Загрузка
Код
ԷԱՃԱՊՁԲ-2025/15-6-ԵՊԲՀ
Название
акупка химических веществ для организации работы больничных комплексов ЕГМУ им. Гераци № 1 и Мурацан.
Покупатель
Фонд “Ереванский Медицинский Государственный Университет имени Мхитара Гераци”
Тип закупок
Товар
Ответы и разъяснения
ЗапросВремяРазъяснение
Հարգելի գործընկեր, խնդրում եմ պարզաբանել ինչ նպատակով է տեխնիկական բնութագրերում տեղ գտել հետևյալ պայմանը՝ "Պարտադիր պայման է հանդիսանում՝ մասնակիցը պայմանագրի կատարման փուլում ներկայացնում է՝ ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակ: Նշված երաշխիքային նամակով արտադրողը երաշխավորում է մատակարարի կողմից Հայաստանի Հանրապետություն մատակարարվող ապրանքը, ընդ որում ապրանքն արտադրողի կամ վերջինիս ներկայացուցչի երաշխիքային նամակում հստակ պետք է երևա՝ մատակարարի, մատակարորվող ապրանքի անվանումները և երկրի անվանումը որտեղ նշված մատակարարի կողմից վաճառվող ապրանքը երաշխավորվում է արտադրողի կողմից", արդյոք չեք տեսնում նման պահանջի մեջ կոռուպցիոն ռիսկեր և արդյոք չի տանում տվյալ պահանջը դեպի մեկ մատակարարաի, խաթարելով բոլոր այլ մատակարարների հնարավոր մասնակցությունը, ինչի արդյունքում ել անիմաստ դարձնելով գնման գործընթացի բուն նպատակը՝ ձեռք բերել միևնույն ապրանքը ավելի մատչելի գնով, և ավելորդ չվատնել հարկատուների կողմից մուծված հարկերը:2025-05-14 10:42:45

Պարզաբանում N 1: Հարգելի հնարավոր մասնակից, ի պատասխան Ձեր հարցմանը հայտնում ենք հետևյալը՝ Եթե ՀՀ կառավարության թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգի 21-րդ կետը Ձեր կողմից դիտարկվում է որպես կոռուպցիոն ռիսկ և հարկատուների կողմից մուծված հարկերի վատնում, ապա նշենք, որ Օրենքի 5-րդ հոդվածի 1-ին մասի 4-րդ կետի համաձայն՝Օրենքի նպատակի և պահանջների կատարման ապահովման համար Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը հաստատում է`4) գնումների պլանավորման, գնման առարկայի բնութագրերի հաստատման, գնումների նախնական հսկողության, պայմանագրերի կատարման, կառավարման և ֆինանսավորման կարգը: Հրավերի տեխնիկական բնութագրով՝ "Պարտադիր պայման է հանդիսանում՝ մասնակիցը պայմանագրի կատարման փուլում ներկայացնում է՝ ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակ» պայմանը սահմանելու իրավական հիմք է հանդիսանում Օրենքի 13-րդ հոդվածի 3-րդ մասով սահմանված գնման առարկայի որակին և անվտանգությանը վերաբերվող հատկանիշների բնութագրով հստակ նկարագրելու Պատվիրատուի իրավունքը, ինչպես նաև ՀՀ կառավարության թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգի 21-րդ կետով սահմանված՝ պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակի ներկայացման պայման սահմանելու Պատվիրատուի իրավունքը: «Գնումների մասին» ՀՀ Օրենքի (այսուհետ նաև՝ Օրենք) 13-րդ հոդվածի 3-րդ կետի համաձայն՝ Ելնելով գնման առարկայի առանձնահատկությունից՝ դրանց հատկանիշները հնարավորինս ներառում են ձեռք բերվող ապրանքի, աշխատանքի կամ ծառայության որակին, ստանդարտին, անվտանգությանը, պայմանական նշաններին, տերմինաբանությանը, փաթեթավորմանը, բեռնաթափմանը, չափին, նախագծերին, ինչպես նաև գնման առարկայի այլ հատկանիշներին վերաբերող պայմանների հստակ նկարագրությունը` հիմնված միջազգային ստանդարտների և Հայաստանի Հանրապետությունում գործող նորմատիվատեխնիկական փաստաթղթերի, ստանդարտների, իսկ դրանց բացակայության դեպքում` ժամանակավոր տեխնիկական պայմանների վրա: ՀՀ կառավարության թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգի (այսուհետ նաև՝ Կարգ) 21-րդ կետի համաձայն՝ Եթե գնման գործընթացների կազմակերպման ժամանակացույցով այլ ժամկետ նախատեսված չէ, ապա գնման պահանջի ծագման օրվան հաջորդող քսան աշխատանքային օրվա ընթացքում պատասխանատու ստորաբաժանումը` 1) կազմում և հաստատում է գնման հայտը, որը ներառում է` ա. գնման առարկայի բնութագրերը: Ապրանքների գնման դեպքում նշվում է նաև մասնակցի կողմից առաջարկվող ապրանքային նշանի, ֆիրմային անվանման, մոդելի և արտադրողի վերաբերյալ տեղեկատվության ներկայացման անհրաժեշտությունը, իսկ պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակի կամ համապատասխանության սերտիֆիկատի ներկայացման անհրաժեշտությունը, եթե դրանք կիրառելի են տվյալ ապրանքի համար: Ընդ որում, պայմանագրի կատարման փուլում այն կնքած մասնակցից ծագման երկրի սերտիֆիկատ չի պահանջվում. Նշենք, որ ընթացակարգի հրավերով սահմանված գնման առարկաներն են լաբորատոր ախտորոշման համար նախատեսված քիմիական նյութերը և պարագաները: Բացի այդ, «Գնումների մասին» ՀՀ Օրենքի 3-րդ հոդվածի 1-ին մասի 1-ին կետի համաձայն՝ Սույն օրենքի նպատակն է ապահովել գնումների գործընթացում հատուցման դիմաց արժեք, այն է` 1) պատվիրատուին վերապահված լիազորությունների կատարման համար անհրաժեշտ` կարիքին համապատասխան ապրանքների, աշխատանքների և ծառայությունների ձեռքբերում` համարժեք հատուցմամբ. Նույն Օրենքի 7-րդ հոդվածի 1-ին մասի համաձայն՝ Ցանկացած անձ, անկախ նրա օտարերկրյա ֆիզիկական անձ, կազմակերպություն կամ քաղաքացիություն չունեցող անձ լինելու հանգամանքից, ունի գնման գործընթացին մասնակցելու հավասար իրավունք: Հաշվի առնելով վերոգրյալը, գտնում ենք, որ 1. Պատվիրատուին վերապահված լիազորությունների կատարման համար անհրաժեշտ` կարիքին համապատասխան որակյալ և օգտագործման համար անվտանգ ապրանքների գնման նպատակով գնորդը ինքնուրույն է որոշում և համապատասխանաբար կազմում իր կարիքների համար անհրաժեշտ գնման առարկայի տեխնիկական բնութագիրը՝ պահպանելով գնումների օրենսդրության պահանջները: 2. Ապրանքների գնման դեպքում, պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակի ներկայացման պահանջի կիրառման իրավունքը սահմանված է գնումների օրենսդրությամբ և չի կրում որևէ կոռուպցիոն ռիսկ: 3. Տվյալ պահանջը երաշխավորում է ապրանքի Օրենքի 13-րդ հոդվածի 3-րդ կետով սահմանված որակը և անվտանգությունը՝ անկախ այն հանգամանքից թե ում արտադրանքն է հանդիսանում տվյալ ապրանքը, քանի որ գտնում ենք, որ տվյալ պարագայում արտադրողը կարող է երաշխավորել ապրանքի որակը և անվտանգությունը՝ ապրանքի համապատասխան պահպանման, տեղափոխման և այլ պարտադիր գործողությունների կատարման դեպքում: 4. Որևէ ապրանքի կամ ապրանքների արտադրողի կամ արտադրողների կողմից ՀՀ տարածքում մեկ կամ մի քանի ներկայացուցիչ ունենալը գնումների օրենսդրությամբ չի սահմանափակում հնարավոր մասնակիցների մասնակցությունը գնման ընթացակարգերին: Հնարավոր մասնակիցը այն մասնակիցն է՝ ցանկացած անձ, անկախ նրա օտարերկրյա ֆիզիկական անձ, կազմակերպություն կամ քաղաքացիություն չունեցող անձ լինելու հանգամանքից, ով կարող է բավարարել ընթացակարգի հրավերի նվազագուն պահանջներին, իսկ պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքը արտադրողի կամ վերջինիս ներկայացուցչի կողմից երաշխիքային նամակ ներկայացնելու պահանջը հանդիսանում է ընթացակարգի հրավերի պահանջներից մեկը: 5. Որևէ ապրանքի կամ ապրանքների արտադրողի կամ արտադրողների կողմից ՀՀ տարածքում մեկ ներկայացուցիչ ունենալը փաստը գնումների օրենսդրությամբ չի սահմանափակում այդ ապրանքի կամ ապրանքների անվտանգ շահագործումից օգտվելու Պատվիրատուի իրավունքը: 6. Հրավերով սահմանված է նաև, որ ապրանքների գնման դեպքում ընթացակարգի գնահատող հանձնաժողովը գնահատում է նաև ներկայացված ապրանքի ամբողջական նկարագրերի համապատասխանությունը հրավերի պահանջներին: Սույն հայտարարության հետ կապված լրացուցիչ տեղեկություններ ստանալու համար կարող եք դիմել գնումների համակարգող՝ Մերի Կարապետյանին: Հեռախոս՝ 011 621 000 (249) Էլ.փոստ՝ marketinysmu5@gmail.com

Разъяснение№1: Уважаемый потенциальный участник, в ответ на Ваш запрос сообщаем следующее: Если пункт 21 Порядка организации закупочного процесса, утверждённого постановлением Правительства Республики Армения № 526-Н, рассматривается Вами как коррупционны

Հարգելի գործընկեր, խնդրում եմ պարզաբանել ինչ նպատակով է տեխնիկական բնութագրերում տեղ գտել հետևյալ պայմանը՝ "Պարտադիր պայման է հանդիսանում՝ մասնակիցը պայմանագրի կատարման փուլում ներկայացնում է՝ ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակ: Նշված երաշխիքային նամակով արտադրողը երաշխավորում է մատակարարի կողմից Հայաստանի Հանրապետություն մատակարարվող ապրանքը, ընդ որում ապրանքն արտադրողի կամ վերջինիս ներկայացուցչի երաշխիքային նամակում հստակ պետք է երևա՝ մատակարարի, մատակարորվող ապրանքի անվանումները և երկրի անվանումը որտեղ նշված մատակարարի կողմից վաճառվող ապրանքը երաշխավորվում է արտադրողի կողմից", արդյոք չեք տեսնում նման պահանջի մեջ կոռուպցիոն ռիսկեր և արդյոք չի տանում տվյալ պահանջը դեպի մեկ մատակարարաի, խաթարելով բոլոր այլ մատակարարների հնարավոր մասնակցությունը, ինչի արդյունքում ել անիմաստ դարձնելով գնման գործընթացի բուն նպատակը՝ ձեռք բերել միևնույն ապրանքը ավելի մատչելի գնով, և ավելորդ չվատնել հարկատուների կողմից մուծված հարկերը:2025-05-14 10:44:31

Պարզաբանում N 1: Հարգելի հնարավոր մասնակից, ի պատասխան Ձեր հարցմանը հայտնում ենք հետևյալը՝ Եթե ՀՀ կառավարության թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգի 21-րդ կետը Ձեր կողմից դիտարկվում է որպես կոռուպցիոն ռիսկ և հարկատուների կողմից մուծված հարկերի վատնում, ապա նշենք, որ Օրենքի 5-րդ հոդվածի 1-ին մասի 4-րդ կետի համաձայն՝Օրենքի նպատակի և պահանջների կատարման ապահովման համար Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը հաստատում է`4) գնումների պլանավորման, գնման առարկայի բնութագրերի հաստատման, գնումների նախնական հսկողության, պայմանագրերի կատարման, կառավարման և ֆինանսավորման կարգը: Հրավերի տեխնիկական բնութագրով՝ "Պարտադիր պայման է հանդիսանում՝ մասնակիցը պայմանագրի կատարման փուլում ներկայացնում է՝ ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակ» պայմանը սահմանելու իրավական հիմք է հանդիսանում Օրենքի 13-րդ հոդվածի 3-րդ մասով սահմանված գնման առարկայի որակին և անվտանգությանը վերաբերվող հատկանիշների բնութագրով հստակ նկարագրելու Պատվիրատուի իրավունքը, ինչպես նաև ՀՀ կառավարության թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգի 21-րդ կետով սահմանված՝ պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակի ներկայացման պայման սահմանելու Պատվիրատուի իրավունքը: «Գնումների մասին» ՀՀ Օրենքի (այսուհետ նաև՝ Օրենք) 13-րդ հոդվածի 3-րդ կետի համաձայն՝ Ելնելով գնման առարկայի առանձնահատկությունից՝ դրանց հատկանիշները հնարավորինս ներառում են ձեռք բերվող ապրանքի, աշխատանքի կամ ծառայության որակին, ստանդարտին, անվտանգությանը, պայմանական նշաններին, տերմինաբանությանը, փաթեթավորմանը, բեռնաթափմանը, չափին, նախագծերին, ինչպես նաև գնման առարկայի այլ հատկանիշներին վերաբերող պայմանների հստակ նկարագրությունը` հիմնված միջազգային ստանդարտների և Հայաստանի Հանրապետությունում գործող նորմատիվատեխնիկական փաստաթղթերի, ստանդարտների, իսկ դրանց բացակայության դեպքում` ժամանակավոր տեխնիկական պայմանների վրա: ՀՀ կառավարության թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգի (այսուհետ նաև՝ Կարգ) 21-րդ կետի համաձայն՝ Եթե գնման գործընթացների կազմակերպման ժամանակացույցով այլ ժամկետ նախատեսված չէ, ապա գնման պահանջի ծագման օրվան հաջորդող քսան աշխատանքային օրվա ընթացքում պատասխանատու ստորաբաժանումը` 1) կազմում և հաստատում է գնման հայտը, որը ներառում է` ա. գնման առարկայի բնութագրերը: Ապրանքների գնման դեպքում նշվում է նաև մասնակցի կողմից առաջարկվող ապրանքային նշանի, ֆիրմային անվանման, մոդելի և արտադրողի վերաբերյալ տեղեկատվության ներկայացման անհրաժեշտությունը, իսկ պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակի կամ համապատասխանության սերտիֆիկատի ներկայացման անհրաժեշտությունը, եթե դրանք կիրառելի են տվյալ ապրանքի համար: Ընդ որում, պայմանագրի կատարման փուլում այն կնքած մասնակցից ծագման երկրի սերտիֆիկատ չի պահանջվում. Նշենք, որ ընթացակարգի հրավերով սահմանված գնման առարկաներն են լաբորատոր ախտորոշման համար նախատեսված քիմիական նյութերը և պարագաները: Բացի այդ, «Գնումների մասին» ՀՀ Օրենքի 3-րդ հոդվածի 1-ին մասի 1-ին կետի համաձայն՝ Սույն օրենքի նպատակն է ապահովել գնումների գործընթացում հատուցման դիմաց արժեք, այն է` 1) պատվիրատուին վերապահված լիազորությունների կատարման համար անհրաժեշտ` կարիքին համապատասխան ապրանքների, աշխատանքների և ծառայությունների ձեռքբերում` համարժեք հատուցմամբ. Նույն Օրենքի 7-րդ հոդվածի 1-ին մասի համաձայն՝ Ցանկացած անձ, անկախ նրա օտարերկրյա ֆիզիկական անձ, կազմակերպություն կամ քաղաքացիություն չունեցող անձ լինելու հանգամանքից, ունի գնման գործընթացին մասնակցելու հավասար իրավունք: Հաշվի առնելով վերոգրյալը, գտնում ենք, որ 1. Պատվիրատուին վերապահված լիազորությունների կատարման համար անհրաժեշտ` կարիքին համապատասխան որակյալ և օգտագործման համար անվտանգ ապրանքների գնման նպատակով գնորդը ինքնուրույն է որոշում և համապատասխանաբար կազմում իր կարիքների համար անհրաժեշտ գնման առարկայի տեխնիկական բնութագիրը՝ պահպանելով գնումների օրենսդրության պահանջները: 2. Ապրանքների գնման դեպքում, պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակի ներկայացման պահանջի կիրառման իրավունքը սահմանված է գնումների օրենսդրությամբ և չի կրում որևէ կոռուպցիոն ռիսկ: 3. Տվյալ պահանջը երաշխավորում է ապրանքի Օրենքի 13-րդ հոդվածի 3-րդ կետով սահմանված որակը և անվտանգությունը՝ անկախ այն հանգամանքից թե ում արտադրանքն է հանդիսանում տվյալ ապրանքը, քանի որ գտնում ենք, որ տվյալ պարագայում արտադրողը կարող է երաշխավորել ապրանքի որակը և անվտանգությունը՝ ապրանքի համապատասխան պահպանման, տեղափոխման և այլ պարտադիր գործողությունների կատարման դեպքում: 4. Որևէ ապրանքի կամ ապրանքների արտադրողի կամ արտադրողների կողմից ՀՀ տարածքում մեկ կամ մի քանի ներկայացուցիչ ունենալը գնումների օրենսդրությամբ չի սահմանափակում հնարավոր մասնակիցների մասնակցությունը գնման ընթացակարգերին: Հնարավոր մասնակիցը այն մասնակիցն է՝ ցանկացած անձ, անկախ նրա օտարերկրյա ֆիզիկական անձ, կազմակերպություն կամ քաղաքացիություն չունեցող անձ լինելու հանգամանքից, ով կարող է բավարարել ընթացակարգի հրավերի նվազագուն պահանջներին, իսկ պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքը արտադրողի կամ վերջինիս ներկայացուցչի կողմից երաշխիքային նամակ ներկայացնելու պահանջը հանդիսանում է ընթացակարգի հրավերի պահանջներից մեկը: 5. Որևէ ապրանքի կամ ապրանքների արտադրողի կամ արտադրողների կողմից ՀՀ տարածքում մեկ ներկայացուցիչ ունենալը փաստը գնումների օրենսդրությամբ չի սահմանափակում այդ ապրանքի կամ ապրանքների անվտանգ շահագործումից օգտվելու Պատվիրատուի իրավունքը: 6. Հրավերով սահմանված է նաև, որ ապրանքների գնման դեպքում ընթացակարգի գնահատող հանձնաժողովը գնահատում է նաև ներկայացված ապրանքի ամբողջական նկարագրերի համապատասխանությունը հրավերի պահանջներին: Սույն հայտարարության հետ կապված լրացուցիչ տեղեկություններ ստանալու համար կարող եք դիմել գնումների համակարգող՝ Մերի Կարապետյանին: Հեռախոս՝ 011 621 000 (249) Էլ.փոստ՝ marketinysmu5@gmail.com

РазъяснениеN1: Уважаемый потенциальный участник, в ответ на Ваш запрос сообщаем следующее: Если пункт 21 Порядка организации закупочного процесса, утверждённого постановлением Правительства Республики Армения N 526-Н, рассматривается Вами как коррупционны

Հարգելի գործընկեր, խնդրում եմ պարզաբանել ինչ նպատակով է տեխնիկական բնութագրերում տեղ գտել հետևյալ պայմանը՝ "Պարտադիր պայման է հանդիսանում՝ մասնակիցը պայմանագրի կատարման փուլում ներկայացնում է՝ ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակ: Նշված երաշխիքային նամակով արտադրողը երաշխավորում է մատակարարի կողմից Հայաստանի Հանրապետություն մատակարարվող ապրանքը, ընդ որում ապրանքն արտադրողի կամ վերջինիս ներկայացուցչի երաշխիքային նամակում հստակ պետք է երևա՝ մատակարարի, մատակարորվող ապրանքի անվանումները և երկրի անվանումը որտեղ նշված մատակարարի կողմից վաճառվող ապրանքը երաշխավորվում է արտադրողի կողմից", արդյոք չեք տեսնում նման պահանջի մեջ կոռուպցիոն ռիսկեր և արդյոք չի տանում տվյալ պահանջը դեպի մեկ մատակարարաի, խաթարելով բոլոր այլ մատակարարների հնարավոր մասնակցությունը, ինչի արդյունքում ել անիմաստ դարձնելով գնման գործընթացի բուն նպատակը՝ ձեռք բերել միևնույն ապրանքը ավելի մատչելի գնով, և ավելորդ չվատնել հարկատուների կողմից մուծված հարկերը:2025-05-14 10:46:33

Պարզաբանում N 1: Հարգելի հնարավոր մասնակից, ի պատասխան Ձեր հարցմանը հայտնում ենք հետևյալը՝ Եթե ՀՀ կառավարության թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգի 21-րդ կետը Ձեր կողմից դիտարկվում է որպես կոռուպցիոն ռիսկ և հարկատուների կողմից մուծված հարկերի վատնում, ապա նշենք, որ Օրենքի 5-րդ հոդվածի 1-ին մասի 4-րդ կետի համաձայն՝Օրենքի նպատակի և պահանջների կատարման ապահովման համար Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը հաստատում է`4) գնումների պլանավորման, գնման առարկայի բնութագրերի հաստատման, գնումների նախնական հսկողության, պայմանագրերի կատարման, կառավարման և ֆինանսավորման կարգը: Հրավերի տեխնիկական բնութագրով՝ "Պարտադիր պայման է հանդիսանում՝ մասնակիցը պայմանագրի կատարման փուլում ներկայացնում է՝ ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակ» պայմանը սահմանելու իրավական հիմք է հանդիսանում Օրենքի 13-րդ հոդվածի 3-րդ մասով սահմանված գնման առարկայի որակին և անվտանգությանը վերաբերվող հատկանիշների բնութագրով հստակ նկարագրելու Պատվիրատուի իրավունքը, ինչպես նաև ՀՀ կառավարության թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգի 21-րդ կետով սահմանված՝ պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակի ներկայացման պայման սահմանելու Պատվիրատուի իրավունքը: «Գնումների մասին» ՀՀ Օրենքի (այսուհետ նաև՝ Օրենք) 13-րդ հոդվածի 3-րդ կետի համաձայն՝ Ելնելով գնման առարկայի առանձնահատկությունից՝ դրանց հատկանիշները հնարավորինս ներառում են ձեռք բերվող ապրանքի, աշխատանքի կամ ծառայության որակին, ստանդարտին, անվտանգությանը, պայմանական նշաններին, տերմինաբանությանը, փաթեթավորմանը, բեռնաթափմանը, չափին, նախագծերին, ինչպես նաև գնման առարկայի այլ հատկանիշներին վերաբերող պայմանների հստակ նկարագրությունը` հիմնված միջազգային ստանդարտների և Հայաստանի Հանրապետությունում գործող նորմատիվատեխնիկական փաստաթղթերի, ստանդարտների, իսկ դրանց բացակայության դեպքում` ժամանակավոր տեխնիկական պայմանների վրա: ՀՀ կառավարության թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգի (այսուհետ նաև՝ Կարգ) 21-րդ կետի համաձայն՝ Եթե գնման գործընթացների կազմակերպման ժամանակացույցով այլ ժամկետ նախատեսված չէ, ապա գնման պահանջի ծագման օրվան հաջորդող քսան աշխատանքային օրվա ընթացքում պատասխանատու ստորաբաժանումը` 1) կազմում և հաստատում է գնման հայտը, որը ներառում է` ա. գնման առարկայի բնութագրերը: Ապրանքների գնման դեպքում նշվում է նաև մասնակցի կողմից առաջարկվող ապրանքային նշանի, ֆիրմային անվանման, մոդելի և արտադրողի վերաբերյալ տեղեկատվության ներկայացման անհրաժեշտությունը, իսկ պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակի կամ համապատասխանության սերտիֆիկատի ներկայացման անհրաժեշտությունը, եթե դրանք կիրառելի են տվյալ ապրանքի համար: Ընդ որում, պայմանագրի կատարման փուլում այն կնքած մասնակցից ծագման երկրի սերտիֆիկատ չի պահանջվում. Նշենք, որ ընթացակարգի հրավերով սահմանված գնման առարկաներն են լաբորատոր ախտորոշման համար նախատեսված քիմիական նյութերը և պարագաները: Բացի այդ, «Գնումների մասին» ՀՀ Օրենքի 3-րդ հոդվածի 1-ին մասի 1-ին կետի համաձայն՝ Սույն օրենքի նպատակն է ապահովել գնումների գործընթացում հատուցման դիմաց արժեք, այն է` 1) պատվիրատուին վերապահված լիազորությունների կատարման համար անհրաժեշտ` կարիքին համապատասխան ապրանքների, աշխատանքների և ծառայությունների ձեռքբերում` համարժեք հատուցմամբ. Նույն Օրենքի 7-րդ հոդվածի 1-ին մասի համաձայն՝ Ցանկացած անձ, անկախ նրա օտարերկրյա ֆիզիկական անձ, կազմակերպություն կամ քաղաքացիություն չունեցող անձ լինելու հանգամանքից, ունի գնման գործընթացին մասնակցելու հավասար իրավունք: Հաշվի առնելով վերոգրյալը, գտնում ենք, որ 1. Պատվիրատուին վերապահված լիազորությունների կատարման համար անհրաժեշտ` կարիքին համապատասխան որակյալ և օգտագործման համար անվտանգ ապրանքների գնման նպատակով գնորդը ինքնուրույն է որոշում և համապատասխանաբար կազմում իր կարիքների համար անհրաժեշտ գնման առարկայի տեխնիկական բնութագիրը՝ պահպանելով գնումների օրենսդրության պահանջները: 2. Ապրանքների գնման դեպքում, պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակի ներկայացման պահանջի կիրառման իրավունքը սահմանված է գնումների օրենսդրությամբ և չի կրում որևէ կոռուպցիոն ռիսկ: 3. Տվյալ պահանջը երաշխավորում է ապրանքի Օրենքի 13-րդ հոդվածի 3-րդ կետով սահմանված որակը և անվտանգությունը՝ անկախ այն հանգամանքից թե ում արտադրանքն է հանդիսանում տվյալ ապրանքը, քանի որ գտնում ենք, որ տվյալ պարագայում արտադրողը կարող է երաշխավորել ապրանքի որակը և անվտանգությունը՝ ապրանքի համապատասխան պահպանման, տեղափոխման և այլ պարտադիր գործողությունների կատարման դեպքում: 4. Որևէ ապրանքի կամ ապրանքների արտադրողի կամ արտադրողների կողմից ՀՀ տարածքում մեկ կամ մի քանի ներկայացուցիչ ունենալը գնումների օրենսդրությամբ չի սահմանափակում հնարավոր մասնակիցների մասնակցությունը գնման ընթացակարգերին: Հնարավոր մասնակիցը այն մասնակիցն է՝ ցանկացած անձ, անկախ նրա օտարերկրյա ֆիզիկական անձ, կազմակերպություն կամ քաղաքացիություն չունեցող անձ լինելու հանգամանքից, ով կարող է բավարարել ընթացակարգի հրավերի նվազագուն պահանջներին, իսկ պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքը արտադրողի կամ վերջինիս ներկայացուցչի կողմից երաշխիքային նամակ ներկայացնելու պահանջը հանդիսանում է ընթացակարգի հրավերի պահանջներից մեկը: 5. Որևէ ապրանքի կամ ապրանքների արտադրողի կամ արտադրողների կողմից ՀՀ տարածքում մեկ ներկայացուցիչ ունենալը փաստը գնումների օրենսդրությամբ չի սահմանափակում այդ ապրանքի կամ ապրանքների անվտանգ շահագործումից օգտվելու Պատվիրատուի իրավունքը: 6. Հրավերով սահմանված է նաև, որ ապրանքների գնման դեպքում ընթացակարգի գնահատող հանձնաժողովը գնահատում է նաև ներկայացված ապրանքի ամբողջական նկարագրերի համապատասխանությունը հրավերի պահանջներին: Սույն հայտարարության հետ կապված լրացուցիչ տեղեկություններ ստանալու համար կարող եք դիմել գնումների համակարգող՝ Մերի Կարապետյանին: Հեռախոս՝ 011 621 000 (249) Էլ.փոստ՝ marketinysmu5@gmail.com

РазъяснениеN1: Уважаемый потенциальный участник, в ответ на Ваш запрос сообщаем следующее: Если пункт 21 Порядка организации закупочного процесса, утверждённого постановлением Правительства Республики Армения N 526-Н, рассматривается Вами как коррупционны

Հարգելի գործընկեր, խնդրում եմ պարզաբանել ինչ նպատակով է տեխնիկական բնութագրերում տեղ գտել հետևյալ պայմանը՝ "Պարտադիր պայման է հանդիսանում՝ մասնակիցը պայմանագրի կատարման փուլում ներկայացնում է՝ ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակ: Նշված երաշխիքային նամակով արտադրողը երաշխավորում է մատակարարի կողմից Հայաստանի Հանրապետություն մատակարարվող ապրանքը, ընդ որում ապրանքն արտադրողի կամ վերջինիս ներկայացուցչի երաշխիքային նամակում հստակ պետք է երևա՝ մատակարարի, մատակարորվող ապրանքի անվանումները և երկրի անվանումը որտեղ նշված մատակարարի կողմից վաճառվող ապրանքը երաշխավորվում է արտադրողի կողմից", արդյոք չեք տեսնում նման պահանջի մեջ կոռուպցիոն ռիսկեր և արդյոք չի տանում տվյալ պահանջը դեպի մեկ մատակարարաի, խաթարելով բոլոր այլ մատակարարների հնարավոր մասնակցությունը, ինչի արդյունքում ել անիմաստ դարձնելով գնման գործընթացի բուն նպատակը՝ ձեռք բերել միևնույն ապրանքը ավելի մատչելի գնով, և ավելորդ չվատնել հարկատուների կողմից մուծված հարկերը:2025-05-14 10:52:57

Պարզաբանում N 1: Հարգելի հնարավոր մասնակից, ի պատասխան Ձեր հարցմանը հայտնում ենք հետևյալը՝ Եթե ՀՀ կառավարության թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգի 21-րդ կետը Ձեր կողմից դիտարկվում է որպես կոռուպցիոն ռիսկ և հարկատուների կողմից մուծված հարկերի վատնում, ապա նշենք, որ Օրենքի 5-րդ հոդվածի 1-ին մասի 4-րդ կետի համաձայն՝Օրենքի նպատակի և պահանջների կատարման ապահովման համար Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը հաստատում է`4) գնումների պլանավորման, գնման առարկայի բնութագրերի հաստատման, գնումների նախնական հսկողության, պայմանագրերի կատարման, կառավարման և ֆինանսավորման կարգը: Հրավերի տեխնիկական բնութագրով՝ "Պարտադիր պայման է հանդիսանում՝ մասնակիցը պայմանագրի կատարման փուլում ներկայացնում է՝ ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակ» պայմանը սահմանելու իրավական հիմք է հանդիսանում Օրենքի 13-րդ հոդվածի 3-րդ մասով սահմանված գնման առարկայի որակին և անվտանգությանը վերաբերվող հատկանիշների բնութագրով հստակ նկարագրելու Պատվիրատուի իրավունքը, ինչպես նաև ՀՀ կառավարության թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգի 21-րդ կետով սահմանված՝ պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակի ներկայացման պայման սահմանելու Պատվիրատուի իրավունքը: «Գնումների մասին» ՀՀ Օրենքի (այսուհետ նաև՝ Օրենք) 13-րդ հոդվածի 3-րդ կետի համաձայն՝ Ելնելով գնման առարկայի առանձնահատկությունից՝ դրանց հատկանիշները հնարավորինս ներառում են ձեռք բերվող ապրանքի, աշխատանքի կամ ծառայության որակին, ստանդարտին, անվտանգությանը, պայմանական նշաններին, տերմինաբանությանը, փաթեթավորմանը, բեռնաթափմանը, չափին, նախագծերին, ինչպես նաև գնման առարկայի այլ հատկանիշներին վերաբերող պայմանների հստակ նկարագրությունը` հիմնված միջազգային ստանդարտների և Հայաստանի Հանրապետությունում գործող նորմատիվատեխնիկական փաստաթղթերի, ստանդարտների, իսկ դրանց բացակայության դեպքում` ժամանակավոր տեխնիկական պայմանների վրա: ՀՀ կառավարության թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգի (այսուհետ նաև՝ Կարգ) 21-րդ կետի համաձայն՝ Եթե գնման գործընթացների կազմակերպման ժամանակացույցով այլ ժամկետ նախատեսված չէ, ապա գնման պահանջի ծագման օրվան հաջորդող քսան աշխատանքային օրվա ընթացքում պատասխանատու ստորաբաժանումը` 1) կազմում և հաստատում է գնման հայտը, որը ներառում է` ա. գնման առարկայի բնութագրերը: Ապրանքների գնման դեպքում նշվում է նաև մասնակցի կողմից առաջարկվող ապրանքային նշանի, ֆիրմային անվանման, մոդելի և արտադրողի վերաբերյալ տեղեկատվության ներկայացման անհրաժեշտությունը, իսկ պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակի կամ համապատասխանության սերտիֆիկատի ներկայացման անհրաժեշտությունը, եթե դրանք կիրառելի են տվյալ ապրանքի համար: Ընդ որում, պայմանագրի կատարման փուլում այն կնքած մասնակցից ծագման երկրի սերտիֆիկատ չի պահանջվում. Նշենք, որ ընթացակարգի հրավերով սահմանված գնման առարկաներն են լաբորատոր ախտորոշման համար նախատեսված քիմիական նյութերը և պարագաները: Բացի այդ, «Գնումների մասին» ՀՀ Օրենքի 3-րդ հոդվածի 1-ին մասի 1-ին կետի համաձայն՝ Սույն օրենքի նպատակն է ապահովել գնումների գործընթացում հատուցման դիմաց արժեք, այն է` 1) պատվիրատուին վերապահված լիազորությունների կատարման համար անհրաժեշտ` կարիքին համապատասխան ապրանքների, աշխատանքների և ծառայությունների ձեռքբերում` համարժեք հատուցմամբ. Նույն Օրենքի 7-րդ հոդվածի 1-ին մասի համաձայն՝ Ցանկացած անձ, անկախ նրա օտարերկրյա ֆիզիկական անձ, կազմակերպություն կամ քաղաքացիություն չունեցող անձ լինելու հանգամանքից, ունի գնման գործընթացին մասնակցելու հավասար իրավունք: Հաշվի առնելով վերոգրյալը, գտնում ենք, որ 1. Պատվիրատուին վերապահված լիազորությունների կատարման համար անհրաժեշտ` կարիքին համապատասխան որակյալ և օգտագործման համար անվտանգ ապրանքների գնման նպատակով գնորդը ինքնուրույն է որոշում և համապատասխանաբար կազմում իր կարիքների համար անհրաժեշտ գնման առարկայի տեխնիկական բնութագիրը՝ պահպանելով գնումների օրենսդրության պահանջները: 2. Ապրանքների գնման դեպքում, պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակի ներկայացման պահանջի կիրառման իրավունքը սահմանված է գնումների օրենսդրությամբ և չի կրում որևէ կոռուպցիոն ռիսկ: 3. Տվյալ պահանջը երաշխավորում է ապրանքի Օրենքի 13-րդ հոդվածի 3-րդ կետով սահմանված որակը և անվտանգությունը՝ անկախ այն հանգամանքից թե ում արտադրանքն է հանդիսանում տվյալ ապրանքը, քանի որ գտնում ենք, որ տվյալ պարագայում արտադրողը կարող է երաշխավորել ապրանքի որակը և անվտանգությունը՝ ապրանքի համապատասխան պահպանման, տեղափոխման և այլ պարտադիր գործողությունների կատարման դեպքում: 4. Որևէ ապրանքի կամ ապրանքների արտադրողի կամ արտադրողների կողմից ՀՀ տարածքում մեկ կամ մի քանի ներկայացուցիչ ունենալը գնումների օրենսդրությամբ չի սահմանափակում հնարավոր մասնակիցների մասնակցությունը գնման ընթացակարգերին: Հնարավոր մասնակիցը այն մասնակիցն է՝ ցանկացած անձ, անկախ նրա օտարերկրյա ֆիզիկական անձ, կազմակերպություն կամ քաղաքացիություն չունեցող անձ լինելու հանգամանքից, ով կարող է բավարարել ընթացակարգի հրավերի նվազագուն պահանջներին, իսկ պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքը արտադրողի կամ վերջինիս ներկայացուցչի կողմից երաշխիքային նամակ ներկայացնելու պահանջը հանդիսանում է ընթացակարգի հրավերի պահանջներից մեկը: 5. Որևէ ապրանքի կամ ապրանքների արտադրողի կամ արտադրողների կողմից ՀՀ տարածքում մեկ ներկայացուցիչ ունենալը փաստը գնումների օրենսդրությամբ չի սահմանափակում այդ ապրանքի կամ ապրանքների անվտանգ շահագործումից օգտվելու Պատվիրատուի իրավունքը: 6. Հրավերով սահմանված է նաև, որ ապրանքների գնման դեպքում ընթացակարգի գնահատող հանձնաժողովը գնահատում է նաև ներկայացված ապրանքի ամբողջական նկարագրերի համապատասխանությունը հրավերի պահանջներին: Սույն հայտարարության հետ կապված լրացուցիչ տեղեկություններ ստանալու համար կարող եք դիմել գնումների համակարգող՝ Մերի Կարապետյանին: Հեռախոս՝ 011 621 000 (249) Էլ.փոստ՝ marketinysmu5@gmail.com

РазъяснениеN1: Уважаемый потенциальный участник, в ответ на Ваш запрос сообщаем следующее: Если пункт 21 Порядка организации закупочного процесса, утверждённого постановлением Правительства Республики Армения N 526-Н, рассматривается Вами как коррупционны

Հարգելի գործընկեր, խնդրում եմ պարզաբանել ինչ նպատակով է տեխնիկական բնութագրերում տեղ գտել հետևյալ պայմանը՝ "Պարտադիր պայման է հանդիսանում՝ մասնակիցը պայմանագրի կատարման փուլում ներկայացնում է՝ ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակ: Նշված երաշխիքային նամակով արտադրողը երաշխավորում է մատակարարի կողմից Հայաստանի Հանրապետություն մատակարարվող ապրանքը, ընդ որում ապրանքն արտադրողի կամ վերջինիս ներկայացուցչի երաշխիքային նամակում հստակ պետք է երևա՝ մատակարարի, մատակարորվող ապրանքի անվանումները և երկրի անվանումը որտեղ նշված մատակարարի կողմից վաճառվող ապրանքը երաշխավորվում է արտադրողի կողմից", արդյոք չեք տեսնում նման պահանջի մեջ կոռուպցիոն ռիսկեր և արդյոք չի տանում տվյալ պահանջը դեպի մեկ մատակարարաի, խաթարելով բոլոր այլ մատակարարների հնարավոր մասնակցությունը, ինչի արդյունքում ել անիմաստ դարձնելով գնման գործընթացի բուն նպատակը՝ ձեռք բերել միևնույն ապրանքը ավելի մատչելի գնով, և ավելորդ չվատնել հարկատուների կողմից մուծված հարկերը:2025-05-14 12:00:00

Պարզաբանում N 1: Հարգելի հնարավոր մասնակից, ի պատասխան Ձեր հարցմանը հայտնում ենք հետևյալը՝ Եթե ՀՀ կառավարության թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգի 21-րդ կետը Ձեր կողմից դիտարկվում է որպես կոռուպցիոն ռիսկ և հարկատուների կողմից մուծված հարկերի վատնում, ապա նշենք, որ Օրենքի 5-րդ հոդվածի 1-ին մասի 4-րդ կետի համաձայն՝Օրենքի նպատակի և պահանջների կատարման ապահովման համար Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը հաստատում է`4) գնումների պլանավորման, գնման առարկայի բնութագրերի հաստատման, գնումների նախնական հսկողության, պայմանագրերի կատարման, կառավարման և ֆինանսավորման կարգը: Հրավերի տեխնիկական բնութագրով՝ "Պարտադիր պայման է հանդիսանում՝ մասնակիցը պայմանագրի կատարման փուլում ներկայացնում է՝ ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակ» պայմանը սահմանելու իրավական հիմք է հանդիսանում Օրենքի 13-րդ հոդվածի 3-րդ մասով սահմանված գնման առարկայի որակին և անվտանգությանը վերաբերվող հատկանիշների բնութագրով հստակ նկարագրելու Պատվիրատուի իրավունքը, ինչպես նաև ՀՀ կառավարության թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգի 21-րդ կետով սահմանված՝ պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակի ներկայացման պայման սահմանելու Պատվիրատուի իրավունքը: «Գնումների մասին» ՀՀ Օրենքի (այսուհետ նաև՝ Օրենք) 13-րդ հոդվածի 3-րդ կետի համաձայն՝ Ելնելով գնման առարկայի առանձնահատկությունից՝ դրանց հատկանիշները հնարավորինս ներառում են ձեռք բերվող ապրանքի, աշխատանքի կամ ծառայության որակին, ստանդարտին, անվտանգությանը, պայմանական նշաններին, տերմինաբանությանը, փաթեթավորմանը, բեռնաթափմանը, չափին, նախագծերին, ինչպես նաև գնման առարկայի այլ հատկանիշներին վերաբերող պայմանների հստակ նկարագրությունը` հիմնված միջազգային ստանդարտների և Հայաստանի Հանրապետությունում գործող նորմատիվատեխնիկական փաստաթղթերի, ստանդարտների, իսկ դրանց բացակայության դեպքում` ժամանակավոր տեխնիկական պայմանների վրա: ՀՀ կառավարության թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգի (այսուհետ նաև՝ Կարգ) 21-րդ կետի համաձայն՝ Եթե գնման գործընթացների կազմակերպման ժամանակացույցով այլ ժամկետ նախատեսված չէ, ապա գնման պահանջի ծագման օրվան հաջորդող քսան աշխատանքային օրվա ընթացքում պատասխանատու ստորաբաժանումը` 1) կազմում և հաստատում է գնման հայտը, որը ներառում է` ա. գնման առարկայի բնութագրերը: Ապրանքների գնման դեպքում նշվում է նաև մասնակցի կողմից առաջարկվող ապրանքային նշանի, ֆիրմային անվանման, մոդելի և արտադրողի վերաբերյալ տեղեկատվության ներկայացման անհրաժեշտությունը, իսկ պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակի կամ համապատասխանության սերտիֆիկատի ներկայացման անհրաժեշտությունը, եթե դրանք կիրառելի են տվյալ ապրանքի համար: Ընդ որում, պայմանագրի կատարման փուլում այն կնքած մասնակցից ծագման երկրի սերտիֆիկատ չի պահանջվում. Նշենք, որ ընթացակարգի հրավերով սահմանված գնման առարկաներն են լաբորատոր ախտորոշման համար նախատեսված քիմիական նյութերը և պարագաները: Բացի այդ, «Գնումների մասին» ՀՀ Օրենքի 3-րդ հոդվածի 1-ին մասի 1-ին կետի համաձայն՝ Սույն օրենքի նպատակն է ապահովել գնումների գործընթացում հատուցման դիմաց արժեք, այն է` 1) պատվիրատուին վերապահված լիազորությունների կատարման համար անհրաժեշտ` կարիքին համապատասխան ապրանքների, աշխատանքների և ծառայությունների ձեռքբերում` համարժեք հատուցմամբ. Նույն Օրենքի 7-րդ հոդվածի 1-ին մասի համաձայն՝ Ցանկացած անձ, անկախ նրա օտարերկրյա ֆիզիկական անձ, կազմակերպություն կամ քաղաքացիություն չունեցող անձ լինելու հանգամանքից, ունի գնման գործընթացին մասնակցելու հավասար իրավունք: Հաշվի առնելով վերոգրյալը, գտնում ենք, որ 1. Պատվիրատուին վերապահված լիազորությունների կատարման համար անհրաժեշտ` կարիքին համապատասխան որակյալ և օգտագործման համար անվտանգ ապրանքների գնման նպատակով գնորդը ինքնուրույն է որոշում և համապատասխանաբար կազմում իր կարիքների համար անհրաժեշտ գնման առարկայի տեխնիկական բնութագիրը՝ պահպանելով գնումների օրենսդրության պահանջները: 2. Ապրանքների գնման դեպքում, պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակի ներկայացման պահանջի կիրառման իրավունքը սահմանված է գնումների օրենսդրությամբ և չի կրում որևէ կոռուպցիոն ռիսկ: 3. Տվյալ պահանջը երաշխավորում է ապրանքի Օրենքի 13-րդ հոդվածի 3-րդ կետով սահմանված որակը և անվտանգությունը՝ անկախ այն հանգամանքից թե ում արտադրանքն է հանդիսանում տվյալ ապրանքը, քանի որ գտնում ենք, որ տվյալ պարագայում արտադրողը կարող է երաշխավորել ապրանքի որակը և անվտանգությունը՝ ապրանքի համապատասխան պահպանման, տեղափոխման և այլ պարտադիր գործողությունների կատարման դեպքում: 4. Որևէ ապրանքի կամ ապրանքների արտադրողի կամ արտադրողների կողմից ՀՀ տարածքում մեկ կամ մի քանի ներկայացուցիչ ունենալը գնումների օրենսդրությամբ չի սահմանափակում հնարավոր մասնակիցների մասնակցությունը գնման ընթացակարգերին: Հնարավոր մասնակիցը այն մասնակիցն է՝ ցանկացած անձ, անկախ նրա օտարերկրյա ֆիզիկական անձ, կազմակերպություն կամ քաղաքացիություն չունեցող անձ լինելու հանգամանքից, ով կարող է բավարարել ընթացակարգի հրավերի նվազագուն պահանջներին, իսկ պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքը արտադրողի կամ վերջինիս ներկայացուցչի կողմից երաշխիքային նամակ ներկայացնելու պահանջը հանդիսանում է ընթացակարգի հրավերի պահանջներից մեկը: 5. Որևէ ապրանքի կամ ապրանքների արտադրողի կամ արտադրողների կողմից ՀՀ տարածքում մեկ ներկայացուցիչ ունենալը փաստը գնումների օրենսդրությամբ չի սահմանափակում այդ ապրանքի կամ ապրանքների անվտանգ շահագործումից օգտվելու Պատվիրատուի իրավունքը: 6. Հրավերով սահմանված է նաև, որ ապրանքների գնման դեպքում ընթացակարգի գնահատող հանձնաժողովը գնահատում է նաև ներկայացված ապրանքի ամբողջական նկարագրերի համապատասխանությունը հրավերի պահանջներին: Սույն հայտարարության հետ կապված լրացուցիչ տեղեկություններ ստանալու համար կարող եք դիմել գնումների համակարգող՝ Մերի Կարապետյանին: Հեռախոս՝ 011 621 000 (249) Էլ.փոստ՝ marketinysmu5@gmail.com

РазъяснениеN1: Уважаемый потенциальный участник, в ответ на Ваш запрос сообщаем следующее: Если пункт 21 Порядка организации закупочного процесса, утверждённого постановлением Правительства Республики Армения N 526-Н, рассматривается Вами как коррупционны

Время публикации
2025-05-13 14:17:25
Срок подачи заявок
2025-05-23 14:30:00
Reverse auction
2025-05-26 14:30:00
You can send request before
2025-05-18 14:30:00
Статус
Предаукционный
Заявление
Приглашение
Протокол

Bids

П/н Номер лота Название лота Начальная цена аукциона Начало
321930 1 1 Калибратор для Аммиак/Этанол/CO2/ 39000 AMD 2025-05-26 14:30:00
321931 2 2 Тест-набор для определения Тропонина T 48000 AMD 2025-05-26 14:30:00
321932 3 3 Калибратор гормонов антител к антитиреоидной пероксидазе Elexis 40333.34 AMD 2025-05-26 14:30:00
321933 4 4 Калибратор Элексис свободный тироксин 46166.67 AMD 2025-05-26 14:30:00
321934 5 5 Калибратор D-димера 132833.34 AMD 2025-05-26 14:30:00
321935 6 6 Тест набор для определение D-димера 141333.34 AMD 2025-05-26 14:30:00
321936 7 7 Капилляры 200мкл 617750 AMD 2025-05-26 15:00:00
321937 8 8 Тест набор для количественного определения С-реактивного белка cobas c303 975000 AMD 2025-05-26 15:00:00
321938 9 9 Тест набор для определения cobas c303 HbA1c 125000 AMD 2025-05-26 15:00:00
321939 10 10 Тест набор для определение креатинина cobas c303 81666.67 AMD 2025-05-26 15:00:00
321940 11 11 Промывающий раствор кислотный (SMS, c pack green) 4250 AMD 2025-05-26 15:00:00
321941 12 12 Гемолизирующий растворCOBAS C PACK GREEN 74166.67 AMD 2025-05-26 15:00:00
321942 13 13 Селпак-DCL/1 497000 AMD 2025-05-26 15:30:00
321943 14 14 Тест-набор для определения Гомоцистеина 220833.34 AMD 2025-05-26 15:30:00
321944 15 15Калибратор гомоцистеина 37250 AMD 2025-05-26 15:30:00
321945 16 16 Контрольный набор Гомоцистеин 52166.67 AMD 2025-05-26 15:30:00
321946 17 17 Калибратор Elexis ACTG 22416.67 AMD 2025-05-26 15:30:00
321947 18 18 Тест набор для количественного определения кортизола Elixis 549750 AMD 2025-05-26 15:30:00
321948 19 19 Elexis Кортизол Калибратор Elexis 22416.67 AMD 2025-05-26 16:00:00
321949 20 20 Тест набор для количественного определения инсулина Elixis 460500 AMD 2025-05-26 16:00:00
321950 21 21Калибратор инсулина Elecsys 22416.67 AMD 2025-05-26 16:00:00
321951 22 22 Тест на определение ревматоидного фактора AMD Несостоявшийся
321952 23 23Набор для определения групповых и резус-антител ABO Rh-D (Anti A, AntiB, AntiA+B, Anti D, Anti-CDE/Ctrl) на основе колоночной кассеты агглютинации 440000 AMD 2025-05-26 16:00:00
321953 24 24 Тест-набор для определения гликированного гемоглобина (HbA1c) 74500 AMD 2025-05-26 16:00:00
321954 25 25 Ag-экспресс-тест для определения вируса SARS-CoV-2 AMD Несостоявшийся
321955 26 26 Очищающая кассета для анализатора Cobas Integra 2083.34 AMD 2025-05-26 16:00:00
321956 27 27 Тест-набор для определения гликозилированного гемоглобина нео 42240 AMD 2025-05-27 09:00:00
321957 28 28 Тест-набор для определения Прокальцитонина плюс 82500 AMD 2025-05-27 09:00:00
321958 29 29 Тест-набор для определения Интерлейкина 6 /IL-6/ 82560 AMD 2025-05-27 09:00:00
321959 30 30 Тест на определение сифилиса (RPR Carbon, Syphilis) 72800 AMD 2025-05-27 09:00:00
321960 31 31 Тест-набор для определения протромбинового времени 79960 AMD 2025-05-27 09:00:00
321961 32 32 Шарик мешлка для реакционной смеси 75980 AMD 2025-05-27 09:00:00
321962 33 33 Тест набор для определения антител к вирусу Гепатита С Maglumi 2783333.34 AMD 2025-05-27 09:30:00
321963 34 34 Тест набор для обнаружения антигена Гепатита В. Maglumi 1753333.34 AMD 2025-05-27 09:30:00
321964 35 35 Лиз. раствор WHITEDIFF 1820000 AMD 2025-05-27 09:30:00
321965 36 36 Моюшая жидкость Maglumi wash concentrate 1052333.34 AMD 2025-05-27 09:30:00
321966 37 37 Моющий раствор ABX CLEANER 720000 AMD 2025-05-27 09:30:00
321967 38 38 Тест набор для определения антител к IgM Citomegalovirus Maglumi 298000 AMD 2025-05-27 09:30:00
321968 39 39 Чистяший раствор для анализаторов ACCENT MC 168000 AMD 2025-05-27 10:00:00
321969 40 40 Чистящая жидкость Maglumi system tubing cleaning 53333.34 AMD 2025-05-27 10:00:00
321970 41 41 Стрептококк А 495125 AMD 2025-05-27 10:00:00
321971 42 42 Иерсиния Энтероколит O:3+O:9 76550 AMD 2025-05-27 10:00:00
321972 43 43 Тест IgM к возбудителю Коклюша 125000 AMD 2025-05-27 10:00:00
321973 44 44 Тест-кассета для определения С-реактивного белка 1367916.67 AMD 2025-05-27 10:00:00
321974 45 45 Пробирка вакуум для СОЭ 1800000 AMD 2025-05-27 10:30:00
321975 46 46 Набор моющих растворов S2 для Cobas b221 1969333.34 AMD 2025-05-27 10:30:00
321976 47 47 Тест-набор для определения частично активированного тромбинового времени 665000 AMD 2025-05-27 10:30:00
321977 48 48 СТА чистящее средство для анализатора STA Compact Max 420000 AMD 2025-05-27 10:30:00
321978 49 49 Моюще средство СТА 330000 AMD 2025-05-27 10:30:00
321979 50 50 Тест набор для количественного определения Тиреотропного гормона Элексис 432666.67 AMD 2025-05-27 10:30:00
321980 51 51 Тест набор для количественного определения антиел к антититреоидной пероксидазе Элексис 391000 AMD 2025-05-27 11:00:00
321981 52 52 Cuvette Waste Box для анализаторов Кобас интегра и Кобас Ս311 77250 AMD 2025-05-27 11:00:00
321982 53 53 Тест Комбур UX, 10 тестов 1627500 AMD 2025-05-27 11:00:00
321983 54 54 Тест набор для определения общего белка 63333.34 AMD 2025-05-27 11:00:00
321984 55 55 Тест-набор для определения магния для анализатора cobas c303 20166.67 AMD 2025-05-27 11:00:00
321985 56 56 Лайзерсел WDF/1 200500 AMD 2025-05-27 11:00:00
321986 57 57 Тест набор для определения Креатинина 87500 AMD 2025-05-27 11:30:00
321987 58 58 ISE Стандарт низкий 9000 AMD 2025-05-27 11:30:00
321988 59 59ISE Стандарт высокий 9000 AMD 2025-05-27 11:30:00
321989 60 60 ISE Внутрений стандарт 222083.34 AMD 2025-05-27 11:30:00
321990 61 61 Экотергент 426666.67 AMD 2025-05-27 11:30:00
321991 62 62 Калибратор Витамина Д, Элексис 27416.67 AMD 2025-05-27 11:30:00
321992 63 63 Элексис сисвош 48750 AMD 2025-05-27 12:00:00
321993 64 64 Тест набор для определения тестостерона Элексис 580000 AMD 2025-05-27 12:00:00
321994 65 65 Среда для определения стерильности крови по отношению к анаэробным бактериям 33833.34 AMD 2025-05-27 12:00:00
321995 66 66 Тест-набор для определения креатин киназы 15250 AMD 2025-05-27 12:00:00
321996 67 67 Тест набор для определения НПЛ-холестерола 234583.34 AMD 2025-05-27 12:00:00
321997 68 68 Тест набор для количественного определения Витамин В12 63833.34 AMD 2025-05-27 12:00:00
321998 69 69 Тест набор для определения фибриногена 1100000 AMD 2025-05-27 12:30:00
321999 70 70 Тест набор для определения Сифилиса Элесксис 601000 AMD 2025-05-27 12:30:00
322000 71 71 Тест-набор для определения гамма-глутамилтрансферазы 33000 AMD 2025-05-27 12:30:00
322001 72 72 Элексис пресиконтроль Varia 50833.34 AMD 2025-05-27 12:30:00
322002 73 73 Клинсель М для анализатора Cobas e 402 204000 AMD 2025-05-27 12:30:00
322003 74 74 Экоагент COBAS C PACK GREEN 156666.67 AMD 2025-05-27 12:30:00
322004 75 75 NaOH-D, раствор моющего средства основание COBAS C PACK GREEN 29416.67 AMD 2025-05-27 14:00:00
322005 76 76 ISE референс электролит, cobas c303 33333.34 AMD 2025-05-27 14:00:00
322006 77 77 Комбинированный тест Аденовирус/Ротавирус 208725 AMD 2025-05-27 14:00:00
322007 78 78 Хеликобактер пилори 19937.5 AMD 2025-05-27 14:00:00
322008 79 79 Цоликлон Anti C super serum 21967 AMD 2025-05-27 14:00:00
322009 80 80 Энтамеоба 23916.67 AMD 2025-05-27 14:00:00
322010 81 81 Цоликлон Anti AB serum 18332.92 AMD 2025-05-27 14:30:00
322011 82 82 Агар Сабуро 37498.33 AMD 2025-05-27 14:30:00
322012 83 83Агар УТА AMD Несостоявшийся
322013 84 84 Астровирус 25000 AMD 2025-05-27 14:30:00
322014 85 85 Норовирус 26500 AMD 2025-05-27 14:30:00
322015 86 86 Моющий раствор S1 для Cobas B221 (2x1850 мл) 374500 AMD 2025-05-27 14:30:00
322016 87 87 Тест набор для определения протромбинового времени 420000 AMD 2025-05-27 14:30:00
322017 88 88 Селпак DCL 355000 AMD 2025-05-27 15:00:00
322018 89 89 Тест набор для количественного определения антител к тиреоглобулину Элескис 674916.67 AMD 2025-05-27 15:00:00
322019 90 90 Элескис ISE сисклин 29166.67 AMD 2025-05-27 15:00:00
322020 91 91 Тест набор для определения Щелочной фосфотазы 35000 AMD 2025-05-27 15:00:00
322021 92 92 ISE Референс электролит раствор 82250 AMD 2025-05-27 15:00:00
322022 93 93 NaOH-D Касета 38333.34 AMD 2025-05-27 15:00:00
322023 94 94 Тест набор для определения прямого билирубина 57000 AMD 2025-05-27 15:30:00
322024 95 95 Тест-кассета для определения иммуноглобулина G /IgG 57366.67 AMD 2025-05-27 15:30:00
322025 96 96 Тест набор для определения Липазы 37500 AMD 2025-05-27 15:30:00
322026 97 97Тест набор для определения мочевины 77250 AMD 2025-05-27 15:30:00
322027 98 98 Тест набор для определения Холестерина 51333.34 AMD 2025-05-27 15:30:00
322028 99 99 Тест набор для определения ВПЛ-холестерола 256500 AMD 2025-05-27 15:30:00
322029 100 100 Селклин 284000 AMD 2025-05-27 16:00:00
322030 101 101 Тест набор для количественного определения Феретина, Элексис 89250 AMD 2025-05-27 16:00:00
322031 102 102 Калибратор Тиреотропного гормона Элексис 17916.67 AMD 2025-05-27 16:00:00
322032 103 103 Тест - набор для количественного определения гормона пролактина Элексис 435500 AMD 2025-05-27 16:00:00
322033 104 104 Кассета дляопределения ревматоидного фактора 23583.34 AMD 2025-05-27 16:00:00
322034 105 105 Сульфолизатор для гематологического анализатора XN-1000 300600 AMD 2025-05-27 16:00:00
322035 106 106 Активатор 60000 AMD 2025-05-29 09:00:00
322036 107 107 Калибратор Lipids для биохимического анализа 29500 AMD 2025-05-29 09:00:00
322037 108 108 Калибратор Protein для биохимических анализов 180250 AMD 2025-05-29 09:00:00
322038 109 109 Сульфолизатор для гематологических анализаторов XS 1000i и XT 4000i 301500 AMD 2025-05-29 09:00:00
322039 110 110 Тест набор для качественного определения антител к ВИЧ 1 и 2 Maglumi 2172000 AMD 2025-05-29 09:00:00
322040 111 111 Рабочий раствор Starter 1+2 Maglumi 2900000 AMD 2025-05-29 09:00:00
322041 112 112 Разбавляющий раствор ABX DILUENT HORIBA ABX SAS 1020833.34 AMD 2025-05-29 09:30:00
322042 113 113 Тест набор для определения антител IgM к вирсу Toxoplazma Maglumi 180666.67 AMD 2025-05-29 09:30:00
322043 114 114 Тест-набор для определения прокальцитонина Maglumi 239583.34 AMD 2025-05-29 09:30:00
322044 115 115 Тест набор для определения антител IgG к вирусу Toxoplazma Maglumi 111300 AMD 2025-05-29 09:30:00
322045 116 116 Тест набор для определения инсулиноподобного фактора роста Maglumi 469500 AMD 2025-05-29 09:30:00
322046 117 117 Тест набор для определения IgG антител к Citomegalovirus Maglumi 139300 AMD 2025-05-29 09:30:00
322047 118 118 Тест набор для определения IgG антител к вирусу Эпштейна Барра Maglumi 90583.34 AMD 2025-05-29 10:00:00
322048 119 119 Сыворотка Кумбса /АГС 23745 AMD 2025-05-29 10:00:00
322049 120 120 Транспортная среда типа Амиес 83331.67 AMD 2025-05-29 10:00:00
322050 121 121 Тест-набор для определения аллергенов для пищевых аллергенов 791666.67 AMD 2025-05-29 10:00:00
322051 122 122 Энтеровирус 332500 AMD 2025-05-29 10:00:00
322052 123 123 Респираторный Синципиальный вирус 16650 AMD 2025-05-29 10:00:00
322053 124 124 Кампилобактер 219804 AMD 2025-05-29 10:30:00
322054 125 125 Тест-набор для определения антинейтрофильных цитоплазматических антител /ANCA/ 162500 AMD 2025-05-29 10:30:00
322055 126 126 Респираторный Аденовирус 38000 AMD 2025-05-29 10:30:00
322056 127 127 Вирус Гриппа А+Б 124927.5 AMD 2025-05-29 10:30:00
322057 128 128 Сальмонелла 83285 AMD 2025-05-29 10:30:00
322058 129 129 Автоматически распределительный наконечник 0-200 мкл 17326.67 AMD 2025-05-29 10:30:00
322059 130 130 Иммерсионное масло 3491 AMD 2025-05-29 11:00:00
322060 131 131Цоликолон Anti D IG M serum 30843.15 AMD 2025-05-29 11:00:00
322061 132 132 Пластиковые планшеты для микроанализа /Microplates 96 well/ 40000 AMD 2025-05-29 11:00:00
322062 133 133 Микропробирка коническая 5810 AMD 2025-05-29 11:00:00
322063 134 134 Цоликлон Anti-K serum 9030 AMD 2025-05-29 11:00:00
322064 135 135 Тест-набор для определения Пролактина Maglumi 124666.67 AMD 2025-05-29 11:00:00
322065 136 136Контрольный раствор Maglumi Light Check 148500 AMD 2025-05-29 11:30:00
322066 137 137 Тест-набор для определения IgG к ДНК (Maglumi Anti DsDNA) 91333.34 AMD 2025-05-29 11:30:00
322067 138 138Тест-набор для определения Свободного T4 Maglumi 45250 AMD 2025-05-29 11:30:00
322068 139 139Тест-набор для определения тиреотропного гормона Maglumi 38916.67 AMD 2025-05-29 11:30:00
322069 140 140 Тест-набор для определения антител к тиреопероксидазе Maglumi (Maglumi Anti TPO) 98333.34 AMD 2025-05-29 11:30:00
322070 141 141Тест набор для определения IgM антител к вирусу Эпштейна Барра Maglumi 358000 AMD 2025-05-29 11:30:00
322071 142 142Тест-набор для определения лактата 184250 AMD 2025-05-29 12:00:00
322072 143 143 Чистящее средство для анализатора Кобас Интегра 164500 AMD 2025-05-29 12:00:00
322073 144 144 Тест набор для количественного определения простат специфического антигена Элексис 140666.67 AMD 2025-05-29 12:00:00
322074 145 145 Тест набор для определения триглицеридов 46750 AMD 2025-05-29 12:00:00