Request | Logdate | Clarification |
Հարգելի գործընկեր, հրավերով նախատեսված է, որ Տվյալ ապրանքների գնման դեպքում Մատակարարը պետք է ներկայացնի արտադրողի լիազորագիր (MAF) կամ ՀՀ-ում արտոնագրված պաշտոնական դիստրիբյուտորի նամակ-լիազորագիր՝ DAF: Խնդրում եմ պարզաբանել, թե որ իրավական նորմի հիման վրա է հրավերում ընդգրկվել տվյալ պահանջը, ինչ է իրենից ներկայացնում արտադրողի լիազորագիր (MAF)-ը, արդյոք այն պետք է լինի կնքված, և ինչպես է ստուգվելու դրա իսկությունը: | 2023-03-19 15:29:10 | Հարգելի գորընկեր, Հայտնում ենք, որ պատվիրատուի պահանջը համապատասխանում է «Գնումների մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի պահանջներին: Մասնավորապես՝ «Գնումների մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 5-րդ հոդվածի 1-ին մասի 1-ին, 4-րդ, 6-րդ, 7-րդ, 8-րդ, 2-րդ, 16-րդ կետերի և 17-րդ հոդվածի հիման վրա ընդունված Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2017 թվականի մայիսի 4-ի «Գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգը հաստատելու և Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2011 թվականի փետրվարի 10-ի N 168-Ն որոշումն ուժը կորցրած ճանաչելու մասին» N 526-Ն որոշման 1-ին կետի 1-ին ենթակետով հաստատված «Գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգ»-ի 21-րդ կետի 1-ին ենթակետով սահմանված է, որ Պատասխանատու ստորաբաժանումը կազմում և հաստատում է գնման հայտը, որը ներառում է` գնման առարկայի բնութագրերը: Ընդ որում, ապրանքների գնման դեպքում պարտադիր է որակի սերտիֆիկատի առկայությունը, եթե դա կիրառելի է տվյալ ապրանքի համար: Հիմք ընդունելով վերոգրյալը՝ Պատասխանատու ստորաբաժանումը, օրինական պահանջ է ներկայացրել, տվյալ ապրանքի գնման դեպքում Մատակարարից պահանջել ներկայացնել արտադրողի լիազորագիր (MAF) կամ ՀՀ-ում արտոնագրված պաշտոնական դիստրիբյուտորի նամակ-լիազորագիր՝ DAF: Уважаемый коллега, сообщаем Вам, что запрос заказчика соответствует требованиям Закона Республики Армения «О закупках». В частности, статьи 5, части 1, пунктов 1, 4, 6, 7, 8, 2, 16 и статьи 17 Закона Республики Армения «О закупках» |
Հարգելի գործընկեր, հրավերով նախատեսված է, որ Տվյալ ապրանքների գնման դեպքում Մատակարարը պետք է ներկայացնի արտադրողի լիազորագիր (MAF) կամ ՀՀ-ում արտոնագրված պաշտոնական դիստրիբյուտորի նամակ-լիազորագիր՝ DAF: Խնդրում եմ հրավերից հանել նշված պահանջը, քանի որ այն հակասում է գնումների մասին օրենսդրությանը, ստեղծում է անհավասար մրցակցային պայմաններ և միտված է կոնկրետ կազմակերպությունից գնում կատարելուն: | 2023-03-19 15:30:29 | Հարգելի գործընկեր, Հայտնում ենք, որ պատվիրատուի պահանջը համապատասխանում է «Գնումների մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի պահանջներին: Մասնավորապես՝ «Գնումների մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 5-րդ հոդվածի 1-ին մասի 1-ին, 4-րդ, 6-րդ, 7-րդ, 8-րդ, 2-րդ, 16-րդ կետերի և 17-րդ հոդվածի հիման վրա ընդունված Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2017 թվականի մայիսի 4-ի «Գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգը հաստատելու և Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2011 թվականի փետրվարի 10-ի N 168-Ն որոշումն ուժը կորցրած ճանաչելու մասին» N 526-Ն որոշման 1-ին կետի 1-ին ենթակետով հաստատված «Գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգ»-ի 21-րդ կետի 1-ին ենթակետով սահմանված է, որ Պատասխանատու ստորաբաժանումը կազմում և հաստատում է գնման հայտը, որը ներառում է` գնման առարկայի բնութագրերը: Ընդ որում, ապրանքների գնման դեպքում պարտադիր է որակի սերտիֆիկատի առկայությունը, եթե դա կիրառելի է տվյալ ապրանքի համար: Հիմք ընդունելով վերոգրյալը՝ Պատասխանատու ստորաբաժանումը, օրինական պահանջ է ներկայացրել, տվյալ ապրանքի գնման դեպքում Մատակարարից պահանջել ներկայացնել արտադրողի լիազորագիր (MAF) կամ ՀՀ-ում արտոնագրված պաշտոնական դիստրիբյուտորի նամակ-լիազորագիր՝ DAF: Уважаемый коллега, сообщаем Вам, что запрос заказчика соответствует требованиям Закона Республики Армения «О закупках». В частности, статьи 5, части 1, пунктов 1, 4, 6, 7, 8, 2, 16 и статьи 17 Закона Республики Армения «О закупках» |
Հարգելի գործընկեր, խնդրում եմ հրավերից հանել՝ Տվյալ ապրանքների գնման դեպքում Մատակարարը պետք է ներկայացնի արտադրողի լիազորագիր (MAF) կամ ՀՀ-ում արտոնագրված պաշտոնական դիստրիբյուտորի նամակ-լիազորագիր՝ DAF: պահանջը, կամ առանց ձևական մրցույթ անցկացնելու՝ ուղղակի կանխիկով գնում կատարել ՀՀ-ում արտոնագրված պաշտոնական դիստրիբյուտորից: | 2023-03-19 15:34:36 | Հարգելի գործընկեր, Հայտնում ենք, որ պատվիրատուի պահանջը համապատասխանում է «Գնումների մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի պահանջներին: Մասնավորապես՝ «Գնումների մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 5-րդ հոդվածի 1-ին մասի 1-ին, 4-րդ, 6-րդ, 7-րդ, 8-րդ, 2-րդ, 16-րդ կետերի և 17-րդ հոդվածի հիման վրա ընդունված Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2017 թվականի մայիսի 4-ի «Գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգը հաստատելու և Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2011 թվականի փետրվարի 10-ի N 168-Ն որոշումն ուժը կորցրած ճանաչելու մասին» N 526-Ն որոշման 1-ին կետի 1-ին ենթակետով հաստատված «Գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգ»-ի 21-րդ կետի 1-ին ենթակետով սահմանված է, որ Պատասխանատու ստորաբաժանումը կազմում և հաստատում է գնման հայտը, որը ներառում է` գնման առարկայի բնութագրերը: Ընդ որում, ապրանքների գնման դեպքում պարտադիր է որակի սերտիֆիկատի առկայությունը, եթե դա կիրառելի է տվյալ ապրանքի համար: Հիմք ընդունելով վերոգրյալը՝ Պատասխանատու ստորաբաժանումը, օրինական պահանջ է ներկայացրել, տվյալ ապրանքի գնման դեպքում Մատակարարից պահանջել ներկայացնել արտադրողի լիազորագիր (MAF) կամ ՀՀ-ում արտոնագրված պաշտոնական դիստրիբյուտորի նամակ-լիազորագիր՝ DAF: Уважаемый коллега, сообщаем Вам, что запрос заказчика соответствует требованиям Закона Республики Армения «О закупках». В частности, статьи 5, части 1, пунктов 1, 4, 6, 7, 8, 2, 16 и статьи 17 Закона Республики Армения «О закупках» |
Հարգելի գործընկեր, MAF կամ DAF փաստաթղթի ներկայացնման պահանջը խոչնդոտում է մեր կազմակերպության մասնակցությանը տվյալ հրավերին, քանի որ մեր կազմակերպությունը չի հանդիսանում տվյալ ապրանքատեսակի դիստրիբյուտոր կամ արտադրողի ներկայացուցիչ: Գնումների մասին ՀՀ օրենքի 13-րդ հոդվածի 2-րդ մասի 2-րդ կետով սահմանված է, որ Գնման առարկայի բնութագրերը` պետք է մրցակցության հավասար պայմաններ ապահովեն հնարավոր մասնակիցների համար. 2) չպետք է հանգեցնեն գնումների գործընթացում մրցակցության համար չհիմնավորված խոչընդոտների առաջացմանը. Ելնելով վերոգրյալից, խնդրում եմ պարզաբանել թե ինչպես, որ իրավական ակտի որ նորմով է հիմնավորվում տվյալ գնման գործընթացին մեր կազմակերպության մասնակցությանը խոչնդոտող նշված պահանջի առկայությունը հրավերում: | 2023-03-19 15:42:24 | Հարգելի գործընկեր, Հայտնում ենք, որ պատվիրատուի պահանջը համապատասխանում է «Գնումների մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի պահանջներին: Մասնավորապես՝ «Գնումների մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 5-րդ հոդվածի 1-ին մասի 1-ին, 4-րդ, 6-րդ, 7-րդ, 8-րդ, 2-րդ, 16-րդ կետերի և 17-րդ հոդվածի հիման վրա ընդունված Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2017 թվականի մայիսի 4-ի «Գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգը հաստատելու և Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2011 թվականի փետրվարի 10-ի N 168-Ն որոշումն ուժը կորցրած ճանաչելու մասին» N 526-Ն որոշման 1-ին կետի 1-ին ենթակետով հաստատված «Գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգ»-ի 21-րդ կետի 1-ին ենթակետով սահմանված է, որ Պատասխանատու ստորաբաժանումը կազմում և հաստատում է գնման հայտը, որը ներառում է` գնման առարկայի բնութագրերը: Ընդ որում, ապրանքների գնման դեպքում պարտադիր է որակի սերտիֆիկատի առկայությունը, եթե դա կիրառելի է տվյալ ապրանքի համար: Հիմք ընդունելով վերոգրյալը՝ Պատասխանատու ստորաբաժանումը, օրինական պահանջ է ներկայացրել, տվյալ ապրանքի գնման դեպքում Մատակարարից պահանջել ներկայացնել արտադրողի լիազորագիր (MAF) կամ ՀՀ-ում արտոնագրված պաշտոնական դիստրիբյուտորի նամակ-լիազորագիր՝ DAF: Уважаемый коллега, сообщаем Вам, что запрос заказчика соответствует требованиям Закона Республики Армения «О закупках». В частности, статьи 5, части 1, пунктов 1, 4, 6, 7, 8, 2, 16 и статьи 17 Закона Республики Армения «О закупках» |
Հարգելի գործընկեր, Ձեր տված պարզաբանմամբ հատնել եք, որ ապրանքների գնման դեպքում պարտադիր է որակի սերտիֆիկատի առկայությունը, եթե դա կիրառելի է տվյալ ապրանքի համար: Խնդրում եմ պարզաբանել, թե ինչ հիմքով, և ՀՀ օրենսդրության որ նոմի հիման վրա էք եկել այն եզրահանգմանը, որ 1. որակի սերտիֆիկատի առկայությունը կիրառելի է տվյալ ապրանքի համար, 2. ՀՀ-ում որպես օրենքով սահմանված փաստաթուղթ չճանաչված MAF կամ DAF տեսակի նամակները հանդիսանում են կամ կարող են փոխարինել որակի սերտիֆիկատին, 3. Գնումների մասին ՀՀ օրենսդրությամբ սահմանված որ նորմն է պարունակում MAF կամ DAF տեսակի փաստաթղթի նկարագրություն, կամ դրանց պահանջը հիմնավորող կարգավորում: | 2023-03-21 17:22:15 | Հարգելի մասնակից, «Գնումների մասին» ՀՀ օրենքի 29 հոդվածի 3-րդ կետի և ՀՀ-ՊԵԿ-ԷԱՃԱՊՁԲ-23/22-Ա ծածկագրով գնման հրավերի 3-րդ կետի 3․3 ենթակետի համաձայն պարզաբանում չի տրամադրվում, եթե հարցումը դուրս է հրավերի բովանդակության շրջանակից։ Уважаемый участник, в соответствии с пунктом 3 статьи 29 Закона РА "О закупках" и подпунктом 3.3 пункта 3 приглашения на закупку под кодом ՀՀ-ՊԵԿ-ԷԱՃԱՊՁԲ-23/22-Ա разъяснение не предоставляется, если запрос выходит за рамки содержания приглашения |
Խնդրում եմ պարզաբանել, թե ինչպես է Ձեր կողմից ստուգվելու ներկայացվելիք MAF կամ DAF տեսակի փաստաթղթերի իսկությունը, ինչ եղանակով եք պարզելու թե արդյոք դրանք ստորագրված և կնքվածեն արտադրողի կողմից, թե պարզապես կեղծված են մատակարարի կողմից՝ արտադրողի կնիքը այդ փաստաթղթում ֆոտոշոպի միջոցով տեղադրելու եղանակով: | 2023-03-21 17:25:23 | Հարգելի մասնակից, «Գնումների մասին» ՀՀ օրենքի 29 հոդվածի 3-րդ կետի և ՀՀ-ՊԵԿ-ԷԱՃԱՊՁԲ-23/22-Ա ծածկագրով գնման հրավերի 3-րդ կետի 3․3 ենթակետի համաձայն պարզաբանում չի տրամադրվում, եթե հարցումը դուրս է հրավերի բովանդակության շրջանակից։ Уважаемый участник, в соответствии с пунктом 3 статьи 29 Закона РА "О закупках" и подпунктом 3.3 пункта 3 приглашения на закупку под кодом ՀՀ-ՊԵԿ-ԷԱՃԱՊՁԲ-23/22-Ա разъяснение не предоставляется, если запрос выходит за рамки содержания приглашения |
Հարգելի գործընկեր, MAF կամ DAF տեսակի փաստաթղթի պահանջը սույն հրավերում հանգեցնելու է մրցակցության սահմանափակման և տեղիք է տալու հակամրցակցային համաձայնությունների միջոցով պետական բյուջեի հաշվին գնում կատարելու եղանակով չարաշահումների, ուստի խնդրում եմ հրավերից հանել այս ակնհայտ անհիմն պահանջը: | 2023-03-21 17:28:20 | Հարգելի մասնակից, «Գնումների մասին» ՀՀ օրենքի 29 հոդվածի 3-րդ կետի և ՀՀ-ՊԵԿ-ԷԱՃԱՊՁԲ-23/22-Ա ծածկագրով գնման հրավերի 3-րդ կետի 3․3 ենթակետի համաձայն պարզաբանում չի տրամադրվում, եթե հարցումը դուրս է հրավերի բովանդակության շրջանակից։ Уважаемый участник, в соответствии с пунктом 3 статьи 29 Закона РА "О закупках" и подпунктом 3.3 пункта 3 приглашения на закупку под кодом ՀՀ-ՊԵԿ-ԷԱՃԱՊՁԲ-23/22-Ա разъяснение не предоставляется, если запрос выходит за рамки содержания приглашения |
Խնդրում եմ պարզաբանել թի ինչ եղանակով եք MAF կամ DAF տեսակի փաստաթղթով, որոշելու մատակարարված ապրանքի որակը այն պարագայում, երբ նման փաստաթուղոը չի պարունակում ապրանքի որակական հատկանիշների վերաբերյալ տվյալներ, այլ բացառապես հավաստում է, որ ապրանքն արտադրված է կոնկրետ արտադրողի կողմից: Արդյոք կա կոնկրետ արտադրող, և նրա ներկայացուցիչ ՀՀ-ում, որից հակված էք գնում կատարել: Խնդրում եմ նշել տվյալ կազմակերպության հեռախոսահամարն ու հասցեն: | 2023-03-21 17:35:38 | Հարգելի մասնակից, «Գնումների մասին» ՀՀ օրենքի 29 հոդվածի 3-րդ կետի և ՀՀ-ՊԵԿ-ԷԱՃԱՊՁԲ-23/22-Ա ծածկագրով գնման հրավերի 3-րդ կետի 3․3 ենթակետի համաձայն պարզաբանում չի տրամադրվում, եթե հարցումը դուրս է հրավերի բովանդակության շրջանակից։ Уважаемый участник, в соответствии с пунктом 3 статьи 29 Закона РА "О закупках" и подпунктом 3.3 пункта 3 приглашения на закупку под кодом ՀՀ-ՊԵԿ-ԷԱՃԱՊՁԲ-23/22-Ա разъяснение не предоставляется, если запрос выходит за рамки содержания приглашения |
Հարգելի գործընկեր, խնդրում եմ պարզաբանել, թե արդյոք նախքան հրավերի հրապարակումը Պատվիրատուի կողմից արտադրողի ՛՛ներկայացուցչի՛՛ հետ տարվել են բանակցություններ այն մասին թե ինչպես պետք է կազմվի տեխնիկական բնութագիրը, որպեսզի մրցույթին կարողանա մասնակցել միայն արտադրողի ներկայացուցիչը, թե՝ ոչ: Խնդրում եմ հայտնել, թե արդյոք տվյալ տեխնիկական բնութագիրը, և մասնավորապես MAF կամ DAF տեսակի փաստաթղթի պահանջը հրավերում ներառելը կատարվել է ՛՛ներկայացուցչի՛՛ ցուցումով, իսկ եթե ոչ, ապա ինչպես է նման գաղաքար առաջացել: | 2023-03-21 17:42:58 | Հարգելի մասնակից, «Գնումների մասին» ՀՀ օրենքի 29 հոդվածի 3-րդ կետի և ՀՀ-ՊԵԿ-ԷԱՃԱՊՁԲ-23/22-Ա ծածկագրով գնման հրավերի 3-րդ կետի 3․3 ենթակետի համաձայն պարզաբանում չի տրամադրվում, եթե հարցումը դուրս է հրավերի բովանդակության շրջանակից։ Уважаемый участник, в соответствии с пунктом 3 статьи 29 Закона РА "О закупках" и подпунктом 3.3 пункта 3 приглашения на закупку под кодом ՀՀ-ՊԵԿ-ԷԱՃԱՊՁԲ-23/22-Ա разъяснение не предоставляется, если запрос выходит за рамки содержания приглашения |
Պայմանագրի նախագծի 4.1 կոտով սահմանված է, որ Վաճառողը երաշխավորում է մատակարարված ապրանքի որակի համապատասխանությունը պետական ստանդարտի պահանջներին։ Խնդրում եմ պարզաբանել թե արդյոք MAF և DAF տեսակի փաստաթղթերը նույնպես կոչված են երաշխավորելու ապրանքի որակի համապատասխանությունը պետական ստանդարտի պահանջներին? Արդյոք MAF և DAF տեսակի փաստաթղթի ներկայացված լինելու պայմաններում, մատակարարված ապրանքի որակի համար պատասխանատվություն է կրելու նաև այդ թաստաթղթերը տրամադրած արտադրող կազմակերպությունը? Եթե այո, ապա ինչ հիմքով? Արդյոք MAF և DAF տեսակի փաստաթուղթ ներկայացված լինելու պայմաններում Պատվիրատուն կարողանալու է այդ հիմքով դատի տալ օրինակ Canon inc. կազմակերպությանը և պահանձել պայմանագրի 4.1 կետով սահմանված պարտականության կատարումը? | 2023-03-21 17:53:21 | Հարգելի մասնակից, «Գնումների մասին» ՀՀ օրենքի 29 հոդվածի 3-րդ կետի և ՀՀ-ՊԵԿ-ԷԱՃԱՊՁԲ-23/22-Ա ծածկագրով գնման հրավերի 3-րդ կետի 3․3 ենթակետի համաձայն պարզաբանում չի տրամադրվում, եթե հարցումը դուրս է հրավերի բովանդակության շրջանակից։ Уважаемый участник, в соответствии с пунктом 3 статьи 29 Закона РА "О закупках" и подпунктом 3.3 пункта 3 приглашения на закупку под кодом ՀՀ-ՊԵԿ-ԷԱՃԱՊՁԲ-23/22-Ա разъяснение не предоставляется, если запрос выходит за рамки содержания приглашения |
Հարգելի գործընկեր, խնդրում եմ պարզաբանել թե ինչ հիմքով եք պահանջում պայմանագրի կատարման հավելյալ երաշխիքներ՝ MAF և DAF տեսակի փաստաթղթերի տեսքով, երբ մասնակիցը օրենքով սահմանված կարգով ներկայացնում է պայմանագրի և որակավորման ապահովումներ? Որն է սույն աճուրդը անցկացնելու իմաստը, երբ արդեն նախապես որոշված է, որ աճուրդին կարող է մասնակցել միայն արտադրողի ՛՛ներկայացուցիչը: | 2023-03-21 17:56:16 | Հարգելի մասնակից, «Գնումների մասին» ՀՀ օրենքի 29 հոդվածի 3-րդ կետի և ՀՀ-ՊԵԿ-ԷԱՃԱՊՁԲ-23/22-Ա ծածկագրով գնման հրավերի 3-րդ կետի 3․3 ենթակետի համաձայն պարզաբանում չի տրամադրվում, եթե հարցումը դուրս է հրավերի բովանդակության շրջանակից։ Уважаемый участник, в соответствии с пунктом 3 статьи 29 Закона РА "О закупках" и подпунктом 3.3 пункта 3 приглашения на закупку под кодом ՀՀ-ՊԵԿ-ԷԱՃԱՊՁԲ-23/22-Ա разъяснение не предоставляется, если запрос выходит за рамки содержания приглашения |
Հարգելի գործընկեր, խնդրում եմ պարզաբանել թե ինչ հիմքով եք պահանջում պայմանագրի կատարման հավելյալ երաշխիքներ՝ MAF և DAF տեսակի փաստաթղթերի տեսքով, երբ մասնակիցը օրենքով սահմանված կարգով ներկայացնում է պայմանագրի և որակավորման ապահովումներ? Որն է սույն աճուրդը անցկացնելու իմաստը, երբ արդեն նախապես որոշված է, որ աճուրդին կարող է մասնակցել միայն արտադրողի ՛՛ներկայացուցիչը, կամ ՛՛ներկայացուցչի՛՛ հետ փոխկապակցված այն կազմակերպությունները, որոնց նա կտրամադրի MAF կամ DAF տեսակի նամակ: | 2023-03-21 17:58:19 | Հարգելի մասնակից, «Գնումների մասին» ՀՀ օրենքի 29 հոդվածի 3-րդ կետի և ՀՀ-ՊԵԿ-ԷԱՃԱՊՁԲ-23/22-Ա ծածկագրով գնման հրավերի 3-րդ կետի 3․3 ենթակետի համաձայն պարզաբանում չի տրամադրվում, եթե հարցումը դուրս է հրավերի բովանդակության շրջանակից։ Уважаемый участник, в соответствии с пунктом 3 статьи 29 Закона РА "О закупках" и подпунктом 3.3 пункта 3 приглашения на закупку под кодом ՀՀ-ՊԵԿ-ԷԱՃԱՊՁԲ-23/22-Ա разъяснение не предоставляется, если запрос выходит за рамки содержания приглашения |
՛՛ՀՀ-ում արտոնագրված պաշտոնական դիստրիբյուտոր՛՛ արդյոք գնումների մասին ՀՀ օրենսդրությամ սահմանված է նման կատեգորիա? Հարգելի գործընկեր, որտեղից եք վերցրել տվյալ եզրույթը և ինչից եք եզրակացրել, որ այն կիրառելի է Գնումների մասին ՀՀ օրենքով սահմանված՝ հակամրցակցային պայմաններ պահանջող ընթացակարգերում? | 2023-03-21 18:03:18 | Հարգելի մասնակից, «Գնումների մասին» ՀՀ օրենքի 29 հոդվածի 3-րդ կետի և ՀՀ-ՊԵԿ-ԷԱՃԱՊՁԲ-23/22-Ա ծածկագրով գնման հրավերի 3-րդ կետի 3․3 ենթակետի համաձայն պարզաբանում չի տրամադրվում, եթե հարցումը դուրս է հրավերի բովանդակության շրջանակից։ Уважаемый участник, в соответствии с пунктом 3 статьи 29 Закона РА "О закупках" и подпунктом 3.3 пункта 3 приглашения на закупку под кодом ՀՀ-ՊԵԿ-ԷԱՃԱՊՁԲ-23/22-Ա разъяснение не предоставляется, если запрос выходит за рамки содержания приглашения |
Խնդրում եմ պարզաբանել թե պատասխանատու ստորաբաժանումից ով է բանակցություններ վարել ՛՛ՀՀ-ում արտոնագրված պաշտոնական դիստրիբյուտոր՛՛-ի հետ: | 2023-03-21 18:04:37 | Հարգելի մասնակից, «Գնումների մասին» ՀՀ օրենքի 29 հոդվածի 3-րդ կետի և ՀՀ-ՊԵԿ-ԷԱՃԱՊՁԲ-23/22-Ա ծածկագրով գնման հրավերի 3-րդ կետի 3․3 ենթակետի համաձայն պարզաբանում չի տրամադրվում, եթե հարցումը դուրս է հրավերի բովանդակության շրջանակից։ Уважаемый участник, в соответствии с пунктом 3 статьи 29 Закона РА "О закупках" и подпунктом 3.3 пункта 3 приглашения на закупку под кодом ՀՀ-ՊԵԿ-ԷԱՃԱՊՁԲ-23/22-Ա разъяснение не предоставляется, если запрос выходит за рамки содержания приглашения |
Հարգելի գործընկեր, խնդրում եմ պարզաբանեք ինչու եք սահմանափակում մրցակցությունը, և այնպես կազմում հրավերները, որպեսզի հաղթի ձեր նախընտրած մասնակիցը? | 2023-03-21 18:11:25 | Հարգելի մասնակից, «Գնումների մասին» ՀՀ օրենքի 29 հոդվածի 3-րդ կետի և ՀՀ-ՊԵԿ-ԷԱՃԱՊՁԲ-23/22-Ա ծածկագրով գնման հրավերի 3-րդ կետի 3․3 ենթակետի համաձայն պարզաբանում չի տրամադրվում, եթե հարցումը դուրս է հրավերի բովանդակության շրջանակից։ Уважаемый участник, в соответствии с пунктом 3 статьи 29 Закона РА "О закупках" и подпунктом 3.3 пункта 3 приглашения на закупку под кодом ՀՀ-ՊԵԿ-ԷԱՃԱՊՁԲ-23/22-Ա разъяснение не предоставляется, если запрос выходит за рамки содержания приглашения |
Հարգելի գործընկեր, համաձայն ՀՀ քրեական օրենսգրքի ՛՛Չարաշահումները հրապարակային սակարկություններ կամ գնումներ անցկացնելիս ՛՛ վերտառությամբ, 283-րդ հոդվածի՝ 1. Հրապարակային սակարկությունների կամ գնումների անցկացման կարգը խախտելով կամ մեկ այլ անձի հետ անօրինական համաձայնության գալով հրապարակային սակարկության կամ գնումների հաղթող դառնալով, խաբեությամբ կամ ապօրինի այլ եղանակով գույքի սեփականատիրոջը, սակարկություններ, գնումներ կազմակերպողին, գնորդին, այլ տնտեսավարող սուբյեկտի, անձի կամ կազմակերպության իրավունքներին, ազատություններին կամ օրինական շահերին կամ հասարակության կամ պետության օրինական շահերին խոշոր չափերի գույքային վնաս պատճառելը՝ պատժվում է տուգանքով՝ տասնապատիկից երեսնապատիկի չափով, կամ հանրային աշխատանքներով՝ հարյուրից երկու հարյուր ժամ տևողությամբ, կամ որոշակի պաշտոններ զբաղեցնելու կամ որոշակի գործունեությամբ զբաղվելու իրավունքից զրկելով՝ երկուսից հինգ տարի ժամկետով, կամ ազատության սահմանափակմամբ` առավելագույնը երեք տարի ժամկետով, կամ կարճաժամկետ ազատազրկմամբ` առավելագույնը երկու ամիս ժամկետով, կամ ազատազրկմամբ` առավելագույնը երեք տարի ժամկետով: 2. Սույն հոդվածի 1-ին մասով նախատեսված արարքը, որը՝ 1) կատարվել է իշխանական կամ ծառայողական լիազորությունները կամ դրանցով պայմանավորված ազդեցությունն օգտագործելով կամ 2) առանձնապես խոշոր չափերի գույքային վնաս է պատճառել՝ պատժվում է ազատազրկմամբ` երկուսից հինգ տարի ժամկետով: | 2023-03-21 18:19:52 | Հարգելի մասնակից, «Գնումների մասին» ՀՀ օրենքի 29 հոդվածի 3-րդ կետի և ՀՀ-ՊԵԿ-ԷԱՃԱՊՁԲ-23/22-Ա ծածկագրով գնման հրավերի 3-րդ կետի 3․3 ենթակետի համաձայն պարզաբանում չի տրամադրվում, եթե հարցումը դուրս է հրավերի բովանդակության շրջանակից։ Уважаемый участник, в соответствии с пунктом 3 статьи 29 Закона РА "О закупках" и подпунктом 3.3 пункта 3 приглашения на закупку под кодом ՀՀ-ՊԵԿ-ԷԱՃԱՊՁԲ-23/22-Ա разъяснение не предоставляется, если запрос выходит за рамки содержания приглашения |
Lot number | Occupied place | Submitted applications | Estimated price | First bid | Last bid | Participant status | ||||
Value | VAT | Price | Value | VAT | Price | |||||
1 | 1 | «PATRON RM» LLC Product full description | 2400000 AMD | 5775000 AMD | 20 % | 6930000 AMD | 5775000 AMD | 20 % | 6930000.00 AMD | Rejected |