Загрузка
Код
ՀՀԿԳՄՍՆԷԱՃԱՊՁԲ-22/76
Название
Световые, звуковые системы и проекторы сцены ГНКО "Государственный театр музыкальной комедии им. Пароняна"
Покупатель
Министерство образования, науки, культуры и спорта РА
Тип закупок
Товар
Ответы и разъяснения
ЗапросВремяРазъяснение
«ՀՀԿԳՄՍՆԷԱՃԱՊՁԲ-22/76» էլեկտրոնային աճուրդի գնահատող հանձնաժողովին Հարգելի գործընկերնե՝ր. Համաձայն «Գնումների մասին» ՀՀ օրենքի 29-րդ հոդվածի 1-ի մասի պահանջների խնդրում ենք տալ պաշտոնական պարզաբանում, թե ինչպե՞ս է Պատվիրատուն կոնկրետ որոշելու մասնակիցների կողմից առաջարկված 79,645,200.00 ՀՀ դրամ առավելագույն արժողությամբ ապրանքի համապատասխանությունը հրավերի պահանջներին այն դեպքում, երբ մասնակիցների կողմից՝ - ընդհանրապես չեն ներկայացվել առաջարկվող ապրանքի ամբողջական նկարագրերը (ներառյալ պրոյեկտորի և պրոյեկցիոն էկրանի մակնիշները և արտադրողների անվանումները), որոնք բացառապես չեն պահանջվում նույնիսկ փոփոխված հրավերով. - որպես ապրանքի տեխնիկական բնութագրեր ներկայացվել են պայմանագրի Հավելված N1-ի՝ «ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ԲՆՈՒԹԱԳԻՐ» 3-րդ չափաբաժնի բնութագրերի՝ տառ առ տառ, կետ առ կետ, արտատպումներ. Ստիպված ենք փաստել, որ վերոհիշյալ հարցի վերաբերյալ գնահատող հանձնաժողովին 3 (երեք) անգամ արդեն իսկ ներկայացվել են պարզաբանման հարցումներ (31.05.22թ., 02.06.22թ., 02.06.22թ.), սակայն բավարար պարզաբանում տվյալ հարցի վերաբերյալ հանձնաժողովը դեռևս չի տրամադրել: Շնորհակալություն համագործակցության համար:2022-06-08 16:16:02

ՀՀ կառավարության 04.05.2017թ թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված «Գնումների գործընթացի կազմակերպման» կարգի 21-րդ կետի 1-ին ենթակետի ա/ մասի համաձայն՝ ձեռք բերվող ապրանքի ապրանքային նշանը, ֆիրմային անվանումը, մակնիշը և արտադրողի անվանումը ներկայացվում են անհրաժեշտության դեպքում։ Տվյալ դեպքում Պատվիրատուն անհրաժեշտ չի համարել վերոնշյալ պայմանների ներկայացումը։ Միաժամանակ տեղեկացնում ենք, որ ձեռք բերող ապրանքի տեխնիկական բնութագրի ներկայացումը հրավերով նախատեսված է որպես պարտադիր պահանջ:

В соответствии с подпунктом 1 а/ пункта 21 порядка "Организации процесса закупок", утвержденный решением правительства РА от 04.05.2017 г. N 526-Ն товарный знак, фирменное наименование, марка и наименование производителя приобретаемого товара пр

«ՀՀԿԳՄՍՆԷԱՃԱՊՁԲ-22/76» էլեկտրոնային աճուրդի գնահատող հանձնաժողովին Հարգելի գործընկերնե՝ր. Շնորհակալություն «ՀՀԿԳՄՍՆԷԱՃԱՊՁԲ-22/76» էլեկտրոնային աճուրդի 3-րդ չափաբաժնի վերաբերյալ 10.06.22թ. տրամադրված պաշտոնական պարզաբանման համար: Սակայն ստիպված ենք փաստել, որ հերթով արդեն իսկ 4-րդ անգամ ներկայացված նույն պարզաբանման հարցմանը (31.05.22թ., 02.06.22թ., 06.06.22թ., 08.06.22թ.) գնահատող հանձնաժողովը հերթական անգամ տրամադրել է բացարապես անհիմն և բարձրացված հարցին անհամարժեք պարզաբանում: Բևեռում ենք գնահատող հանձնաժողովի ուշադրությունն առ այն, որ` - արդեն իսկ 4 անգամ ներկայացված նույն պարզաբանման հարցումը ընդհանրապես որևիցե առնչություն չունի Պատվիրատուին վերապահված իրավունքի հետ հրավերով պահանջել կամ չպահանջել մասնակիցներից ներկայացնել առաջարկվող ապրանքի ամբողջական նկարագրերը. - համաձայն ՀՀ Գնումների մասին գործող օրենսդրության Պատվիրատուն իրավասու չե պահանջել մասնակիցներից ներկայացնել որևիցե փաստաթղթեր հրավերի շրջանակներից դուրս: Ուստի, համաձայն «Գնումների մասին» ՀՀ օրենքի 29-րդ հոդվածի 1-ի մասի պահանջների արդեն իսկ 5-րդ անգամ խնդրում ենք տալ պաշտոնական պարզաբանում, թե ինչպե՞ս է Պատվիրատուն որոշելու մասնակիցների կողմից առաջարկված 79,645,200.00 ՀՀ դրամ առավելագույն արժողությամբ ապրանքի համապատասխանությունը հրավերի պահանջներին այն կոնկրետ դեպքում, երբ մասնակիցների կողմից՝ - ընդհանրապես չեն ներկայացվել առաջարկվող ապրանքի ամբողջական նկարագրերը (ներառյալ պրոյեկտորի և պրոյեկցիոն էկրանի մակնիշները և արտադրողների անվանումները), որոնք բացառապես չեն պահանջվում նույնիսկ փոփոխված հրավերով. - որպես ապրանքի տեխնիկական բնութագրեր ներկայացվել են պայմանագրի Հավելված N1-ի՝ «ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ԲՆՈՒԹԱԳԻՐ» 3-րդ չափաբաժնի բնութագրերի՝ տառ առ տառ, կետ առ կետ, արտատպումներ. Շնորհակալություն համագործակցության համար:2022-06-10 22:08:16

Ձեր կողմից ներկայացված հարցմանն արդեն իսկ պատասխանել ենք 10.06.2022թ, որին ի լրումն տեղեկացնում ենք նաև, որ սույն հրավերի 1-ին մասի 4-րդ կետի 4.3 ենթակետի 3-րդ մասի համաձայն մասնակիցը պարտավոր է համակարգի միջոցով ներկայացնել իր կողմից առաջարկվող ապրանքի տեխնիկական բնութագրերը, որոնք հետագայում կնքվում են որպես պայմանագրի թիվ 1 հավելված: Ինչ վերաբերում է գնահատող հանձնաժողովի կողմից հայտերի գնահատմանը, ապա այն իրականացվելու է գնումների մասին ՀՀ օրենսդրությամբ սահմանված կարգով:

На ваш запрос мы уже ответили 10.06.2022 г. сообщаем также, что согласно пункту 3 пункта 4 части 1 настоящего приглашения участник обязан посредством системы представить технические характеристики предлагаемого им товара, которые в дальнейшем подписываютс

«ՀՀԿԳՄՍՆԷԱՃԱՊՁԲ-22/76» էլեկտրոնային աճուրդի գնահատող հանձնաժողովին Հարգելի գործընկերնե՝ր. Շնորհակալություն «ՀՀԿԳՄՍՆԷԱՃԱՊՁԲ-22/76» էլեկտրոնային աճուրդի 3-րդ չափաբաժնի վերաբերյալ 13.06.22թ. տրամադրված պաշտոնական պարզաբանման համար: Սակայն ստիպված ենք փաստել, որ հերթով արդեն իսկ 5-րդ անգամ ներկայացված նույն պարզաբանման հարցմանը (31.05.22թ., 02.06.22թ., 06.06.22թ., 08.06.22թ., 10.06.22թ.) գնահատող հանձնաժողովը 13.06.22թ. հերթական անգամ տրամադրել է բացառապես անհիմն և բարձրացված հարցին անհամարժեք պարզաբանում, քանզի՝ - հղումը գնահատող հանձնաժողովի կողմից 10.06.22թ. տրամադրված պարզաբանմանն, այն է՝ «... ՀՀ կառավարության 04.05.2017թ թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված «Գնումների գործընթացի կազմակերպման» կարգի 21-րդ կետի 1-ին ենթակետի ա/ մասի համաձայն՝ ձեռք բերվող ապրանքի ապրանքային նշանը, ֆիրմային անվանումը, մակնիշը և արտադրողի անվանումը ներկայացվում են անհրաժեշտության դեպքում։ Տվյալ դեպքում Պատվիրատուն անհրաժեշտ չի համարել վերոնշյալ պայմանների ներկայացումը։ Միաժամանակ տեղեկացնում ենք, որ ձեռքբերվող ապրանքի տեխնիկական բնութագրի ներկայացումը հրավերով նախատեսված է որպես պարտադիր պահանջ...», բացառապես չի պատասխանում 4 անգամ (31.05.22թ., 02.06.22թ., 06.06.22թ. և 08.06.22թ.) ներկայացված նույն պարզաբանման հարցմանը. - գնահատող հանձնաժողովի կողմից 13.06.22թ. տրամադրված պարզաբանումը առ այն, որ «տեղեկացնում ենք նաև, որ սույն հրավերի 1-ին մասի 4-րդ կետի 4.3 ենթակետի 3-րդ մասի համաձայն մասնակիցը պարտավոր է համակարգի միջոցով ներկայացնել իր կողմից առաջարկվող ապրանքի տեխնիկական բնութագրերը, որոնք հետագայում կնքվում են որպես պայմանագրի թիվ 1 հավելված» բացառապես չի սահմանափակում մասնակիցների իրավունքը որպես առաջարկվող ապրանքի տեխնիկական բնութագրեր ներկայացնել պայմանագրի Հավելված N1-ի՝ «ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ԲՆՈՒԹԱԳԻՐ» 3-րդ չափաբաժնի բնութագրերի՝ տառ առ տառ, կետ առ կետ, արտատպումները. - գնահատող հանձնաժողովի կողմից 13.06.22թ. տրամադրված պարզաբանումը, այն է՝«Ինչ վերաբերում է գնահատող հանձնաժողովի կողմից հայտերի գնահատմանը, ապա այն իրականացվելու է գնումների մասին ՀՀ օրենսդրությամբ սահմանված կարգով», իրոք զարմանք է հարուցում` ցանկացած գնահատող հանձնաժողով պարզապես պարտավոր է գործել ՀՀ Գնումների մասին գործող օրենսդրության շրջանակներում, հակառակն ուղղակի արգելված է օրենքով. - 10.06.22թ. արդեն իսկ 5 անգամ ներկայացված նույն պարզաբանման հարցումը ընդհանրապես որևիցե առնչություն չունի Պատվիրատուին վերապահված իրավունքի հետ հրավերով պահանջել կամ չպահանջել մասնակիցներից ներկայացնել առաջարկվող ապրանքի ամբողջական նկարագրերը. - համաձայն ՀՀ Գնումների մասին գործող օրենսդրության Պատվիրատուն իրավասու չէ պահանջել մասնակիցներից ներկայացնել որևիցե փաստաթղթեր հրավերի շրջանակներից դուրս: Ուստի, համաձայն «Գնումների մասին» ՀՀ օրենքի 29-րդ հոդվածի 1-ի մասի պահանջների արդեն իսկ 6-րդ անգամ խնդրում ենք տալ հստակ և միանշանակ պաշտոնական պարզաբանում, թե ինչպե՞ս է Պատվիրատուն որոշելու մասնակիցների կողմից առաջարկված 79,645,200.00 ՀՀ դրամ առավելագույն արժողությամբ ապրանքի համապատասխանությունը հրավերի պահանջներին այն կոնկրետ դեպքում, երբ մասնակիցների կողմից՝ - ընդհանրապես չեն ներկայացվել առաջարկվող ապրանքի ամբողջական նկարագրերը (ներառյալ պրոյեկտորի և պրոյեկցիոն էկրանի մակնիշները և արտադրողների անվանումները), որոնք բացառապես չեն պահանջվում նույնիսկ փոփոխված հրավերով. - որպես ապրանքի տեխնիկական բնութագրեր ներկայացվել են պայմանագրի Հավելված N1-ի՝ «ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ԲՆՈՒԹԱԳԻՐ» 3-րդ չափաբաժնի բնութագրերի՝ տառ առ տառ, կետ առ կետ, արտատպումները. Շնորհակալություն համագործակցության համար:2022-06-14 10:49:24

Ձեր կողմից ներկայացված 6-րդ նույնաբովանդակ հարցմանն արդեն իսկ պատասխանել ենք նախորդ պարզաբանումներում: Միաժամանակ տեղեկացնում ենք, որ ՀՀ կառավարության 04.05.2017թ թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված «Գնումների գործընթացի կազմակերպման» կարգի 50-րդ կետի համաձայն` տվյալ գնման գործընթացին մասնակցելու նպատակով հայտ ներկայացրած մասնակիցները կարող են գրավոր պահանջ ներկայացնել պատվիրատուին` կնքված տվյալ պայմանագրի արդյունքի ընդունման գործընթացին պատասխանատու ստորաբաժանման հետ համատեղ մասնակցելու համար:

На представленный вами 6-й опрос аналогичного содержания мы уже ответили в предыдущих разъяснениях. В соответствии с пунктом 50 пункта порядка "Организации процесса закупок", утвержденный решением правительства РА от 04.05.2017 г. N 526-Ն . уча

«ՀՀԿԳՄՍՆԷԱՃԱՊՁԲ-22/76» էլեկտրոնային աճուրդի գնահատող հանձնաժողովին Հարգելի գործընկերնե՝ր. Շնորհակալություն «ՀՀԿԳՄՍՆԷԱՃԱՊՁԲ-22/76» էլեկտրոնային աճուրդի 3-րդ չափաբաժնի վերաբերյալ 16.06.22թ. տրամադրված պաշտոնական պարզաբանման համար: Սակայն ստիպված ենք փաստել, որ հերթով արդեն իսկ 6-րդ անգամ ներկայացված նույն պարզաբանման հարցմանը (31.05.22թ., 02.06.22թ., 06.06.22թ., 08.06.22թ., 10.06.22թ., 14.06.22թ.) գնահատող հանձնաժողովը 16.06.22թ. հերթական անգամ տրամադրել է բացառապես անհիմն և բարձրացված հարցին անհամարժեք պարզաբանում` «Ձեր կողմից ներկայացված 6-րդ նույնաբովանդակ հարցմանն արդեն իսկ պատասխանել ենք նախորդ պարզաբանումներում», քանզի 14.06.22թ. գնահատող հանձնաժողովին ուղարկված պարզաբանման հարցումում 4 (չորս) հաջորդաբար շարադրված կետերով շատ պարզ, հասանելի և միանշանակ ապացուցված էր գնահատող հանձնաժողովի կողմից թե 10.06.22թ., թե 13.06.22թ. տրամադրված պարզաբանումների առոչնչությունը իրավական տեսակետից: Արդյոք ակնհա՞յտ չէ գնահատող հանձնաժողովի համար, որ Հրավերում առաջարկվող ապրանքի ամբողջական նկարագրերի (ներառյալ պրոյեկտորի և պրոյեկցիոն էկրանի մակնիշները և արտադրողների անվանումները) ներկայացնելու պահանջի բացակայությունը ոչ միայն որևիցե ձևով չի սահմանափակում մասնակիցների իրավունքը որպես ապրանքի տեխնիկական բնութագրեր ներկայացնել պայմանագրի Հավելված N1-ի՝ «ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ԲՆՈՒԹԱԳԻՐ» 3-րդ չափաբաժնի բնութագրերի տառ առ տառ, կետ առ կետ արտատպումներն, այլ ուղղակի դրդում է վերջիններիս գործել հենց այդ կերպով: Արդյոք ակնհա՞յտ չէ գնահատող հանձնաժողովի համար, որ վերոհիշյալ դեպքում գնահատող հանձնաժողովը որևիցե իրավական այլընտրանք չունենալով, պարզապես պարտադրված է լինելու համեմատել հենց իրեն կողմից պատրաստված և հաստատված պայմանագրի Հավելված N1-ի՝ «ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ԲՆՈՒԹԱԳԻՐ» 3-րդ չափաբաժնի բնութագրերը մասնակիցների կողմից ներկայացված այդ փաստաթղթի տառ առ տառ, կետ առ կետ արտատպումների հետ: Արդյոք ակնհա՞յտ չէ գնահատող հանձնաժողովի համար, որ ստեղծված իրավիճակից խուսափելու համար միակ օրինական ելքն է փոփոխություն կատարել Հրավերում, ավելացնելով այնտեղ առաջարկվող ապրանքի ամբողջական նկարագրերի (ներառյալ պրոյեկտորի և պրոյեկցիոն էկրանի մակնիշները և արտադրողների անվանումները) ներկայացնելու պահանջը: Միգուցե վերը նշված մտավախություններն և նկատառումները սխա՞լ ու անհի՞մն են, և գնահատող հանձնաժողովին քաջ հայտն՞ի են նկարագրված իրավիճակից խուսափելու միջոցները: Ուստի, համաձայն «Գնումների մասին» ՀՀ օրենքի 29-րդ հոդվածի 1-ի մասի պահանջների արդեն իսկ 7-րդ անգամ խնդրում ենք տեղեկացնել, թե որո՞նք են վերոհիշյալ իրավիճակից խուսափելու միջոցները և տալ հստակ և միանշանակ պաշտոնական պարզաբանում, թե ինչպե՞ս է Պատվիրատուն որոշելու մասնակիցների կողմից առաջարկված 79,645,200.00 ՀՀ դրամ առավելագույն արժողությամբ ապրանքի համապատասխանությունը հրավերի պահանջներին այն կոնկրետ դեպքում, երբ մասնակիցների կողմից՝ - ընդհանրապես չեն ներկայացվել հրավերով չպահանջված առաջարկվող ապրանքի ամբողջական նկարագրերը (ներառյալ պրոյեկտորի և պրոյեկցիոն էկրանի մակնիշները և արտադրողների անվանումները). - որպես ապրանքի տեխնիկական բնութագրեր ներկայացվել են պայմանագրի Հավելված N1-ի՝ «ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ԲՆՈՒԹԱԳԻՐ» 3-րդ չափաբաժնի բնութագրերի՝ տառ առ տառ, կետ առ կետ, արտատպումները. Շնորհակալություն համագործակցության համար:2022-06-17 10:07:16

Ձեր կողմից ներկայացված 7-րդ նույնաբովանդակ հարցմանն արդեն իսկ պատասխանել ենք նախորդ պարզաբանումներում: Միաժամանակ տեղեկացնում ենք, որ ՀՀ կառավարության 04.05.2017թ թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված «Գնումների գործընթացի կազմակերպման» կարգի 50-րդ կետի համաձայն` տվյալ գնման գործընթացին մասնակցելու նպատակով հայտ ներկայացրած մասնակիցները կարող են գրավոր պահանջ ներկայացնել պատվիրատուին` կնքված տվյալ պայմանագրի արդյունքի ընդունման գործընթացին պատասխանատու ստորաբաժանման հետ համատեղ մասնակցելու համար:

На представленный вами 7-й опрос аналогичного содержания мы уже ответили в предыдущих разъяснениях. В соответствии с пунктом 50 пункта порядка "Организации процесса закупок", утвержденный решением правительства РА от 04.05.2017 г. N 526-Ն участн

Время публикации
2022-06-08 10:57:49
Срок подачи заявок
2022-06-23 12:00:00
Reverse auction
2022-06-24 12:00:00
You can send request before
2022-06-18 12:00:00
Tender changed version(s)
КодВремя публикации
ՀՀԿԳՄՍՆԷԱՃԱՊՁԲ-22/762022-05-24 16:50:10
Статус
Законченный
Заявление
Приглашение
Протокол

Bids

Номер лотаЗанятое местоПоданные заявкиОриентировочная ценаНачальная ставкаОкончательная ставкаСтатус участника
ValueНДСЦенаValueНДСЦена
11ՍՄԱՐԹԼՈՋԻՍԹԻՔՍ ՍՊԸ Полное описание товара177482100 AMD 500000000 AMD20 %600000000 AMD500000000 AMD20 %600000000.00 AMDОтклонено
21ՍՄԱՐԹԼՈՋԻՍԹԻՔՍ ՍՊԸ Полное описание товара108625000 AMD 500000000 AMD20 %600000000 AMD500000000 AMD20 %600000000.00 AMDОтклонено
31ООО Фирма Альфа Полное описание товара79645200 AMD 60000000 AMD20 %72000000 AMD23000000 AMD20 %27600000.00 AMD
32Прозон ООО Полное описание товара79645200 AMD 65500000 AMD20 %78600000 AMD24000000 AMD20 %28800000.00 AMD
33ООО С И Е Трейд Полное описание товара79645200 AMD 100000000 AMD20 %120000000 AMD26400000 AMD20 %31680000.00 AMD
34ООО Про Инвест Полное описание товара79645200 AMD 80000000 AMD0 %80000000 AMD59400000 AMD0 %59400000.00 AMD
35ՍՄԱՐԹԼՈՋԻՍԹԻՔՍ ՍՊԸ Полное описание товара79645200 AMD 500000000 AMD20 %600000000 AMD500000000 AMD20 %600000000.00 AMDОтклонено

Аукцион

Номер лота CPV Название Ставки
3 38651200/1 проекторы
ООО Про Инвест 59400000 AMD 2022-06-24 12:00:14
Прозон ООО 58800000 AMD 2022-06-24 12:04:16
ООО Фирма Альфа 55000000 AMD 2022-06-24 12:08:25
Прозон ООО 54400000 AMD 2022-06-24 12:12:59
ООО Фирма Альфа 50000000 AMD 2022-06-24 12:17:07
Прозон ООО 49400000 AMD 2022-06-24 12:21:39
ООО Фирма Альфа 40000000 AMD 2022-06-24 12:22:00
ООО С И Е Трейд 39400000 AMD 2022-06-24 12:22:49
ООО Фирма Альфа 35000000 AMD 2022-06-24 12:23:41
ООО С И Е Трейд 34400000 AMD 2022-06-24 12:23:59
ООО Фирма Альфа 30000000 AMD 2022-06-24 12:24:15
ООО С И Е Трейд 29400000 AMD 2022-06-24 12:24:34
ООО Фирма Альфа 27000000 AMD 2022-06-24 12:24:49
ООО С И Е Трейд 26400000 AMD 2022-06-24 12:25:06
ООО Фирма Альфа 25000000 AMD 2022-06-24 12:25:23
Прозон ООО 24000000 AMD 2022-06-24 12:29:52
ООО Фирма Альфа 23000000 AMD 2022-06-24 12:29:57