Запрос | Время | Разъяснение |
Հարգելի պատվիրատու, սույն էլեկտրոնային աճուրդով ձեռք բերվող գնման առարկան կազմված է 1 չափաբաժնից, որն իր հերթին պարունակում է 22 տարբեր ապրանքներ։ Ընդ որում, ապրանքներն իրարից տարբերվում են ոչ միայն բնութագրերով, այլև երբեմն բնույթով։ Մասնավորապես՝ մրցույթի վերնագրում նշված է, որ այն հայտարարված է "համակարգչային սարքավորումների և պարագաների" ձեռքբերման նպատակով, սակայն ապրանքների շարքում բացի համակարգչային սարքավորումների և պարագաների առկա են նաև ռոբոտաշինության պարագաներ և հավաքածուներ, 3D տպագրության սարքեր, ձեռքի գործիքներ և այլն, որոնք որպես "համակարգչային սարքավորումների և պարագաներ" դասակարգելը և 1 չափաբաժնով ներկայացնելը կարծում եմ հակասում է գնումների մասին ՀՀ օրենքի 25-րդ հոդվածի 2-րդ կետին, այն է՝ "Արգելվում է խմբավորել առանձին բնութագրեր ունեցող գնման առարկաները մեկ չափաբաժնում, բացառությամբ այն դեպքերի, երբ պատվիրատուն հիմնավորում է նման խմբավորման անհրաժեշտությունը:"։ Նշված մոտեցման դեպքում՝ 1․ Իրարից արմատապես տարբերվող գործունեությամբ զբաղվող անձինք/կազմակերպությունները հնարավորություն չեն ունենում մատակարարել բացառապես իրենց ուղղվածությամբ առանձին ապրանքատեսակները, 2․ 1 չափաբաժնով ներկայացված 22 տարբեր ապրանքների ներմուծման համար պահանջվող չափազանց մեծ դրամական միջոցների ներդրման անհրաժեշտության պատճառով փոքր և միջին բիզնեսի ներկայացուցիչները հնարավորություն չեն ունենում մասնակցել աճուրդին, հետևաբար չի ապահովվում առողջ մրցակցային պայմաններ բոլորի համար։ Խնդրում եմ տալ տարբեր բնութագրերով և բնույթով ապրանքատեսակները/ծառայությունները 1 չափաբաժնում խմբավորելու հիմնավորումը, իսկ դրա բացակայության դեպքում ընթացակարգում կատարել համապատասխան փոփոխություններ։ | 2024-09-10 08:27:46 | Հարգելի գործընկեր Գնման գործընթացի կազմակերպումը նպատակ է հետապնդում ունենալու դպրոցներում «Համակարգչային գրագիտության» առարկայի գծով ամբողջական կահավորված լաբորատորիաներ՝ հագեցված լաբորատոր սարքավորումներով, պարագաներով և համապատասխան գույքով: Լաբորատորիաների հիմնմանն անմիջապես հետևելու է ուսումնական գործընթացում վերոնշյալ առարկայի գծով լաբորատոր սարքավորումների կիրառման ուղղությամբ հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների ուսուցիչների վերապատրաստումները: Եթե Գործընթացը կազմակերպվեր ոչ թե ամբողջական կահավորված լաբորատորա ձեռք բերելու համար, այլ՝ առանձին չափաբաժիններով, վերջիններից որևէ մեկի չկայանալը կհանգեցնի ՀՀ կառավարության 2021-2026թթ. ռազմավարությամբ սահմանված հետագա գործընթացների իրականացման անհնարինությանը: Уважаемый партнер Организация закупочного процесса направлена на наличие в школах полностью оборудованных лабораторий по предмету «Компьютерная грамотность», оснащенных лабораторным оборудованием, расходными материалами и соответствующим им |
Հարգելի պատվիրատու, սույն էլեկտրոնային աճուրդով ձեռք բերվող գնման առարկան կազմված է 1 չափաբաժնից, որն իր հերթին պարունակում է 22 տարբեր ապրանքներ։ Ընդ որում, ապրանքներն իրարից տարբերվում են ոչ միայն բնութագրերով, այլև երբեմն բնույթով։ Մասնավորապես՝ մրցույթի վերնագրում նշված է, որ այն հայտարարված է "համակարգչային սարքավորումների և պարագաների" ձեռքբերման նպատակով, սակայն ապրանքների շարքում բացի համակարգչային սարքավորումների և պարագաների առկա են նաև ռոբոտաշինության պարագաներ և հավաքածուներ, 3D տպագրության սարքեր, ձեռքի գործիքներ և այլն, որոնք որպես "համակարգչային սարքավորումների և պարագաներ" դասակարգելը և 1 չափաբաժնով ներկայացնելը կարծում եմ հակասում է գնումների մասին ՀՀ օրենքի 25-րդ հոդվածի 2-րդ կետին, այն է "Արգելվում է խմբավորել առանձին բնութագրեր ունեցող գնման առարկաները մեկ չափաբաժնում, բացառությամբ այն դեպքերի, երբ պատվիրատուն հիմնավորում է նման խմբավորման անհրաժեշտությունը:"։ Նշված մոտեցման դեպքում՝ 1․ Իրարից արմատապես տարբերվող գործունեությամբ զբաղվող անձինք/կազմակերպությունները հնարավորություն չեն ունենում մատակարարել բացառապես իրենց ուղղվածությամբ առանձին ապրանքատեսակները, 2․ 1 չափաբաժնով ներկայացված 22 տարբեր ապրանքների ներմուծման համար պահանջվող չափազանց մեծ դրամական միջոցների ներդրման անհրաժեշտության պատճառով փոքր և միջին բիզնեսի ներկայացուցիչները հնարավորություն չեն ունենում մասնակցել աճուրդին, հետևաբար չի ապահովվում առողջ մրցակցային պայմաններ բոլորի համար։ Խնդրում եմ տալ տարբեր բնութագրերով և բնույթով ապրանքատեսակները/ծառայությունները 1 չափաբաժնում խմբավորելու հիմնավորումը, իսկ դրա բացակայության դեպքում ընթացակարգում կատարել համապատասխան փոփոխություններ։ | 2024-09-10 08:28:37 | Հարգելի գործընկեր Գնման գործընթացի կազմակերպումը նպատակ է հետապնդում ունենալու դպրոցներում «Համակարգչային գրագիտության» առարկայի գծով ամբողջական կահավորված լաբորատորիաներ՝ հագեցված լաբորատոր սարքավորումներով, պարագաներով և համապատասխան գույքով: Լաբորատորիաների հիմնմանն անմիջապես հետևելու է ուսումնական գործընթացում վերոնշյալ առարկայի գծով լաբորատոր սարքավորումների կիրառման ուղղությամբ հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների ուսուցիչների վերապատրաստումները: Եթե Գործընթացը կազմակերպվեր ոչ թե ամբողջական կահավորված լաբորատորա ձեռք բերելու համար, այլ՝ առանձին չափաբաժիններով, վերջիններից որևէ մեկի չկայանալը կհանգեցնի ՀՀ կառավարության 2021-2026թթ. ռազմավարությամբ սահմանված հետագա գործընթացների իրականացման անհնարինությանը: Уважаемый партнер Организация закупочного процесса направлена на наличие в школах полностью оборудованных лабораторий по предмету «Компьютерная грамотность», оснащенных лабораторным оборудованием, расходными материалами и соответствующим им |