմից հայտերի գնահատմանը, ապա այն իրականացվելու է գնումների մասին ՀՀ օրենսդրությամբ սահմանված կարգով: На ваш запрос мы уже ответили 10.06.2022 г.
сообщаем также, что согласно пункту 3 пункта 4 части 1 настоящего приглашения участник обязан посредством системы представить технические характеристики предлагаемого им товара, которые в дальнейшем подписываютс |
«ՀՀԿԳՄՍՆԷԱՃԱՊՁԲ-22/76» էլեկտրոնային աճուրդի
գնահատող հանձնաժողովին
Հարգելի գործընկերնե՝ր.
Շնորհակալություն «ՀՀԿԳՄՍՆԷԱՃԱՊՁԲ-22/76» էլեկտրոնային աճուրդի 3-րդ չափաբաժնի վերաբերյալ 13.06.22թ. տրամադրված պաշտոնական պարզաբանման համար:
Սակայն ստիպված ենք փաստել, որ հերթով արդեն իսկ 5-րդ անգամ ներկայացված նույն պարզաբանման հարցմանը (31.05.22թ., 02.06.22թ., 06.06.22թ., 08.06.22թ., 10.06.22թ.) գնահատող հանձնաժողովը 13.06.22թ. հերթական անգամ տրամադրել է բացառապես անհիմն և բարձրացված հարցին անհամարժեք պարզաբանում, քանզի՝
- հղումը գնահատող հանձնաժողովի կողմից 10.06.22թ. տրամադրված պարզաբանմանն, այն է՝ «... ՀՀ կառավարության 04.05.2017թ թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված «Գնումների գործընթացի կազմակերպման» կարգի 21-րդ կետի 1-ին ենթակետի ա/ մասի համաձայն՝ ձեռք բերվող ապրանքի ապրանքային նշանը, ֆիրմային անվանումը, մակնիշը և արտադրողի անվանումը ներկայացվում են անհրաժեշտության դեպքում։ Տվյալ դեպքում Պատվիրատուն անհրաժեշտ չի համարել վերոնշյալ պայմանների ներկայացումը։ Միաժամանակ տեղեկացնում ենք, որ ձեռքբերվող ապրանքի տեխնիկական բնութագրի ներկայացումը հրավերով նախատեսված է որպես պարտադիր պահանջ...», բացառապես չի պատասխանում 4 անգամ (31.05.22թ., 02.06.22թ., 06.06.22թ. և 08.06.22թ.) ներկայացված նույն պարզաբանման հարցմանը.
- գնահատող հանձնաժողովի կողմից 13.06.22թ. տրամադրված պարզաբանումը առ այն, որ «տեղեկացնում ենք նաև, որ սույն հրավերի 1-ին մասի 4-րդ կետի 4.3 ենթակետի 3-րդ մասի համաձայն մասնակիցը պարտավոր է համակարգի միջոցով ներկայացնել իր կողմից առաջարկվող ապրանքի տեխնիկական բնութագրերը, որոնք հետագայում կնքվում են որպես պայմանագրի թիվ 1 հավելված» բացառապես չի սահմանափակում մասնակիցների իրավունքը որպես առաջարկվող ապրանքի տեխնիկական բնութագրեր ներկայացնել պայմանագրի Հավելված N1-ի՝ «ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ԲՆՈՒԹԱԳԻՐ» 3-րդ չափաբաժնի բնութագրերի՝ տառ առ տառ, կետ առ կետ, արտատպումները.
- գնահատող հանձնաժողովի կողմից 13.06.22թ. տրամադրված պարզաբանումը, այն է՝«Ինչ վերաբերում է գնահատող հանձնաժողովի կողմից հայտերի գնահատմանը, ապա այն իրականացվելու է գնումների մասին ՀՀ օրենսդրությամբ սահմանված կարգով», իրոք զարմանք է հարուցում` ցանկացած գնահատող հանձնաժողով պարզապես պարտավոր է գործել ՀՀ Գնումների մասին գործող օրենսդրության շրջանակներում, հակառակն ուղղակի արգելված է օրենքով.
- 10.06.22թ. արդեն իսկ 5 անգամ ներկայացված նույն պարզաբանման հարցումը ընդհանրապես որևիցե առնչություն չունի Պատվիրատուին վերապահված իրավունքի հետ հրավերով պահանջել կամ չպահանջել մասնակիցներից ներկայացնել առաջարկվող ապրանքի ամբողջական նկարագրերը.
- համաձայն ՀՀ Գնումների մասին գործող օրենսդրության Պատվիրատուն իրավասու չէ պահանջել մասնակիցներից ներկայացնել որևիցե փաստաթղթեր հրավերի շրջանակներից դուրս:
Ուստի, համաձայն «Գնումների մասին» ՀՀ օրենքի 29-րդ հոդվածի 1-ի մասի պահանջների արդեն իսկ 6-րդ անգամ խնդրում ենք տալ հստակ և միանշանակ պաշտոնական պարզաբանում, թե ինչպե՞ս է Պատվիրատուն որոշելու մասնակիցների կողմից առաջարկված 79,645,200.00 ՀՀ դրամ առավելագույն արժողությամբ ապրանքի համապատասխանությունը հրավերի պահանջներին այն կոնկրետ դեպքում, երբ մասնակիցների կողմից՝
- ընդհանրապես չեն ներկայացվել առաջարկվող ապրանքի ամբողջական նկարագրերը (ներառյալ պրոյեկտորի և պրոյեկցիոն էկրանի մակնիշները և արտադրողների անվանումները), որոնք բացառապես չեն պահանջվում նույնիսկ փոփոխված հրավերով.
- որպես ապրանքի տեխնիկական բնութագրեր ներկայացվել են պայմանագրի Հավելված N1-ի՝ «ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ԲՆՈՒԹԱԳԻՐ» 3-րդ չափաբաժնի բնութագրերի՝ տառ առ տառ, կետ առ կետ, արտատպումները.
Շնորհակալություն համագործակցության համար: | 2022-06-14 10:49:24 | Ձեր կողմից ներկայացված 6-րդ նույնաբովանդակ հարցմանն արդեն իսկ պատասխանել ենք նախորդ պարզաբանումներում:
Միաժամանակ տեղեկացնում ենք, որ ՀՀ կառավարության 04.05.2017թ թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված «Գնումների գործընթացի կազմակերպման» կարգի 50-րդ կետի համաձայն` տվյալ գնման գործընթացին մասնակցելու նպատակով հայտ ներկայացրած մասնակիցները կարող են գրավոր պահանջ ներկայացնել պատվիրատուին` կնքված տվյալ պայմանագրի արդյունքի ընդունման գործընթացին պատասխանատու ստորաբաժանման հետ համատեղ մասնակցելու համար: На представленный вами 6-й опрос аналогичного содержания мы уже ответили в предыдущих разъяснениях.
В соответствии с пунктом 50 пункта порядка "Организации процесса закупок", утвержденный решением правительства РА от 04.05.2017 г. N 526-Ն . уча |
«ՀՀԿԳՄՍՆԷԱՃԱՊՁԲ-22/76» էլեկտրոնային
աճուրդի գնահատող հանձնաժողովին
Հարգելի գործընկերնե՝ր.
Շնորհակալություն «ՀՀԿԳՄՍՆԷԱՃԱՊՁԲ-22/76» էլեկտրոնային աճուրդի 3-րդ չափաբաժնի վերաբերյալ 16.06.22թ. տրամադրված պաշտոնական պարզաբանման համար:
Սակայն ստիպված ենք փաստել, որ հերթով արդեն իսկ 6-րդ անգամ ներկայացված նույն պարզաբանման հարցմանը (31.05.22թ., 02.06.22թ., 06.06.22թ., 08.06.22թ., 10.06.22թ., 14.06.22թ.) գնահատող հանձնաժողովը 16.06.22թ. հերթական անգամ տրամադրել է բացառապես անհիմն և բարձրացված հարցին անհամարժեք պարզաբանում` «Ձեր կողմից ներկայացված 6-րդ նույնաբովանդակ հարցմանն արդեն իսկ պատասխանել ենք նախորդ պարզաբանումներում», քանզի 14.06.22թ. գնահատող հանձնաժողովին ուղարկված պարզաբանման հարցումում 4 (չորս) հաջորդաբար շարադրված կետերով շատ պարզ, հասանելի և միանշանակ ապացուցված էր գնահատող հանձնաժողովի կողմից թե 10.06.22թ., թե 13.06.22թ. տրամադրված պարզաբանումների առոչնչությունը իրավական տեսակետից:
Արդյոք ակնհա՞յտ չէ գնահատող հանձնաժողովի համար, որ Հրավերում առաջարկվող ապրանքի ամբողջական նկարագրերի (ներառյալ պրոյեկտորի և պրոյեկցիոն էկրանի մակնիշները և արտադրողների անվանումները) ներկայացնելու պահանջի բացակայությունը ոչ միայն որևիցե ձևով չի սահմանափակում մասնակիցների իրավունքը որպես ապրանքի տեխնիկական բնութագրեր ներկայացնել պայմանագրի Հավելված N1-ի՝ «ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ԲՆՈՒԹԱԳԻՐ» 3-րդ չափաբաժնի բնութագրերի տառ առ տառ, կետ առ կետ արտատպումներն, այլ ուղղակի դրդում է վերջիններիս գործել հենց այդ կերպով:
Արդյոք ակնհա՞յտ չէ գնահատող հանձնաժողովի համար, որ վերոհիշյալ դեպքում գնահատող հանձնաժողովը որևիցե իրավական այլընտրանք չունենալով, պարզապես պարտադրված է լինելու համեմատել հենց իրեն կողմից պատրաստված և հաստատված պայմանագրի Հավելված N1-ի՝ «ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ԲՆՈՒԹԱԳԻՐ» 3-րդ չափաբաժնի բնութագրերը մասնակիցների կողմից ներկայացված այդ փաստաթղթի տառ առ տառ, կետ առ կետ արտատպումների հետ:
Արդյոք ակնհա՞յտ չէ գնահատող հանձնաժողովի համար, որ ստեղծված իրավիճակից խուսափելու համար միակ օրինական ելքն է փոփոխություն կատարել Հրավերում, ավելացնելով այնտեղ առաջարկվող ապրանքի ամբողջական նկարագրերի (ներառյալ պրոյեկտորի և պրոյեկցիոն էկրանի մակնիշները և արտադրողների անվանումները) ներկայացնելու պահանջը:
Միգուցե վերը նշված մտավախություններն և նկատառումները սխա՞լ ու անհի՞մն են, և գնահատող հանձնաժողովին քաջ հայտն՞ի են նկարագրված իրավիճակից խուսափելու միջոցները:
Ուստի, համաձայն «Գնումների մասին» ՀՀ օրենքի 29-րդ հոդվածի 1-ի մասի պահանջների արդեն իսկ 7-րդ անգամ խնդրում ենք տեղեկացնել, թե որո՞նք են վերոհիշյալ իրավիճակից խուսափելու միջոցները և տալ հստակ և միանշանակ պաշտոնական պարզաբանում, թե ինչպե՞ս է Պատվիրատուն որոշելու մասնակիցների կողմից առաջարկված 79,645,200.00 ՀՀ դրամ առավելագույն արժողությամբ ապրանքի համապատասխանությունը հրավերի պահանջներին այն կոնկրետ դեպքում, երբ մասնակիցների կողմից՝
- ընդհանրապես չեն ներկայացվել հրավերով չպահանջված առաջարկվող ապրանքի ամբողջական նկարագրերը (ներառյալ պրոյեկտորի և պրոյեկցիոն էկրանի մակնիշները և արտադրողների անվանումները).
- որպես ապրանքի տեխնիկական բնութագրեր ներկայացվել են պայմանագրի Հավելված N1-ի՝ «ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ԲՆՈՒԹԱԳԻՐ» 3-րդ չափաբաժնի բնութագրերի՝ տառ առ տառ, կետ առ կետ, արտատպումները.
Շնորհակալություն համագործակցության համար: | 2022-06-17 10:07:16 | Ձեր կողմից ներկայացված 7-րդ նույնաբովանդակ հարցմանն արդեն իսկ պատասխանել ենք նախորդ պարզաբանումներում: Միաժամանակ տեղեկացնում ենք, որ ՀՀ կառավարության 04.05.2017թ թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված «Գնումների գործընթացի կազմակերպման» կարգի 50-րդ կետի համաձայն` տվյալ գնման գործընթացին մասնակցելու նպատակով հայտ ներկայացրած մասնակիցները կարող են գրավոր պահանջ ներկայացնել պատվիրատուին` կնքված տվյալ պայմանագրի արդյունքի ընդունման գործընթացին պատասխանատու ստորաբաժանման հետ համատեղ մասնակցելու համար: На представленный вами 7-й опрос аналогичного содержания мы уже ответили в предыдущих разъяснениях. В соответствии с пунктом 50 пункта порядка "Организации процесса закупок", утвержденный решением правительства РА от 04.05.2017 г. N 526-Ն участн |