Հարգելի՛ գնահատող հանձնաժողով
ՀՀ ԱՄ-ԷԱՃԱՊՁԲ-23/05 ծածկագրով գնման ընթացակարգի շրջանակում 4-րդ չափաբաժնի մասով (ԱՂԲԱՐԿՂ) ներկայացված տեխնիկական բնութագրում պահանջվող աղբարկղի գույնը նշված է «բաց կանաչ (RAL 6020)», որը առաջացնում է հակասություն: Բաց կանաչ գույնը RAL 6011 - ն է:
Հաշվի առնելով վերոգրյալը, խնդրում ենք հաստակեցնել ԱՂԲԱՐԿՂԻ համար պահանջվող գույնը RAL 6020 է, թե՞ RAL 6011: | 2023-09-01 17:39:49 | Հարգելի՛ մասնակից, ի պատասխան Ձեր հարցմանը, հայտնում ենք, որ ՀՀ ԱՄ-ԷԱՃԱՊՁԲ-23/05 ծածկագրով գնման ընթացակարգի 4-րդ չափաբաժնով սահմանված աղբարկղի պահանջվող գույնը բաց կանաչ է (RAL 6011)։ Уважаемый участник, в ответ на Ваш запрос сообщаем Вам, что необходимый цвет мусорного бака, указанный в 4-м пункте процедуры покупки под кодом HH AM-EAJAPDZB-23/05, - светло-зеленый (RAL 6011). |
Արմավիրի Մարզպետարանի աշխատակազմի կողմից 30.08.2023թ․ հրապարակված թիվ ՀՀ ԱՄ-ԷԱՃԱՊՁԲ-23/05 էլեկտրոնային աճուրդի հայտարարության 4-րդ լոտի տեխնիկական բնութագիրը արված է ակնհայտ ուղղորդումով դեպի գերմանական «ESE» ապրանքանիշի «SPLIT LID» մոդելի աղբամանները, տեխնիկական բնութագրում նշված և պատկերված թե չափերը և թե գծագրերը որից որ արտագրվել են տեխպայմանում նշված չափսերը վերցված են վերոնշյալ գործարանի կայքից, հղումը https://www.ese.com/ru/home/produkte/produktfinder/detail-seite-produktfinder/?tx_dmeseproductfinder_pi1[productID]=453
Աղմաբանների տեխնիկական բնութագրում նշված են մի շարք ստանդարտների համապատասխանության պահանջներ, այն է EN 840, RAL-GZ և ISO 9001 որոնք սահմանում են տվյալ աղբամանների ֆիզիկական չափսերը, համապատասխանությունը բեռնատարների բարձրացնող մեխանիզմների հետ, և այլ պարամետրեր։
Սակայն, մրցույթի տեխնիկական բնութագրում, իրականացված են ստանդարտների պահանջվող պարամետրերի էլ ավելի խիստ սահմանափակումներ, որոնք ի վերջո ստանդարտացված արտադրանքի մատակարարման հնարավորությունը սահմանափակում են մեկ մատակարարի, մեկ գործարանի միայն մեկ մոդելով, որը ակնհայտ հանդիսանում է «Գնումների Մասին» օրենքի 1ին մասի 3րդ հոդվածի կոպիտ խախտում, այն է միասնական կանոններով մրցակցային, թափանցիկ, համաչափ, հրապարակային և ոչ խտրական հիմունքներով կազմակերպումը։
Ուստի խնդրում ենք հրավերում փոփոխել տեխնիկական բնութագիրը, համապատասխանեցնելով այն ստանդարտներին և ապահովելով գնման գործընթացի միասնական կանոններով մրցակցային, թափանցիկ, համաչափ, հրապարակային և ոչ խտրական հիմունքներով կազմակերպումը։
Անդրադառնանք կոնկրետ օրինակների՝
Ստորև՝ տեխնիկական բնութագրից մեջբերումներ, մեր մեկնաբանություններով
1. Տեխնիկական բնութագրի գծագրեր և պատկեր
Վերցված է ESE գործարանի կայքից, հղումը՝ https://www.ese.com/ru/home/produkte/produktfinder/detail-seite-produktfinder/?tx_dmeseproductfinder_pi1[productID]=453
2. Տեխնիկական բնութագրի հիմնական չափեր
Մեջբերում՝
«Աղբարկղին ներկայացվող ընդհանուր պահանջները. 1100 լ տարողությամբ պլաստմասե աղբարկղ՝ վրադիր կափարիչով, որը պետք է բավարարի հետևյալ պահանջներին. Ծավալը՝ ոչ պակաս 1100 լ, Երկարությունը` 1260 մմ (+/- 2), Երկարությունը՝ 1377 մմ (+/- 2), ներառյալ աղբատարի մանիպուլյատորի համար նախատեսված բռնակները, Խորությունը (լայնությունը)՝ 1075 մմ (+/- 2), Բարձրությունը` 1355 մմ (+/- 2), Վրադիր կափարիչը՝ (260 x 1110) մմ (+/- 2»
EN840-2:2012 ստանդարտը սահմանում է 1100 լ տարողությամբ պլաստմասե աղբարկղի հետևյալ չափերը՝ ի տարբերություն տեխնիկական բնութագրում նշվածի
Տեխնիկական բնութագիր`
• Երկարությունը`1260 մմ (+/- 2),
• Երկարությունը՝ ներառյալ աղբատարի մանիպուլյատորի համար նախատեսված բռնակները` 1377 մմ (+/- 2),
• Խորությունը (լայնությունը)՝ 1075 մմ (+/- 2),
• Բարձրությունը`1355 մմ (+/- 2),
• Վրադիր կափարիչը՝(260 x 1110) մմ (+/- 2),
EN840-2:2012 ստանդարտը`
• Երկարությունը`< 1275 մմ
• Երկարությունը՝ ներառյալ աղբատարի մանիպուլյատորի համար նախատեսված բռնակները` 1370 մմ (+/- 10),
• Խորությունը (լայնությունը)՝ < 1115 մմ
• Բարձրությունը`< 1470 մմ
• Վրադիր կափարիչը՝ Ստանդարտով վրադիր կափարիչի չափ սահմանված չէ, նշված չափով վրադիր կափարիչով աղբաման արտադրում է միայն ESE գործարանը
Ինչպես ակնհայտորեն երևում է նշված աղյուսակից՝ տեղի է ունենում ստանդարտի պահանջների անիմաստ նեղացում, որը չազդելով աղբամանների ստանդարտացման վրա՝ ուղղված է միայն և միայն մատակարարվող ապրանքի արտադրողի սահմանափակմանը։
3. Տեխնիկական բնութագրի այլ բնութագրեր
Մեջբերում՝
«Քաշը՝ 50 կգ (+/- 2) Բեռնատարողությունը՝ ոչ պակաս 510 կգ-ից, ներառյալ՝ աղբարկղի քաշը»
EN840-2:2012 ստանդարտը պահանջում է աղբամանների բեռնատարողություն, ելնելով աղբամանի ծավալի մեկ լիտրի համար 0.4 կգ բեռնվածության, հետևաբար 1100լ աղբամանների համար ըստ ստանդարտի պահանջվող բեռնատարողությունը կազմում է 440 կգ (չներառելով աղբամանի քաշը)։
Այս պահանջը նույնպես միտված է միայն հնարավոր մասնակիցների սահմանափակմանը, քանի որ EN840-2:2012 ստանդարտը պահանջում է 1100լ աղբամանի համար 440 կգ բեռնատարողություն, արտադրող գործարանները մեծամասնությունը սերտիֆիկացրել է իր արտադրանքը ելնելով 440կգ պահանջից, 510կգ (կամ որ նույնն է 460 +/- 2 կգ առանց աղբամանի քաշի) բեռնատարողությունը չնայած որ փաստացի բավարարվում է բազմաթիվ արտադրողների կողմից, սակայն այդ արտադրողները չունեն համապատասխան սերտիֆիկատ, և ոչ էլ կարող են ունենալ ստանդարտի պահանջներից չբխող ուղղորդված մրցույթների բոլոր հնարավոր սահմանափակումների համար հավաստագրեր։ | 2023-09-09 10:47:42 | Հարգելի՛ մասնակից, ի պատասխան Ձեր հարցմանը, հայտնում ենք, որ «Գնումների մասին» ՀՀ օրենքի 13-րդ հոդվածի 2-րդ մասի 3-րդ կետի համաձայն գնման առարկայի բնութագրերը պետք է լինեն օբյեկտիվորեն հիմնավորված և համարժեք լինեն այն կարիքին, որի բավարարման նպատակով կատարվում է տվյալ գնումը։ Այս մասով անհրաժեշտ ենք համարում տեղեկացնել, որ գնման առարկայի տեխնիկական բնութագիրը օբյեկտիվորեն հիմնավորված է, միտված է առաջացած կարիքի երկարաժամկետ և համապարփակ բավարարմանը։
Նույն հոդվածի 5-րդ մասի համաձայն գնման առարկայի հատկանիշները չպետք է պահանջ կամ հղում պարունակեն որևէ առևտրային նշանի, ֆիրմային անվանմանը, արտոնագրին, էսքիզին կամ մոդելին, ծագման երկրին կամ կոնկրետ աղբյուրին կամ արտադրողին, բացառությամբ այն դեպքերի, երբ անհնար է գնման առարկայի բնութագրումն առանց դրանց: Այս մասով անհրաժեշտ ենք համարում տեղեկացնել, որ գնման առարկան առավել մանրամասն նկարագրելն անհնար կլիներ առանց դրան տրված ստանդարտների և սերտիֆիկատների ներկայացման։
ՀՀ Կառավարության 2017 թ-ի մայիսի 4-ի N 526-Ն որոշման 22-րդ կետի համաձայն ապրանքների գնման դեպքում հղումներ օգտագործելիս ներկայացվում են որպես համարժեք առաջարկվող ապրանքների ֆիրմային անվանումը, մոդելը և արտադրողը: Այս մասով անհրաժեշտ ենք համարում տեղեկացնել, որ գնման առարկայի տեխնիկական բնութագրով սահմանված հղումներն օգտագործվել են որպես համարժեք առաջարկվող ապրանքի ակնառու օրինակ։
Միևնույն ժամանակ հայտնում ենք, որ գնման առարկայի տեխնիկական բնութագրերը խտրական չեն, չեն սահմանափակում հնարավոր մրցակցությունը, թափանցիկ է, համաչափ և հրապարակային։
Հիմք ընդունելով վերոգրյալը, հայտնում ենք, որ 30․08․2023 թ․ հրապարակված «ՀՀ ԱՄ-ԷԱՃԱՊՁԲ-23/05» ծածկագրով գնման ընթացակարգի հրավերի 4-րդ չափաբաժնով սահմանված գնման առարկայի տեխնիկական բնութագիրը փոփոխելու պահանջը մերժվում է։ Уважаемый Участник, в ответ на Ваш запрос сообщаем Вам, что согласно статье 13 части 2 пункта 3 Закона РА «О закупках», характеристики предмета закупки должны быть объективно обоснованы и адекватны потребности, удовлетворением которого осущест |