Загрузка
Код
ՀՀ ՆԳՆ ԷԱՃԱՊՁԲ-2025/ԱԽ-16
Название
Закупка малотоннажных грузовых автомобилей (пикапов) для нужд
Покупатель
Министерство внутренних дел РА
Тип закупок
Товар
Ответы и разъяснения
ЗапросВремяРазъяснение
«Գնումների մասին» ՀՀ օրենքի՝ 3-րդ հոդվածի 2-րդ մասի համաձայն՝ գնումների գործընթացը հիմնվում է հետևյալ սկզբունքների վրա՝ 1) գնման գործընթացի միասնական կանոններով մրցակցային, թափանցիկ, համաչափ, հրապարակային և ոչ խտրական հիմունքներով կազմակերպում. 2) պայմանագրի կնքման նպատակով մասնակիցների շրջանակի ընդլայնում և նրանց միջև մրցակցության խրախուսում. 3) ցանկացած անձի համար, անկախ նրա օտարերկրյա ֆիզիկական անձ, կազմակերպություն կամ քաղաքացիություն չունեցող անձ լինելու հանգամանքից, գնման գործընթացին մասնակցելու իրավահավասարություն: «Գնումների մասին» ՀՀ օրենքի՝ 13-րդ հոդվածի 2-րդ մասի 1-ին կետի համաձայն՝ գնման առարկայի բնութագրերը պետք է մրցակցության հավասար պայմաններ ապահովեն հնարավոր մասնակիցների համար: Նույն մասի 2-րդ կետի համաձայն՝ գնման առարկայի բնութագրերը չպետք է հանգեցնեն գնումների գործընթացում մրցակցության համար չհիմնավորված խոչընդոտների առաջացմանը: Վերոգրյալով պայմանավորված գտնում ենք, որ գնումների մասին ՀՀ օրենքով, առավել ևս գնումների մասին ՀՀ օրենսդրությամբ չկա սահմանված որևէ նորմ, որի համաձայն ավտոմեքենաների գնման նպատակով պատվիրատուների կողմից կազմակերպված գնման ընթացակարգերին կարող են հայտ ներկայացնել միայն այն ավտոարտադրողները, որոնք պաշտոնական ներկայացուցչություն ունեն Հայաստանի Հանրապետությունում: Հետևաբար հայտնում ենք, որ Ներքին գործերի նախարարության կողմից կազմակերպված ՀՀ ՆԳՆ ԷԱՃԱՊՁԲ-2025/ԱԽ-16 ծածկագրով գնման ընթացակարգի հրավերի տեխնիկական բնութագրում նման պահանջ ներառելը չի բխում «Գնումների մասին» ՀՀ օրենքի սկզբունքներից, ավելին նման պահանջի սահմանումը հակասում է գնումների մասին ՀՀ օրենսդրությանը, այն է՝ խտրական է, մրցակցության հավասար պայմաններ չի ապահովում հնարավոր մասնակիցների համար և հանգեցնում է խոչընդոտների առաջացմանը. Հիմք ընդունելով վերոգրյալը՝ առաջարկում ենք համապատասխան փոփոխություն կատարել հրավերի տեխնիկական բնութագրում և այն համապատասխանեցնել գնումների մասին ՀՀ օրենսդրության պահանջներին, հակառակ դեպքում ստիպված կլինենք պաշտպանվել ՀՀ Օրենքով չարգելված ցանկացած ձևով՝ ընդհուպ մինչև դատարան դիմելը: Կանխավ շնորհակալ ենք:2025-07-15 23:55:46

«Գնումների մասին» օրենքի 3-րդ հոդվածի 1-ին մասի 1-ին կետի համաձայն՝ սույն օրենքի նպատակն է ապահովել գնումների գործընթացում հատուցման դիմաց արժեք, այն է` պատվիրատուին վերապահված լիազորությունների կատարման համար անհրաժեշտ` կարիքին համապատասխան ապրանքների, աշխատանքների և ծառայությունների ձեռքբերում` համարժեք հատուցմամբ. (...) Նույն օրենքի 13-րդ հոդվածի 1-ին մասի համաձայն՝ գնման առարկայի բնութագրերը պետք է ամբողջությամբ և հստակ նկարագրեն ձեռք բերվող ապրանքի, աշխատանքի կամ ծառայության հատկանիշները, դրանց ձեռքբերման և վճարման պայմանները` բացառելով տարակերպ մեկնաբանությունը: Գնման առարկայի բնութագրերը, որոնք ներառում են նաև պայմանագրի գինը, ընդգրկվում են պայմանագրում: ՀՀ կառավարության 2017 թվականի մայիսի 4-ի թիվ 526-Ն որոշման 1-ին կետի 1-ին ենթակետով հաստատված կարգի 22-րդ կետի համաձայն՝ գնման առարկայի բնութագրերը և մասնակիցներին ներկայացվող որակավորման չափանիշները սահմանելիս պետք է հաշվի առնել, որ դրանց պետք է բավարարեն մեկից ավելի հնարավոր մասնակիցներ՝ բացառությամբ սույն կարգի 23-րդ կետի 4-րդ ենթակետով նախատեսված հիմքով և նույն կարգի 21-րդ կետի 1-ին ենթակետի «դ» պարբերությամբ նախատեսված՝ պատվիրատուի ղեկավարի հետ համաձայնեցված դեպքերում կատարվող գնումների: Ապրանքների գնման դեպքում հղումներ օգտագործելիս ներկայացվում են որպես համարժեք առաջարկվող ապրանքների ֆիրմային անվանումը, մոդելը և արտադրողը: Վկայակոչված իրավակարգավորումներից հետևում է, որ պատվիրատուն ինքնուրույն է որոշում և համապատասխանաբար կազմում իր կարիքների համար անհրաժեշտ գնման առարկայի տեխնիկական բնութագիրը՝ պահպանելով գնումների մասին ՀՀ օրենսդրության պարտադիր և թույլատրելի պահանջները: Այսպիսով, ՀՀ ՆԳՆ ԷԱՃԱՊՁԲ-2025/ԱԽ-16 ծածկագրով գնման ընթացակարգի հրավերով սահմանված տեխնիկական բնութագիրը կազմված է ելնելով պատվիրատուի իրական կարիքներից՝ պահպանելով գնումների մասին ՀՀ օրենսդրության պարտադիր և թույլատրելի նորմերը:

Согласно пункту 1 части 1 статьи 3 Закона "О закупках", целью настоящего Закона является обеспечение стоимости за вознаграждение в процессе закупок, а именно приобретение товаров, работ и услуг, необходимых для выполнения полномочий, возложенных

Հարգելի հանձնաժողով, Ձեր կողմից՝ գնումների մասին ՀՀ օրենսդրությունից բերված հղումները՝ ընդհանրապես կապ չունեն մեր կողմից ներկայացված հարցադրման հետ, մասնավորապես, Դուք՝ 1/ նշել եք, որ անհրաժեշտ կարիքին համապատասխան ապրանքներ պետք է ձեռք բերեք համարժեք հատուցմամբ, սակայն դրա վերաբերյալ մեր կողմից առարկություն չի էլ եղել, 2/ նշել եք, որ գնման առարկայի բնութագրերը պետք է ամբողջությամբ և հստակ նկարագրեն ձեռք բերվող ապրանքի, աշխատանքի կամ ծառայության հատկանիշները, մենք դրա վերաբերյալ որևէ առարկություն ևս չենք ունեցել, 3/ հղում եք արել որակավորման չափանիշներին, սակայն հրավերով որակավորման չափանիշներ չեք սահմանել և դրա իրավունքն էլ չունեիք, որովհետև հրավերով պահանջել եք որակավորման ապահովում, 4/ հղում եք արել ապրանքի համարժեքությանը, սակայն համարժեքության մասին մեր կողմից խոսք անգա,մ չի եղել: Այլ կերպ ասած անկանոն օրենսդրական հղումներով փորձել եք խուսափել հարցի կոնկրետ պատասխանից: Խնդրում ենք հստակ պատասխանել՝ ինչու պետք է տվյալ գնման ընթացակարգին մասնակցեն միայն այն ավտոարտադրողները, որոնք պաշտոնական ներկայացուցչություն ունեն Հայաստանի Հանրապետությունում, այն դեպքում երբ գնումների մասին ՀՀ օրենսդրությամբ նման պահանջ սահմանված չէ, այսինքն չկա որևէ տեղ գրված գնումների մասին ՀՀ օրենսդրության մեջ, որ, եթե պատվիրատուն ցանկանում է ձեռք բերել ավտոմեքենա, ուրեմն այդ գնման ընթացակարգին կարող են մասնակցել միայն այն ավտոարտադրողները, որոնք պաշտոնական ներկայացուցչություն ունեն Հայաստանի Հանրապետությունում: Հետևաբար, եթե չկա նման դրույթ սահմանված, ապա Ձեր կողմից նման դրույթի սահմանումը սահմանափակում է այլ հնարավոր մասնակիցների մասնակցությունը գնման ընթացակարգին, ինչն էլ հակասում է գնումների մասին ՀՀ օրենսդրության սկզբունքներին: Ավելին, տարիների փորձը ցույց է տվել, որ այլ հնարավոր մասնակիցները կարող են ավելի մատչելի մատակարարել տեխնիկական բնութագրերով սահմանված մեքենաները և ավելի մատչելի իրականացնել վերջիններիս սպասարկումը, քան պաշտոնական ներկայացուցիչները: Հետևաբար, խնդրում ենք ևս մեկ անգամ ուսումնասիրել գնումների մասին ՀՀ օրենսդրությունը և համապատասխան փոփոխություն կատարել գնման ընթացակարգի հրավերում:2025-07-20 22:59:26

Հարգելի մասնակից Ձեր հարցմանն ի պատասխան՝ պարզաբանում ենք հետևյալը․ Ինչպես նախորդ պարզաբանմամբ, այնպես էլ սույն պարզաբանմամբ ևս մեկ անգամ ցանկանում ենք ընդգծել, որ պաշտոնական ներկայացուցչության պահանջի ներառումը բխում է պատվիրատուի իրական կարիքներից։ Մասնավորապես, պաշտոնական ներկայացուցչության առկայությունը ՀՀ-ում դիտարկվել է որպես գործնական երաշխիք՝  տեխնիկական սպասարկման մատչելիության,  երաշխիքային սպասարկման արագ և արդյունավետ կազմակերպման,  պահեստամասերի հասանելիության և սպասարկման շարունակականության ապահովման տեսանկյունից։ Ինչ վերաբերում է ՀՀ օրենսդրությամբ նման պահանջ սահմանված չլինելուն, ապա տեղեկացնում ենք, որ գնումների մասին ՀՀ օրենսդրության համաձայն պատվիրատուին է վերապահված իր կարիքից ելնելով սահմանելու գնման առարկայի տեխնիկական բնութագրերը, որոնց սահմանման մասով պահպանվել են գնումների մասին ՀՀ օրենսդրության պարտադիր և թույլատրելի նորմերը։ Միաժամանակ, սահմանված տեխնիկական բնութագիրը ապահովում է ապրանքի որակական և հետվաճառքային սպասարկման պահանջները, ընդ որում չսահմանափակելով մրցակցությունը, քանի որ դրան բավարարում է մեկից ավելի արտադրողներ, հետևաբար նաև մեկից ավելի հնարավոր մասնակիցներ։ Հաշվի առնելով վերը ներկայացվածը՝ գտնում ենք, որ գնման հրավերով ներկայացված պայմանը հիմնավորված է, և այն ենթակա չէ փոփոխման։

Уважаемый участник В ответ на ваш запрос мы разъясняем следующее․ Как и в предыдущем разъяснении, так и в настоящем разъяснении, мы хотим еще раз подчеркнуть, что включение требования об официальном представительстве исходит из реальных потребностей клиен

Время публикации
2025-07-14 15:59:15
Срок подачи заявок
2025-07-28 10:00:00
Reverse auction
2025-07-29 10:00:00
You can send request before
2025-07-23 10:00:00
Статус
Опубликованный
Заявление
Приглашение