Запрос | Время | Разъяснение |
Հարգելի գործընկեր, խնդրում եմ պարզաբանել ինչ նպատակով է տեխնիկական բնութագրերում տեղ գտել հետևյալ պայմանը՝ "Պարտադիր պայման է հանդիսանում՝ մասնակիցը պայմանագրի կատարման փուլում ներկայացնում է՝ ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակ: Նշված երաշխիքային նամակով արտադրողը երաշխավորում է մատակարարի կողմից Հայաստանի Հանրապետություն մատակարարվող ապրանքը, ընդ որում ապրանքն արտադրողի կամ վերջինիս ներկայացուցչի երաշխիքային նամակում հստակ պետք է երևա՝ մատակարարի, մատակարորվող ապրանքի անվանումները և երկրի անվանումը որտեղ նշված մատակարարի կողմից վաճառվող ապրանքը երաշխավորվում է արտադրողի կողմից", արդյոք չեք տեսնում նման պահանջի մեջ կոռուպցիոն ռիսկեր և արդյոք չի տանում տվյալ պահանջը դեպի մեկ մատակարարաի, խաթարելով բոլոր այլ մատակարարների հնարավոր մասնակցությունը, ինչի արդյունքում ել անիմաստ դարձնելով գնման գործընթացի բուն նպատակը՝ ձեռք բերել միևնույն ապրանքը ավելի մատչելի գնով, և ավելորդ չվատնել հարկատուների կողմից մուծված հարկերը: | 2025-05-14 10:42:45 | Պարզաբանում N 1: Հարգելի հնարավոր մասնակից, ի պատասխան Ձեր հարցմանը հայտնում ենք հետևյալը՝ Եթե ՀՀ կառավարության թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգի 21-րդ կետը Ձեր կողմից դիտարկվում է որպես կոռուպցիոն ռիսկ և հարկատուների կողմից մուծված հարկերի վատնում, ապա նշենք, որ Օրենքի 5-րդ հոդվածի 1-ին մասի 4-րդ կետի համաձայն՝Օրենքի նպատակի և պահանջների կատարման ապահովման համար Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը հաստատում է`4) գնումների պլանավորման, գնման առարկայի բնութագրերի հաստատման, գնումների նախնական հսկողության, պայմանագրերի կատարման, կառավարման և ֆինանսավորման կարգը: Հրավերի տեխնիկական բնութագրով՝ "Պարտադիր պայման է հանդիսանում՝ մասնակիցը պայմանագրի կատարման փուլում ներկայացնում է՝ ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակ» պայմանը սահմանելու իրավական հիմք է հանդիսանում Օրենքի 13-րդ հոդվածի 3-րդ մասով սահմանված գնման առարկայի որակին և անվտանգությանը վերաբերվող հատկանիշների բնութագրով հստակ նկարագրելու Պատվիրատուի իրավունքը, ինչպես նաև ՀՀ կառավարության թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգի 21-րդ կետով սահմանված՝ պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակի ներկայացման պայման սահմանելու Պատվիրատուի իրավունքը: «Գնումների մասին» ՀՀ Օրենքի (այսուհետ նաև՝ Օրենք) 13-րդ հոդվածի 3-րդ կետի համաձայն՝ Ելնելով գնման առարկայի առանձնահատկությունից՝ դրանց հատկանիշները հնարավորինս ներառում են ձեռք բերվող ապրանքի, աշխատանքի կամ ծառայության որակին, ստանդարտին, անվտանգությանը, պայմանական նշաններին, տերմինաբանությանը, փաթեթավորմանը, բեռնաթափմանը, չափին, նախագծերին, ինչպես նաև գնման առարկայի այլ հատկանիշներին վերաբերող պայմանների հստակ նկարագրությունը` հիմնված միջազգային ստանդարտների և Հայաստանի Հանրապետությունում գործող նորմատիվատեխնիկական փաստաթղթերի, ստանդարտների, իսկ դրանց բացակայության դեպքում` ժամանակավոր տեխնիկական պայմանների վրա: ՀՀ կառավարության թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգի (այսուհետ նաև՝ Կարգ) 21-րդ կետի համաձայն՝ Եթե գնման գործընթացների կազմակերպման ժամանակացույցով այլ ժամկետ նախատեսված չէ, ապա գնման պահանջի ծագման օրվան հաջորդող քսան աշխատանքային օրվա ընթացքում պատասխանատու ստորաբաժանումը` 1) կազմում և հաստատում է գնման հայտը, որը ներառում է` ա. գնման առարկայի բնութագրերը: Ապրանքների գնման դեպքում նշվում է նաև մասնակցի կողմից առաջարկվող ապրանքային նշանի, ֆիրմային անվանման, մոդելի և արտադրողի վերաբերյալ տեղեկատվության ներկայացման անհրաժեշտությունը, իսկ պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակի կամ համապատասխանության սերտիֆիկատի ներկայացման անհրաժեշտությունը, եթե դրանք կիրառելի են տվյալ ապրանքի համար: Ընդ որում, պայմանագրի կատարման փուլում այն կնքած մասնակցից ծագման երկրի սերտիֆիկատ չի պահանջվում. Նշենք, որ ընթացակարգի հրավերով սահմանված գնման առարկաներն են լաբորատոր ախտորոշման համար նախատեսված քիմիական նյութերը և պարագաները: Բացի այդ, «Գնումների մասին» ՀՀ Օրենքի 3-րդ հոդվածի 1-ին մասի 1-ին կետի համաձայն՝ Սույն օրենքի նպատակն է ապահովել գնումների գործընթացում հատուցման դիմաց արժեք, այն է` 1) պատվիրատուին վերապահված լիազորությունների կատարման համար անհրաժեշտ` կարիքին համապատասխան ապրանքների, աշխատանքների և ծառայությունների ձեռքբերում` համարժեք հատուցմամբ. Նույն Օրենքի 7-րդ հոդվածի 1-ին մասի համաձայն՝ Ցանկացած անձ, անկախ նրա օտարերկրյա ֆիզիկական անձ, կազմակերպություն կամ քաղաքացիություն չունեցող անձ լինելու հանգամանքից, ունի գնման գործընթացին մասնակցելու հավասար իրավունք: Հաշվի առնելով վերոգրյալը, գտնում ենք, որ 1. Պատվիրատուին վերապահված լիազորությունների կատարման համար անհրաժեշտ` կարիքին համապատասխան որակյալ և օգտագործման համար անվտանգ ապրանքների գնման նպատակով գնորդը ինքնուրույն է որոշում և համապատասխանաբար կազմում իր կարիքների համար անհրաժեշտ գնման առարկայի տեխնիկական բնութագիրը՝ պահպանելով գնումների օրենսդրության պահանջները: 2. Ապրանքների գնման դեպքում, պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակի ներկայացման պահանջի կիրառման իրավունքը սահմանված է գնումների օրենսդրությամբ և չի կրում որևէ կոռուպցիոն ռիսկ: 3. Տվյալ պահանջը երաշխավորում է ապրանքի Օրենքի 13-րդ հոդվածի 3-րդ կետով սահմանված որակը և անվտանգությունը՝ անկախ այն հանգամանքից թե ում արտադրանքն է հանդիսանում տվյալ ապրանքը, քանի որ գտնում ենք, որ տվյալ պարագայում արտադրողը կարող է երաշխավորել ապրանքի որակը և անվտանգությունը՝ ապրանքի համապատասխան պահպանման, տեղափոխման և այլ պարտադիր գործողությունների կատարման դեպքում: 4. Որևէ ապրանքի կամ ապրանքների արտադրողի կամ արտադրողների կողմից ՀՀ տարածքում մեկ կամ մի քանի ներկայացուցիչ ունենալը գնումների օրենսդրությամբ չի սահմանափակում հնարավոր մասնակիցների մասնակցությունը գնման ընթացակարգերին: Հնարավոր մասնակիցը այն մասնակիցն է՝ ցանկացած անձ, անկախ նրա օտարերկրյա ֆիզիկական անձ, կազմակերպություն կամ քաղաքացիություն չունեցող անձ լինելու հանգամանքից, ով կարող է բավարարել ընթացակարգի հրավերի նվազագուն պահանջներին, իսկ պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքը արտադրողի կամ վերջինիս ներկայացուցչի կողմից երաշխիքային նամակ ներկայացնելու պահանջը հանդիսանում է ընթացակարգի հրավերի պահանջներից մեկը: 5. Որևէ ապրանքի կամ ապրանքների արտադրողի կամ արտադրողների կողմից ՀՀ տարածքում մեկ ներկայացուցիչ ունենալը փաստը գնումների օրենսդրությամբ չի սահմանափակում այդ ապրանքի կամ ապրանքների անվտանգ շահագործումից օգտվելու Պատվիրատուի իրավունքը: 6. Հրավերով սահմանված է նաև, որ ապրանքների գնման դեպքում ընթացակարգի գնահատող հանձնաժողովը գնահատում է նաև ներկայացված ապրանքի ամբողջական նկարագրերի համապատասխանությունը հրավերի պահանջներին: Սույն հայտարարության հետ կապված լրացուցիչ տեղեկություններ ստանալու համար կարող եք դիմել գնումների համակարգող՝ Մերի Կարապետյանին: Հեռախոս՝ 011 621 000 (249) Էլ.փոստ՝ marketinysmu5@gmail.com Разъяснение№1: Уважаемый потенциальный участник, в ответ на Ваш запрос сообщаем следующее: Если пункт 21 Порядка организации закупочного процесса, утверждённого постановлением Правительства Республики Армения № 526-Н, рассматривается Вами как коррупционны |
Հարգելի գործընկեր, խնդրում եմ պարզաբանել ինչ նպատակով է տեխնիկական բնութագրերում տեղ գտել հետևյալ պայմանը՝ "Պարտադիր պայման է հանդիսանում՝ մասնակիցը պայմանագրի կատարման փուլում ներկայացնում է՝ ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակ: Նշված երաշխիքային նամակով արտադրողը երաշխավորում է մատակարարի կողմից Հայաստանի Հանրապետություն մատակարարվող ապրանքը, ընդ որում ապրանքն արտադրողի կամ վերջինիս ներկայացուցչի երաշխիքային նամակում հստակ պետք է երևա՝ մատակարարի, մատակարորվող ապրանքի անվանումները և երկրի անվանումը որտեղ նշված մատակարարի կողմից վաճառվող ապրանքը երաշխավորվում է արտադրողի կողմից", արդյոք չեք տեսնում նման պահանջի մեջ կոռուպցիոն ռիսկեր և արդյոք չի տանում տվյալ պահանջը դեպի մեկ մատակարարաի, խաթարելով բոլոր այլ մատակարարների հնարավոր մասնակցությունը, ինչի արդյունքում ել անիմաստ դարձնելով գնման գործընթացի բուն նպատակը՝ ձեռք բերել միևնույն ապրանքը ավելի մատչելի գնով, և ավելորդ չվատնել հարկատուների կողմից մուծված հարկերը: | 2025-05-14 10:44:31 | Պարզաբանում N 1: Հարգելի հնարավոր մասնակից, ի պատասխան Ձեր հարցմանը հայտնում ենք հետևյալը՝ Եթե ՀՀ կառավարության թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգի 21-րդ կետը Ձեր կողմից դիտարկվում է որպես կոռուպցիոն ռիսկ և հարկատուների կողմից մուծված հարկերի վատնում, ապա նշենք, որ Օրենքի 5-րդ հոդվածի 1-ին մասի 4-րդ կետի համաձայն՝Օրենքի նպատակի և պահանջների կատարման ապահովման համար Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը հաստատում է`4) գնումների պլանավորման, գնման առարկայի բնութագրերի հաստատման, գնումների նախնական հսկողության, պայմանագրերի կատարման, կառավարման և ֆինանսավորման կարգը: Հրավերի տեխնիկական բնութագրով՝ "Պարտադիր պայման է հանդիսանում՝ մասնակիցը պայմանագրի կատարման փուլում ներկայացնում է՝ ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակ» պայմանը սահմանելու իրավական հիմք է հանդիսանում Օրենքի 13-րդ հոդվածի 3-րդ մասով սահմանված գնման առարկայի որակին և անվտանգությանը վերաբերվող հատկանիշների բնութագրով հստակ նկարագրելու Պատվիրատուի իրավունքը, ինչպես նաև ՀՀ կառավարության թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգի 21-րդ կետով սահմանված՝ պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակի ներկայացման պայման սահմանելու Պատվիրատուի իրավունքը: «Գնումների մասին» ՀՀ Օրենքի (այսուհետ նաև՝ Օրենք) 13-րդ հոդվածի 3-րդ կետի համաձայն՝ Ելնելով գնման առարկայի առանձնահատկությունից՝ դրանց հատկանիշները հնարավորինս ներառում են ձեռք բերվող ապրանքի, աշխատանքի կամ ծառայության որակին, ստանդարտին, անվտանգությանը, պայմանական նշաններին, տերմինաբանությանը, փաթեթավորմանը, բեռնաթափմանը, չափին, նախագծերին, ինչպես նաև գնման առարկայի այլ հատկանիշներին վերաբերող պայմանների հստակ նկարագրությունը` հիմնված միջազգային ստանդարտների և Հայաստանի Հանրապետությունում գործող նորմատիվատեխնիկական փաստաթղթերի, ստանդարտների, իսկ դրանց բացակայության դեպքում` ժամանակավոր տեխնիկական պայմանների վրա: ՀՀ կառավարության թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգի (այսուհետ նաև՝ Կարգ) 21-րդ կետի համաձայն՝ Եթե գնման գործընթացների կազմակերպման ժամանակացույցով այլ ժամկետ նախատեսված չէ, ապա գնման պահանջի ծագման օրվան հաջորդող քսան աշխատանքային օրվա ընթացքում պատասխանատու ստորաբաժանումը` 1) կազմում և հաստատում է գնման հայտը, որը ներառում է` ա. գնման առարկայի բնութագրերը: Ապրանքների գնման դեպքում նշվում է նաև մասնակցի կողմից առաջարկվող ապրանքային նշանի, ֆիրմային անվանման, մոդելի և արտադրողի վերաբերյալ տեղեկատվության ներկայացման անհրաժեշտությունը, իսկ պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակի կամ համապատասխանության սերտիֆիկատի ներկայացման անհրաժեշտությունը, եթե դրանք կիրառելի են տվյալ ապրանքի համար: Ընդ որում, պայմանագրի կատարման փուլում այն կնքած մասնակցից ծագման երկրի սերտիֆիկատ չի պահանջվում. Նշենք, որ ընթացակարգի հրավերով սահմանված գնման առարկաներն են լաբորատոր ախտորոշման համար նախատեսված քիմիական նյութերը և պարագաները: Բացի այդ, «Գնումների մասին» ՀՀ Օրենքի 3-րդ հոդվածի 1-ին մասի 1-ին կետի համաձայն՝ Սույն օրենքի նպատակն է ապահովել գնումների գործընթացում հատուցման դիմաց արժեք, այն է` 1) պատվիրատուին վերապահված լիազորությունների կատարման համար անհրաժեշտ` կարիքին համապատասխան ապրանքների, աշխատանքների և ծառայությունների ձեռքբերում` համարժեք հատուցմամբ. Նույն Օրենքի 7-րդ հոդվածի 1-ին մասի համաձայն՝ Ցանկացած անձ, անկախ նրա օտարերկրյա ֆիզիկական անձ, կազմակերպություն կամ քաղաքացիություն չունեցող անձ լինելու հանգամանքից, ունի գնման գործընթացին մասնակցելու հավասար իրավունք: Հաշվի առնելով վերոգրյալը, գտնում ենք, որ 1. Պատվիրատուին վերապահված լիազորությունների կատարման համար անհրաժեշտ` կարիքին համապատասխան որակյալ և օգտագործման համար անվտանգ ապրանքների գնման նպատակով գնորդը ինքնուրույն է որոշում և համապատասխանաբար կազմում իր կարիքների համար անհրաժեշտ գնման առարկայի տեխնիկական բնութագիրը՝ պահպանելով գնումների օրենսդրության պահանջները: 2. Ապրանքների գնման դեպքում, պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակի ներկայացման պահանջի կիրառման իրավունքը սահմանված է գնումների օրենսդրությամբ և չի կրում որևէ կոռուպցիոն ռիսկ: 3. Տվյալ պահանջը երաշխավորում է ապրանքի Օրենքի 13-րդ հոդվածի 3-րդ կետով սահմանված որակը և անվտանգությունը՝ անկախ այն հանգամանքից թե ում արտադրանքն է հանդիսանում տվյալ ապրանքը, քանի որ գտնում ենք, որ տվյալ պարագայում արտադրողը կարող է երաշխավորել ապրանքի որակը և անվտանգությունը՝ ապրանքի համապատասխան պահպանման, տեղափոխման և այլ պարտադիր գործողությունների կատարման դեպքում: 4. Որևէ ապրանքի կամ ապրանքների արտադրողի կամ արտադրողների կողմից ՀՀ տարածքում մեկ կամ մի քանի ներկայացուցիչ ունենալը գնումների օրենսդրությամբ չի սահմանափակում հնարավոր մասնակիցների մասնակցությունը գնման ընթացակարգերին: Հնարավոր մասնակիցը այն մասնակիցն է՝ ցանկացած անձ, անկախ նրա օտարերկրյա ֆիզիկական անձ, կազմակերպություն կամ քաղաքացիություն չունեցող անձ լինելու հանգամանքից, ով կարող է բավարարել ընթացակարգի հրավերի նվազագուն պահանջներին, իսկ պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքը արտադրողի կամ վերջինիս ներկայացուցչի կողմից երաշխիքային նամակ ներկայացնելու պահանջը հանդիսանում է ընթացակարգի հրավերի պահանջներից մեկը: 5. Որևէ ապրանքի կամ ապրանքների արտադրողի կամ արտադրողների կողմից ՀՀ տարածքում մեկ ներկայացուցիչ ունենալը փաստը գնումների օրենսդրությամբ չի սահմանափակում այդ ապրանքի կամ ապրանքների անվտանգ շահագործումից օգտվելու Պատվիրատուի իրավունքը: 6. Հրավերով սահմանված է նաև, որ ապրանքների գնման դեպքում ընթացակարգի գնահատող հանձնաժողովը գնահատում է նաև ներկայացված ապրանքի ամբողջական նկարագրերի համապատասխանությունը հրավերի պահանջներին: Սույն հայտարարության հետ կապված լրացուցիչ տեղեկություններ ստանալու համար կարող եք դիմել գնումների համակարգող՝ Մերի Կարապետյանին: Հեռախոս՝ 011 621 000 (249) Էլ.փոստ՝ marketinysmu5@gmail.com РазъяснениеN1: Уважаемый потенциальный участник, в ответ на Ваш запрос сообщаем следующее: Если пункт 21 Порядка организации закупочного процесса, утверждённого постановлением Правительства Республики Армения N 526-Н, рассматривается Вами как коррупционны |
Հարգելի գործընկեր, խնդրում եմ պարզաբանել ինչ նպատակով է տեխնիկական բնութագրերում տեղ գտել հետևյալ պայմանը՝ "Պարտադիր պայման է հանդիսանում՝ մասնակիցը պայմանագրի կատարման փուլում ներկայացնում է՝ ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակ: Նշված երաշխիքային նամակով արտադրողը երաշխավորում է մատակարարի կողմից Հայաստանի Հանրապետություն մատակարարվող ապրանքը, ընդ որում ապրանքն արտադրողի կամ վերջինիս ներկայացուցչի երաշխիքային նամակում հստակ պետք է երևա՝ մատակարարի, մատակարորվող ապրանքի անվանումները և երկրի անվանումը որտեղ նշված մատակարարի կողմից վաճառվող ապրանքը երաշխավորվում է արտադրողի կողմից", արդյոք չեք տեսնում նման պահանջի մեջ կոռուպցիոն ռիսկեր և արդյոք չի տանում տվյալ պահանջը դեպի մեկ մատակարարաի, խաթարելով բոլոր այլ մատակարարների հնարավոր մասնակցությունը, ինչի արդյունքում ել անիմաստ դարձնելով գնման գործընթացի բուն նպատակը՝ ձեռք բերել միևնույն ապրանքը ավելի մատչելի գնով, և ավելորդ չվատնել հարկատուների կողմից մուծված հարկերը: | 2025-05-14 10:46:33 | Պարզաբանում N 1: Հարգելի հնարավոր մասնակից, ի պատասխան Ձեր հարցմանը հայտնում ենք հետևյալը՝ Եթե ՀՀ կառավարության թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգի 21-րդ կետը Ձեր կողմից դիտարկվում է որպես կոռուպցիոն ռիսկ և հարկատուների կողմից մուծված հարկերի վատնում, ապա նշենք, որ Օրենքի 5-րդ հոդվածի 1-ին մասի 4-րդ կետի համաձայն՝Օրենքի նպատակի և պահանջների կատարման ապահովման համար Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը հաստատում է`4) գնումների պլանավորման, գնման առարկայի բնութագրերի հաստատման, գնումների նախնական հսկողության, պայմանագրերի կատարման, կառավարման և ֆինանսավորման կարգը: Հրավերի տեխնիկական բնութագրով՝ "Պարտադիր պայման է հանդիսանում՝ մասնակիցը պայմանագրի կատարման փուլում ներկայացնում է՝ ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակ» պայմանը սահմանելու իրավական հիմք է հանդիսանում Օրենքի 13-րդ հոդվածի 3-րդ մասով սահմանված գնման առարկայի որակին և անվտանգությանը վերաբերվող հատկանիշների բնութագրով հստակ նկարագրելու Պատվիրատուի իրավունքը, ինչպես նաև ՀՀ կառավարության թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգի 21-րդ կետով սահմանված՝ պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակի ներկայացման պայման սահմանելու Պատվիրատուի իրավունքը: «Գնումների մասին» ՀՀ Օրենքի (այսուհետ նաև՝ Օրենք) 13-րդ հոդվածի 3-րդ կետի համաձայն՝ Ելնելով գնման առարկայի առանձնահատկությունից՝ դրանց հատկանիշները հնարավորինս ներառում են ձեռք բերվող ապրանքի, աշխատանքի կամ ծառայության որակին, ստանդարտին, անվտանգությանը, պայմանական նշաններին, տերմինաբանությանը, փաթեթավորմանը, բեռնաթափմանը, չափին, նախագծերին, ինչպես նաև գնման առարկայի այլ հատկանիշներին վերաբերող պայմանների հստակ նկարագրությունը` հիմնված միջազգային ստանդարտների և Հայաստանի Հանրապետությունում գործող նորմատիվատեխնիկական փաստաթղթերի, ստանդարտների, իսկ դրանց բացակայության դեպքում` ժամանակավոր տեխնիկական պայմանների վրա: ՀՀ կառավարության թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգի (այսուհետ նաև՝ Կարգ) 21-րդ կետի համաձայն՝ Եթե գնման գործընթացների կազմակերպման ժամանակացույցով այլ ժամկետ նախատեսված չէ, ապա գնման պահանջի ծագման օրվան հաջորդող քսան աշխատանքային օրվա ընթացքում պատասխանատու ստորաբաժանումը` 1) կազմում և հաստատում է գնման հայտը, որը ներառում է` ա. գնման առարկայի բնութագրերը: Ապրանքների գնման դեպքում նշվում է նաև մասնակցի կողմից առաջարկվող ապրանքային նշանի, ֆիրմային անվանման, մոդելի և արտադրողի վերաբերյալ տեղեկատվության ներկայացման անհրաժեշտությունը, իսկ պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակի կամ համապատասխանության սերտիֆիկատի ներկայացման անհրաժեշտությունը, եթե դրանք կիրառելի են տվյալ ապրանքի համար: Ընդ որում, պայմանագրի կատարման փուլում այն կնքած մասնակցից ծագման երկրի սերտիֆիկատ չի պահանջվում. Նշենք, որ ընթացակարգի հրավերով սահմանված գնման առարկաներն են լաբորատոր ախտորոշման համար նախատեսված քիմիական նյութերը և պարագաները: Բացի այդ, «Գնումների մասին» ՀՀ Օրենքի 3-րդ հոդվածի 1-ին մասի 1-ին կետի համաձայն՝ Սույն օրենքի նպատակն է ապահովել գնումների գործընթացում հատուցման դիմաց արժեք, այն է` 1) պատվիրատուին վերապահված լիազորությունների կատարման համար անհրաժեշտ` կարիքին համապատասխան ապրանքների, աշխատանքների և ծառայությունների ձեռքբերում` համարժեք հատուցմամբ. Նույն Օրենքի 7-րդ հոդվածի 1-ին մասի համաձայն՝ Ցանկացած անձ, անկախ նրա օտարերկրյա ֆիզիկական անձ, կազմակերպություն կամ քաղաքացիություն չունեցող անձ լինելու հանգամանքից, ունի գնման գործընթացին մասնակցելու հավասար իրավունք: Հաշվի առնելով վերոգրյալը, գտնում ենք, որ 1. Պատվիրատուին վերապահված լիազորությունների կատարման համար անհրաժեշտ` կարիքին համապատասխան որակյալ և օգտագործման համար անվտանգ ապրանքների գնման նպատակով գնորդը ինքնուրույն է որոշում և համապատասխանաբար կազմում իր կարիքների համար անհրաժեշտ գնման առարկայի տեխնիկական բնութագիրը՝ պահպանելով գնումների օրենսդրության պահանջները: 2. Ապրանքների գնման դեպքում, պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակի ներկայացման պահանջի կիրառման իրավունքը սահմանված է գնումների օրենսդրությամբ և չի կրում որևէ կոռուպցիոն ռիսկ: 3. Տվյալ պահանջը երաշխավորում է ապրանքի Օրենքի 13-րդ հոդվածի 3-րդ կետով սահմանված որակը և անվտանգությունը՝ անկախ այն հանգամանքից թե ում արտադրանքն է հանդիսանում տվյալ ապրանքը, քանի որ գտնում ենք, որ տվյալ պարագայում արտադրողը կարող է երաշխավորել ապրանքի որակը և անվտանգությունը՝ ապրանքի համապատասխան պահպանման, տեղափոխման և այլ պարտադիր գործողությունների կատարման դեպքում: 4. Որևէ ապրանքի կամ ապրանքների արտադրողի կամ արտադրողների կողմից ՀՀ տարածքում մեկ կամ մի քանի ներկայացուցիչ ունենալը գնումների օրենսդրությամբ չի սահմանափակում հնարավոր մասնակիցների մասնակցությունը գնման ընթացակարգերին: Հնարավոր մասնակիցը այն մասնակիցն է՝ ցանկացած անձ, անկախ նրա օտարերկրյա ֆիզիկական անձ, կազմակերպություն կամ քաղաքացիություն չունեցող անձ լինելու հանգամանքից, ով կարող է բավարարել ընթացակարգի հրավերի նվազագուն պահանջներին, իսկ պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքը արտադրողի կամ վերջինիս ներկայացուցչի կողմից երաշխիքային նամակ ներկայացնելու պահանջը հանդիսանում է ընթացակարգի հրավերի պահանջներից մեկը: 5. Որևէ ապրանքի կամ ապրանքների արտադրողի կամ արտադրողների կողմից ՀՀ տարածքում մեկ ներկայացուցիչ ունենալը փաստը գնումների օրենսդրությամբ չի սահմանափակում այդ ապրանքի կամ ապրանքների անվտանգ շահագործումից օգտվելու Պատվիրատուի իրավունքը: 6. Հրավերով սահմանված է նաև, որ ապրանքների գնման դեպքում ընթացակարգի գնահատող հանձնաժողովը գնահատում է նաև ներկայացված ապրանքի ամբողջական նկարագրերի համապատասխանությունը հրավերի պահանջներին: Սույն հայտարարության հետ կապված լրացուցիչ տեղեկություններ ստանալու համար կարող եք դիմել գնումների համակարգող՝ Մերի Կարապետյանին: Հեռախոս՝ 011 621 000 (249) Էլ.փոստ՝ marketinysmu5@gmail.com РазъяснениеN1: Уважаемый потенциальный участник, в ответ на Ваш запрос сообщаем следующее: Если пункт 21 Порядка организации закупочного процесса, утверждённого постановлением Правительства Республики Армения N 526-Н, рассматривается Вами как коррупционны |
Հարգելի գործընկեր, խնդրում եմ պարզաբանել ինչ նպատակով է տեխնիկական բնութագրերում տեղ գտել հետևյալ պայմանը՝ "Պարտադիր պայման է հանդիսանում՝ մասնակիցը պայմանագրի կատարման փուլում ներկայացնում է՝ ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակ: Նշված երաշխիքային նամակով արտադրողը երաշխավորում է մատակարարի կողմից Հայաստանի Հանրապետություն մատակարարվող ապրանքը, ընդ որում ապրանքն արտադրողի կամ վերջինիս ներկայացուցչի երաշխիքային նամակում հստակ պետք է երևա՝ մատակարարի, մատակարորվող ապրանքի անվանումները և երկրի անվանումը որտեղ նշված մատակարարի կողմից վաճառվող ապրանքը երաշխավորվում է արտադրողի կողմից", արդյոք չեք տեսնում նման պահանջի մեջ կոռուպցիոն ռիսկեր և արդյոք չի տանում տվյալ պահանջը դեպի մեկ մատակարարաի, խաթարելով բոլոր այլ մատակարարների հնարավոր մասնակցությունը, ինչի արդյունքում ել անիմաստ դարձնելով գնման գործընթացի բուն նպատակը՝ ձեռք բերել միևնույն ապրանքը ավելի մատչելի գնով, և ավելորդ չվատնել հարկատուների կողմից մուծված հարկերը: | 2025-05-14 10:52:57 | Պարզաբանում N 1: Հարգելի հնարավոր մասնակից, ի պատասխան Ձեր հարցմանը հայտնում ենք հետևյալը՝ Եթե ՀՀ կառավարության թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգի 21-րդ կետը Ձեր կողմից դիտարկվում է որպես կոռուպցիոն ռիսկ և հարկատուների կողմից մուծված հարկերի վատնում, ապա նշենք, որ Օրենքի 5-րդ հոդվածի 1-ին մասի 4-րդ կետի համաձայն՝Օրենքի նպատակի և պահանջների կատարման ապահովման համար Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը հաստատում է`4) գնումների պլանավորման, գնման առարկայի բնութագրերի հաստատման, գնումների նախնական հսկողության, պայմանագրերի կատարման, կառավարման և ֆինանսավորման կարգը: Հրավերի տեխնիկական բնութագրով՝ "Պարտադիր պայման է հանդիսանում՝ մասնակիցը պայմանագրի կատարման փուլում ներկայացնում է՝ ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակ» պայմանը սահմանելու իրավական հիմք է հանդիսանում Օրենքի 13-րդ հոդվածի 3-րդ մասով սահմանված գնման առարկայի որակին և անվտանգությանը վերաբերվող հատկանիշների բնութագրով հստակ նկարագրելու Պատվիրատուի իրավունքը, ինչպես նաև ՀՀ կառավարության թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգի 21-րդ կետով սահմանված՝ պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակի ներկայացման պայման սահմանելու Պատվիրատուի իրավունքը: «Գնումների մասին» ՀՀ Օրենքի (այսուհետ նաև՝ Օրենք) 13-րդ հոդվածի 3-րդ կետի համաձայն՝ Ելնելով գնման առարկայի առանձնահատկությունից՝ դրանց հատկանիշները հնարավորինս ներառում են ձեռք բերվող ապրանքի, աշխատանքի կամ ծառայության որակին, ստանդարտին, անվտանգությանը, պայմանական նշաններին, տերմինաբանությանը, փաթեթավորմանը, բեռնաթափմանը, չափին, նախագծերին, ինչպես նաև գնման առարկայի այլ հատկանիշներին վերաբերող պայմանների հստակ նկարագրությունը` հիմնված միջազգային ստանդարտների և Հայաստանի Հանրապետությունում գործող նորմատիվատեխնիկական փաստաթղթերի, ստանդարտների, իսկ դրանց բացակայության դեպքում` ժամանակավոր տեխնիկական պայմանների վրա: ՀՀ կառավարության թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգի (այսուհետ նաև՝ Կարգ) 21-րդ կետի համաձայն՝ Եթե գնման գործընթացների կազմակերպման ժամանակացույցով այլ ժամկետ նախատեսված չէ, ապա գնման պահանջի ծագման օրվան հաջորդող քսան աշխատանքային օրվա ընթացքում պատասխանատու ստորաբաժանումը` 1) կազմում և հաստատում է գնման հայտը, որը ներառում է` ա. գնման առարկայի բնութագրերը: Ապրանքների գնման դեպքում նշվում է նաև մասնակցի կողմից առաջարկվող ապրանքային նշանի, ֆիրմային անվանման, մոդելի և արտադրողի վերաբերյալ տեղեկատվության ներկայացման անհրաժեշտությունը, իսկ պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակի կամ համապատասխանության սերտիֆիկատի ներկայացման անհրաժեշտությունը, եթե դրանք կիրառելի են տվյալ ապրանքի համար: Ընդ որում, պայմանագրի կատարման փուլում այն կնքած մասնակցից ծագման երկրի սերտիֆիկատ չի պահանջվում. Նշենք, որ ընթացակարգի հրավերով սահմանված գնման առարկաներն են լաբորատոր ախտորոշման համար նախատեսված քիմիական նյութերը և պարագաները: Բացի այդ, «Գնումների մասին» ՀՀ Օրենքի 3-րդ հոդվածի 1-ին մասի 1-ին կետի համաձայն՝ Սույն օրենքի նպատակն է ապահովել գնումների գործընթացում հատուցման դիմաց արժեք, այն է` 1) պատվիրատուին վերապահված լիազորությունների կատարման համար անհրաժեշտ` կարիքին համապատասխան ապրանքների, աշխատանքների և ծառայությունների ձեռքբերում` համարժեք հատուցմամբ. Նույն Օրենքի 7-րդ հոդվածի 1-ին մասի համաձայն՝ Ցանկացած անձ, անկախ նրա օտարերկրյա ֆիզիկական անձ, կազմակերպություն կամ քաղաքացիություն չունեցող անձ լինելու հանգամանքից, ունի գնման գործընթացին մասնակցելու հավասար իրավունք: Հաշվի առնելով վերոգրյալը, գտնում ենք, որ 1. Պատվիրատուին վերապահված լիազորությունների կատարման համար անհրաժեշտ` կարիքին համապատասխան որակյալ և օգտագործման համար անվտանգ ապրանքների գնման նպատակով գնորդը ինքնուրույն է որոշում և համապատասխանաբար կազմում իր կարիքների համար անհրաժեշտ գնման առարկայի տեխնիկական բնութագիրը՝ պահպանելով գնումների օրենսդրության պահանջները: 2. Ապրանքների գնման դեպքում, պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակի ներկայացման պահանջի կիրառման իրավունքը սահմանված է գնումների օրենսդրությամբ և չի կրում որևէ կոռուպցիոն ռիսկ: 3. Տվյալ պահանջը երաշխավորում է ապրանքի Օրենքի 13-րդ հոդվածի 3-րդ կետով սահմանված որակը և անվտանգությունը՝ անկախ այն հանգամանքից թե ում արտադրանքն է հանդիսանում տվյալ ապրանքը, քանի որ գտնում ենք, որ տվյալ պարագայում արտադրողը կարող է երաշխավորել ապրանքի որակը և անվտանգությունը՝ ապրանքի համապատասխան պահպանման, տեղափոխման և այլ պարտադիր գործողությունների կատարման դեպքում: 4. Որևէ ապրանքի կամ ապրանքների արտադրողի կամ արտադրողների կողմից ՀՀ տարածքում մեկ կամ մի քանի ներկայացուցիչ ունենալը գնումների օրենսդրությամբ չի սահմանափակում հնարավոր մասնակիցների մասնակցությունը գնման ընթացակարգերին: Հնարավոր մասնակիցը այն մասնակիցն է՝ ցանկացած անձ, անկախ նրա օտարերկրյա ֆիզիկական անձ, կազմակերպություն կամ քաղաքացիություն չունեցող անձ լինելու հանգամանքից, ով կարող է բավարարել ընթացակարգի հրավերի նվազագուն պահանջներին, իսկ պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքը արտադրողի կամ վերջինիս ներկայացուցչի կողմից երաշխիքային նամակ ներկայացնելու պահանջը հանդիսանում է ընթացակարգի հրավերի պահանջներից մեկը: 5. Որևէ ապրանքի կամ ապրանքների արտադրողի կամ արտադրողների կողմից ՀՀ տարածքում մեկ ներկայացուցիչ ունենալը փաստը գնումների օրենսդրությամբ չի սահմանափակում այդ ապրանքի կամ ապրանքների անվտանգ շահագործումից օգտվելու Պատվիրատուի իրավունքը: 6. Հրավերով սահմանված է նաև, որ ապրանքների գնման դեպքում ընթացակարգի գնահատող հանձնաժողովը գնահատում է նաև ներկայացված ապրանքի ամբողջական նկարագրերի համապատասխանությունը հրավերի պահանջներին: Սույն հայտարարության հետ կապված լրացուցիչ տեղեկություններ ստանալու համար կարող եք դիմել գնումների համակարգող՝ Մերի Կարապետյանին: Հեռախոս՝ 011 621 000 (249) Էլ.փոստ՝ marketinysmu5@gmail.com РазъяснениеN1: Уважаемый потенциальный участник, в ответ на Ваш запрос сообщаем следующее: Если пункт 21 Порядка организации закупочного процесса, утверждённого постановлением Правительства Республики Армения N 526-Н, рассматривается Вами как коррупционны |
Հարգելի գործընկեր, խնդրում եմ պարզաբանել ինչ նպատակով է տեխնիկական բնութագրերում տեղ գտել հետևյալ պայմանը՝ "Պարտադիր պայման է հանդիսանում՝ մասնակիցը պայմանագրի կատարման փուլում ներկայացնում է՝ ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակ: Նշված երաշխիքային նամակով արտադրողը երաշխավորում է մատակարարի կողմից Հայաստանի Հանրապետություն մատակարարվող ապրանքը, ընդ որում ապրանքն արտադրողի կամ վերջինիս ներկայացուցչի երաշխիքային նամակում հստակ պետք է երևա՝ մատակարարի, մատակարորվող ապրանքի անվանումները և երկրի անվանումը որտեղ նշված մատակարարի կողմից վաճառվող ապրանքը երաշխավորվում է արտադրողի կողմից", արդյոք չեք տեսնում նման պահանջի մեջ կոռուպցիոն ռիսկեր և արդյոք չի տանում տվյալ պահանջը դեպի մեկ մատակարարաի, խաթարելով բոլոր այլ մատակարարների հնարավոր մասնակցությունը, ինչի արդյունքում ել անիմաստ դարձնելով գնման գործընթացի բուն նպատակը՝ ձեռք բերել միևնույն ապրանքը ավելի մատչելի գնով, և ավելորդ չվատնել հարկատուների կողմից մուծված հարկերը: | 2025-05-14 12:00:00 | Պարզաբանում N 1: Հարգելի հնարավոր մասնակից, ի պատասխան Ձեր հարցմանը հայտնում ենք հետևյալը՝ Եթե ՀՀ կառավարության թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգի 21-րդ կետը Ձեր կողմից դիտարկվում է որպես կոռուպցիոն ռիսկ և հարկատուների կողմից մուծված հարկերի վատնում, ապա նշենք, որ Օրենքի 5-րդ հոդվածի 1-ին մասի 4-րդ կետի համաձայն՝Օրենքի նպատակի և պահանջների կատարման ապահովման համար Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը հաստատում է`4) գնումների պլանավորման, գնման առարկայի բնութագրերի հաստատման, գնումների նախնական հսկողության, պայմանագրերի կատարման, կառավարման և ֆինանսավորման կարգը: Հրավերի տեխնիկական բնութագրով՝ "Պարտադիր պայման է հանդիսանում՝ մասնակիցը պայմանագրի կատարման փուլում ներկայացնում է՝ ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակ» պայմանը սահմանելու իրավական հիմք է հանդիսանում Օրենքի 13-րդ հոդվածի 3-րդ մասով սահմանված գնման առարկայի որակին և անվտանգությանը վերաբերվող հատկանիշների բնութագրով հստակ նկարագրելու Պատվիրատուի իրավունքը, ինչպես նաև ՀՀ կառավարության թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգի 21-րդ կետով սահմանված՝ պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակի ներկայացման պայման սահմանելու Պատվիրատուի իրավունքը: «Գնումների մասին» ՀՀ Օրենքի (այսուհետ նաև՝ Օրենք) 13-րդ հոդվածի 3-րդ կետի համաձայն՝ Ելնելով գնման առարկայի առանձնահատկությունից՝ դրանց հատկանիշները հնարավորինս ներառում են ձեռք բերվող ապրանքի, աշխատանքի կամ ծառայության որակին, ստանդարտին, անվտանգությանը, պայմանական նշաններին, տերմինաբանությանը, փաթեթավորմանը, բեռնաթափմանը, չափին, նախագծերին, ինչպես նաև գնման առարկայի այլ հատկանիշներին վերաբերող պայմանների հստակ նկարագրությունը` հիմնված միջազգային ստանդարտների և Հայաստանի Հանրապետությունում գործող նորմատիվատեխնիկական փաստաթղթերի, ստանդարտների, իսկ դրանց բացակայության դեպքում` ժամանակավոր տեխնիկական պայմանների վրա: ՀՀ կառավարության թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգի (այսուհետ նաև՝ Կարգ) 21-րդ կետի համաձայն՝ Եթե գնման գործընթացների կազմակերպման ժամանակացույցով այլ ժամկետ նախատեսված չէ, ապա գնման պահանջի ծագման օրվան հաջորդող քսան աշխատանքային օրվա ընթացքում պատասխանատու ստորաբաժանումը` 1) կազմում և հաստատում է գնման հայտը, որը ներառում է` ա. գնման առարկայի բնութագրերը: Ապրանքների գնման դեպքում նշվում է նաև մասնակցի կողմից առաջարկվող ապրանքային նշանի, ֆիրմային անվանման, մոդելի և արտադրողի վերաբերյալ տեղեկատվության ներկայացման անհրաժեշտությունը, իսկ պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակի կամ համապատասխանության սերտիֆիկատի ներկայացման անհրաժեշտությունը, եթե դրանք կիրառելի են տվյալ ապրանքի համար: Ընդ որում, պայմանագրի կատարման փուլում այն կնքած մասնակցից ծագման երկրի սերտիֆիկատ չի պահանջվում. Նշենք, որ ընթացակարգի հրավերով սահմանված գնման առարկաներն են լաբորատոր ախտորոշման համար նախատեսված քիմիական նյութերը և պարագաները: Բացի այդ, «Գնումների մասին» ՀՀ Օրենքի 3-րդ հոդվածի 1-ին մասի 1-ին կետի համաձայն՝ Սույն օրենքի նպատակն է ապահովել գնումների գործընթացում հատուցման դիմաց արժեք, այն է` 1) պատվիրատուին վերապահված լիազորությունների կատարման համար անհրաժեշտ` կարիքին համապատասխան ապրանքների, աշխատանքների և ծառայությունների ձեռքբերում` համարժեք հատուցմամբ. Նույն Օրենքի 7-րդ հոդվածի 1-ին մասի համաձայն՝ Ցանկացած անձ, անկախ նրա օտարերկրյա ֆիզիկական անձ, կազմակերպություն կամ քաղաքացիություն չունեցող անձ լինելու հանգամանքից, ունի գնման գործընթացին մասնակցելու հավասար իրավունք: Հաշվի առնելով վերոգրյալը, գտնում ենք, որ 1. Պատվիրատուին վերապահված լիազորությունների կատարման համար անհրաժեշտ` կարիքին համապատասխան որակյալ և օգտագործման համար անվտանգ ապրանքների գնման նպատակով գնորդը ինքնուրույն է որոշում և համապատասխանաբար կազմում իր կարիքների համար անհրաժեշտ գնման առարկայի տեխնիկական բնութագիրը՝ պահպանելով գնումների օրենսդրության պահանջները: 2. Ապրանքների գնման դեպքում, պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակի ներկայացման պահանջի կիրառման իրավունքը սահմանված է գնումների օրենսդրությամբ և չի կրում որևէ կոռուպցիոն ռիսկ: 3. Տվյալ պահանջը երաշխավորում է ապրանքի Օրենքի 13-րդ հոդվածի 3-րդ կետով սահմանված որակը և անվտանգությունը՝ անկախ այն հանգամանքից թե ում արտադրանքն է հանդիսանում տվյալ ապրանքը, քանի որ գտնում ենք, որ տվյալ պարագայում արտադրողը կարող է երաշխավորել ապրանքի որակը և անվտանգությունը՝ ապրանքի համապատասխան պահպանման, տեղափոխման և այլ պարտադիր գործողությունների կատարման դեպքում: 4. Որևէ ապրանքի կամ ապրանքների արտադրողի կամ արտադրողների կողմից ՀՀ տարածքում մեկ կամ մի քանի ներկայացուցիչ ունենալը գնումների օրենսդրությամբ չի սահմանափակում հնարավոր մասնակիցների մասնակցությունը գնման ընթացակարգերին: Հնարավոր մասնակիցը այն մասնակիցն է՝ ցանկացած անձ, անկախ նրա օտարերկրյա ֆիզիկական անձ, կազմակերպություն կամ քաղաքացիություն չունեցող անձ լինելու հանգամանքից, ով կարող է բավարարել ընթացակարգի հրավերի նվազագուն պահանջներին, իսկ պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքը արտադրողի կամ վերջինիս ներկայացուցչի կողմից երաշխիքային նամակ ներկայացնելու պահանջը հանդիսանում է ընթացակարգի հրավերի պահանջներից մեկը: 5. Որևէ ապրանքի կամ ապրանքների արտադրողի կամ արտադրողների կողմից ՀՀ տարածքում մեկ ներկայացուցիչ ունենալը փաստը գնումների օրենսդրությամբ չի սահմանափակում այդ ապրանքի կամ ապրանքների անվտանգ շահագործումից օգտվելու Պատվիրատուի իրավունքը: 6. Հրավերով սահմանված է նաև, որ ապրանքների գնման դեպքում ընթացակարգի գնահատող հանձնաժողովը գնահատում է նաև ներկայացված ապրանքի ամբողջական նկարագրերի համապատասխանությունը հրավերի պահանջներին: Սույն հայտարարության հետ կապված լրացուցիչ տեղեկություններ ստանալու համար կարող եք դիմել գնումների համակարգող՝ Մերի Կարապետյանին: Հեռախոս՝ 011 621 000 (249) Էլ.փոստ՝ marketinysmu5@gmail.com РазъяснениеN1: Уважаемый потенциальный участник, в ответ на Ваш запрос сообщаем следующее: Если пункт 21 Порядка организации закупочного процесса, утверждённого постановлением Правительства Республики Армения N 526-Н, рассматривается Вами как коррупционны |
П/н | Номер лота | Название лота | Начальная цена аукциона | Начало |
321930 | 1 | 1 Калибратор для Аммиак/Этанол/CO2/ | 39000 AMD | 2025-05-26 14:30:00 |
321931 | 2 | 2 Тест-набор для определения Тропонина T | 48000 AMD | 2025-05-26 14:30:00 |
321932 | 3 | 3 Калибратор гормонов антител к антитиреоидной пероксидазе Elexis | 40333.34 AMD | 2025-05-26 14:30:00 |
321933 | 4 | 4 Калибратор Элексис свободный тироксин | 46166.67 AMD | 2025-05-26 14:30:00 |
321934 | 5 | 5 Калибратор D-димера | 132833.34 AMD | 2025-05-26 14:30:00 |
321935 | 6 | 6 Тест набор для определение D-димера | 141333.34 AMD | 2025-05-26 14:30:00 |
321936 | 7 | 7 Капилляры 200мкл | 617750 AMD | 2025-05-26 15:00:00 |
321937 | 8 | 8 Тест набор для количественного определения С-реактивного белка cobas c303 | 975000 AMD | 2025-05-26 15:00:00 |
321938 | 9 | 9 Тест набор для определения cobas c303 HbA1c | 125000 AMD | 2025-05-26 15:00:00 |
321939 | 10 | 10 Тест набор для определение креатинина cobas c303 | 81666.67 AMD | 2025-05-26 15:00:00 |
321940 | 11 | 11 Промывающий раствор кислотный (SMS, c pack green) | 4250 AMD | 2025-05-26 15:00:00 |
321941 | 12 | 12 Гемолизирующий растворCOBAS C PACK GREEN | 74166.67 AMD | 2025-05-26 15:00:00 |
321942 | 13 | 13 Селпак-DCL/1 | 497000 AMD | 2025-05-26 15:30:00 |
321943 | 14 | 14 Тест-набор для определения Гомоцистеина | 220833.34 AMD | 2025-05-26 15:30:00 |
321944 | 15 | 15Калибратор гомоцистеина | 37250 AMD | 2025-05-26 15:30:00 |
321945 | 16 | 16 Контрольный набор Гомоцистеин | 52166.67 AMD | 2025-05-26 15:30:00 |
321946 | 17 | 17 Калибратор Elexis ACTG | 22416.67 AMD | 2025-05-26 15:30:00 |
321947 | 18 | 18 Тест набор для количественного определения кортизола Elixis | 549750 AMD | 2025-05-26 15:30:00 |
321948 | 19 | 19 Elexis Кортизол Калибратор Elexis | 22416.67 AMD | 2025-05-26 16:00:00 |
321949 | 20 | 20 Тест набор для количественного определения инсулина Elixis | 460500 AMD | 2025-05-26 16:00:00 |
321950 | 21 | 21Калибратор инсулина Elecsys | 22416.67 AMD | 2025-05-26 16:00:00 |
321951 | 22 | 22 Тест на определение ревматоидного фактора | AMD | Несостоявшийся |
321952 | 23 | 23Набор для определения групповых и резус-антител ABO Rh-D (Anti A, AntiB, AntiA+B, Anti D, Anti-CDE/Ctrl) на основе колоночной кассеты агглютинации | 440000 AMD | 2025-05-26 16:00:00 |
321953 | 24 | 24 Тест-набор для определения гликированного гемоглобина (HbA1c) | 74500 AMD | 2025-05-26 16:00:00 |
321954 | 25 | 25 Ag-экспресс-тест для определения вируса SARS-CoV-2 | AMD | Несостоявшийся |
321955 | 26 | 26 Очищающая кассета для анализатора Cobas Integra | 2083.34 AMD | 2025-05-26 16:00:00 |
321956 | 27 | 27 Тест-набор для определения гликозилированного гемоглобина нео | 42240 AMD | 2025-05-27 09:00:00 |
321957 | 28 | 28 Тест-набор для определения Прокальцитонина плюс | 82500 AMD | 2025-05-27 09:00:00 |
321958 | 29 | 29 Тест-набор для определения Интерлейкина 6 /IL-6/ | 82560 AMD | 2025-05-27 09:00:00 |
321959 | 30 | 30 Тест на определение сифилиса (RPR Carbon, Syphilis) | 72800 AMD | 2025-05-27 09:00:00 |
321960 | 31 | 31 Тест-набор для определения протромбинового времени | 79960 AMD | 2025-05-27 09:00:00 |
321961 | 32 | 32 Шарик мешлка для реакционной смеси | 75980 AMD | 2025-05-27 09:00:00 |
321962 | 33 | 33 Тест набор для определения антител к вирусу Гепатита С Maglumi | 2783333.34 AMD | 2025-05-27 09:30:00 |
321963 | 34 | 34 Тест набор для обнаружения антигена Гепатита В. Maglumi | 1753333.34 AMD | 2025-05-27 09:30:00 |
321964 | 35 | 35 Лиз. раствор WHITEDIFF | 1820000 AMD | 2025-05-27 09:30:00 |
321965 | 36 | 36 Моюшая жидкость Maglumi wash concentrate | 1052333.34 AMD | 2025-05-27 09:30:00 |
321966 | 37 | 37 Моющий раствор ABX CLEANER | 720000 AMD | 2025-05-27 09:30:00 |
321967 | 38 | 38 Тест набор для определения антител к IgM Citomegalovirus Maglumi | 298000 AMD | 2025-05-27 09:30:00 |
321968 | 39 | 39 Чистяший раствор для анализаторов ACCENT MC | 168000 AMD | 2025-05-27 10:00:00 |
321969 | 40 | 40 Чистящая жидкость Maglumi system tubing cleaning | 53333.34 AMD | 2025-05-27 10:00:00 |
321970 | 41 | 41 Стрептококк А | 495125 AMD | 2025-05-27 10:00:00 |
321971 | 42 | 42 Иерсиния Энтероколит O:3+O:9 | 76550 AMD | 2025-05-27 10:00:00 |
321972 | 43 | 43 Тест IgM к возбудителю Коклюша | 125000 AMD | 2025-05-27 10:00:00 |
321973 | 44 | 44 Тест-кассета для определения С-реактивного белка | 1367916.67 AMD | 2025-05-27 10:00:00 |
321974 | 45 | 45 Пробирка вакуум для СОЭ | 1800000 AMD | 2025-05-27 10:30:00 |
321975 | 46 | 46 Набор моющих растворов S2 для Cobas b221 | 1969333.34 AMD | 2025-05-27 10:30:00 |
321976 | 47 | 47 Тест-набор для определения частично активированного тромбинового времени | 665000 AMD | 2025-05-27 10:30:00 |
321977 | 48 | 48 СТА чистящее средство для анализатора STA Compact Max | 420000 AMD | 2025-05-27 10:30:00 |
321978 | 49 | 49 Моюще средство СТА | 330000 AMD | 2025-05-27 10:30:00 |
321979 | 50 | 50 Тест набор для количественного определения Тиреотропного гормона Элексис | 432666.67 AMD | 2025-05-27 10:30:00 |
321980 | 51 | 51 Тест набор для количественного определения антиел к антититреоидной пероксидазе Элексис | 391000 AMD | 2025-05-27 11:00:00 |
321981 | 52 | 52 Cuvette Waste Box для анализаторов Кобас интегра и Кобас Ս311 | 77250 AMD | 2025-05-27 11:00:00 |
321982 | 53 | 53 Тест Комбур UX, 10 тестов | 1627500 AMD | 2025-05-27 11:00:00 |
321983 | 54 | 54 Тест набор для определения общего белка | 63333.34 AMD | 2025-05-27 11:00:00 |
321984 | 55 | 55 Тест-набор для определения магния для анализатора cobas c303 | 20166.67 AMD | 2025-05-27 11:00:00 |
321985 | 56 | 56 Лайзерсел WDF/1 | 200500 AMD | 2025-05-27 11:00:00 |
321986 | 57 | 57 Тест набор для определения Креатинина | 87500 AMD | 2025-05-27 11:30:00 |
321987 | 58 | 58 ISE Стандарт низкий | 9000 AMD | 2025-05-27 11:30:00 |
321988 | 59 | 59ISE Стандарт высокий | 9000 AMD | 2025-05-27 11:30:00 |
321989 | 60 | 60 ISE Внутрений стандарт | 222083.34 AMD | 2025-05-27 11:30:00 |
321990 | 61 | 61 Экотергент | 426666.67 AMD | 2025-05-27 11:30:00 |
321991 | 62 | 62 Калибратор Витамина Д, Элексис | 27416.67 AMD | 2025-05-27 11:30:00 |
321992 | 63 | 63 Элексис сисвош | 48750 AMD | 2025-05-27 12:00:00 |
321993 | 64 | 64 Тест набор для определения тестостерона Элексис | 580000 AMD | 2025-05-27 12:00:00 |
321994 | 65 | 65 Среда для определения стерильности крови по отношению к анаэробным бактериям | 33833.34 AMD | 2025-05-27 12:00:00 |
321995 | 66 | 66 Тест-набор для определения креатин киназы | 15250 AMD | 2025-05-27 12:00:00 |
321996 | 67 | 67 Тест набор для определения НПЛ-холестерола | 234583.34 AMD | 2025-05-27 12:00:00 |
321997 | 68 | 68 Тест набор для количественного определения Витамин В12 | 63833.34 AMD | 2025-05-27 12:00:00 |
321998 | 69 | 69 Тест набор для определения фибриногена | 1100000 AMD | 2025-05-27 12:30:00 |
321999 | 70 | 70 Тест набор для определения Сифилиса Элесксис | 601000 AMD | 2025-05-27 12:30:00 |
322000 | 71 | 71 Тест-набор для определения гамма-глутамилтрансферазы | 33000 AMD | 2025-05-27 12:30:00 |
322001 | 72 | 72 Элексис пресиконтроль Varia | 50833.34 AMD | 2025-05-27 12:30:00 |
322002 | 73 | 73 Клинсель М для анализатора Cobas e 402 | 204000 AMD | 2025-05-27 12:30:00 |
322003 | 74 | 74 Экоагент COBAS C PACK GREEN | 156666.67 AMD | 2025-05-27 12:30:00 |
322004 | 75 | 75 NaOH-D, раствор моющего средства основание COBAS C PACK GREEN | 29416.67 AMD | 2025-05-27 14:00:00 |
322005 | 76 | 76 ISE референс электролит, cobas c303 | 33333.34 AMD | 2025-05-27 14:00:00 |
322006 | 77 | 77 Комбинированный тест Аденовирус/Ротавирус | 208725 AMD | 2025-05-27 14:00:00 |
322007 | 78 | 78 Хеликобактер пилори | 19937.5 AMD | 2025-05-27 14:00:00 |
322008 | 79 | 79 Цоликлон Anti C super serum | 21967 AMD | 2025-05-27 14:00:00 |
322009 | 80 | 80 Энтамеоба | 23916.67 AMD | 2025-05-27 14:00:00 |
322010 | 81 | 81 Цоликлон Anti AB serum | 18332.92 AMD | 2025-05-27 14:30:00 |
322011 | 82 | 82 Агар Сабуро | 37498.33 AMD | 2025-05-27 14:30:00 |
322012 | 83 | 83Агар УТА | AMD | Несостоявшийся |
322013 | 84 | 84 Астровирус | 25000 AMD | 2025-05-27 14:30:00 |
322014 | 85 | 85 Норовирус | 26500 AMD | 2025-05-27 14:30:00 |
322015 | 86 | 86 Моющий раствор S1 для Cobas B221 (2x1850 мл) | 374500 AMD | 2025-05-27 14:30:00 |
322016 | 87 | 87 Тест набор для определения протромбинового времени | 420000 AMD | 2025-05-27 14:30:00 |
322017 | 88 | 88 Селпак DCL | 355000 AMD | 2025-05-27 15:00:00 |
322018 | 89 | 89 Тест набор для количественного определения антител к тиреоглобулину Элескис | 674916.67 AMD | 2025-05-27 15:00:00 |
322019 | 90 | 90 Элескис ISE сисклин | 29166.67 AMD | 2025-05-27 15:00:00 |
322020 | 91 | 91 Тест набор для определения Щелочной фосфотазы | 35000 AMD | 2025-05-27 15:00:00 |
322021 | 92 | 92 ISE Референс электролит раствор | 82250 AMD | 2025-05-27 15:00:00 |
322022 | 93 | 93 NaOH-D Касета | 38333.34 AMD | 2025-05-27 15:00:00 |
322023 | 94 | 94 Тест набор для определения прямого билирубина | 57000 AMD | 2025-05-27 15:30:00 |
322024 | 95 | 95 Тест-кассета для определения иммуноглобулина G /IgG | 57366.67 AMD | 2025-05-27 15:30:00 |
322025 | 96 | 96 Тест набор для определения Липазы | 37500 AMD | 2025-05-27 15:30:00 |
322026 | 97 | 97Тест набор для определения мочевины | 77250 AMD | 2025-05-27 15:30:00 |
322027 | 98 | 98 Тест набор для определения Холестерина | 51333.34 AMD | 2025-05-27 15:30:00 |
322028 | 99 | 99 Тест набор для определения ВПЛ-холестерола | 256500 AMD | 2025-05-27 15:30:00 |
322029 | 100 | 100 Селклин | 284000 AMD | 2025-05-27 16:00:00 |
322030 | 101 | 101 Тест набор для количественного определения Феретина, Элексис | 89250 AMD | 2025-05-27 16:00:00 |
322031 | 102 | 102 Калибратор Тиреотропного гормона Элексис | 17916.67 AMD | 2025-05-27 16:00:00 |
322032 | 103 | 103 Тест - набор для количественного определения гормона пролактина Элексис | 435500 AMD | 2025-05-27 16:00:00 |
322033 | 104 | 104 Кассета дляопределения ревматоидного фактора | 23583.34 AMD | 2025-05-27 16:00:00 |
322034 | 105 | 105 Сульфолизатор для гематологического анализатора XN-1000 | 300600 AMD | 2025-05-27 16:00:00 |
322035 | 106 | 106 Активатор | 60000 AMD | 2025-05-29 09:00:00 |
322036 | 107 | 107 Калибратор Lipids для биохимического анализа | 29500 AMD | 2025-05-29 09:00:00 |
322037 | 108 | 108 Калибратор Protein для биохимических анализов | 180250 AMD | 2025-05-29 09:00:00 |
322038 | 109 | 109 Сульфолизатор для гематологических анализаторов XS 1000i и XT 4000i | 301500 AMD | 2025-05-29 09:00:00 |
322039 | 110 | 110 Тест набор для качественного определения антител к ВИЧ 1 и 2 Maglumi | 2172000 AMD | 2025-05-29 09:00:00 |
322040 | 111 | 111 Рабочий раствор Starter 1+2 Maglumi | 2900000 AMD | 2025-05-29 09:00:00 |
322041 | 112 | 112 Разбавляющий раствор ABX DILUENT HORIBA ABX SAS | 1020833.34 AMD | 2025-05-29 09:30:00 |
322042 | 113 | 113 Тест набор для определения антител IgM к вирсу Toxoplazma Maglumi | 180666.67 AMD | 2025-05-29 09:30:00 |
322043 | 114 | 114 Тест-набор для определения прокальцитонина Maglumi | 239583.34 AMD | 2025-05-29 09:30:00 |
322044 | 115 | 115 Тест набор для определения антител IgG к вирусу Toxoplazma Maglumi | 111300 AMD | 2025-05-29 09:30:00 |
322045 | 116 | 116 Тест набор для определения инсулиноподобного фактора роста Maglumi | 469500 AMD | 2025-05-29 09:30:00 |
322046 | 117 | 117 Тест набор для определения IgG антител к Citomegalovirus Maglumi | 139300 AMD | 2025-05-29 09:30:00 |
322047 | 118 | 118 Тест набор для определения IgG антител к вирусу Эпштейна Барра Maglumi | 90583.34 AMD | 2025-05-29 10:00:00 |
322048 | 119 | 119 Сыворотка Кумбса /АГС | 23745 AMD | 2025-05-29 10:00:00 |
322049 | 120 | 120 Транспортная среда типа Амиес | 83331.67 AMD | 2025-05-29 10:00:00 |
322050 | 121 | 121 Тест-набор для определения аллергенов для пищевых аллергенов | 791666.67 AMD | 2025-05-29 10:00:00 |
322051 | 122 | 122 Энтеровирус | 332500 AMD | 2025-05-29 10:00:00 |
322052 | 123 | 123 Респираторный Синципиальный вирус | 16650 AMD | 2025-05-29 10:00:00 |
322053 | 124 | 124 Кампилобактер | 219804 AMD | 2025-05-29 10:30:00 |
322054 | 125 | 125 Тест-набор для определения антинейтрофильных цитоплазматических антител /ANCA/ | 162500 AMD | 2025-05-29 10:30:00 |
322055 | 126 | 126 Респираторный Аденовирус | 38000 AMD | 2025-05-29 10:30:00 |
322056 | 127 | 127 Вирус Гриппа А+Б | 124927.5 AMD | 2025-05-29 10:30:00 |
322057 | 128 | 128 Сальмонелла | 83285 AMD | 2025-05-29 10:30:00 |
322058 | 129 | 129 Автоматически распределительный наконечник 0-200 мкл | 17326.67 AMD | 2025-05-29 10:30:00 |
322059 | 130 | 130 Иммерсионное масло | 3491 AMD | 2025-05-29 11:00:00 |
322060 | 131 | 131Цоликолон Anti D IG M serum | 30843.15 AMD | 2025-05-29 11:00:00 |
322061 | 132 | 132 Пластиковые планшеты для микроанализа /Microplates 96 well/ | 40000 AMD | 2025-05-29 11:00:00 |
322062 | 133 | 133 Микропробирка коническая | 5810 AMD | 2025-05-29 11:00:00 |
322063 | 134 | 134 Цоликлон Anti-K serum | 9030 AMD | 2025-05-29 11:00:00 |
322064 | 135 | 135 Тест-набор для определения Пролактина Maglumi | 124666.67 AMD | 2025-05-29 11:00:00 |
322065 | 136 | 136Контрольный раствор Maglumi Light Check | 148500 AMD | 2025-05-29 11:30:00 |
322066 | 137 | 137 Тест-набор для определения IgG к ДНК (Maglumi Anti DsDNA) | 91333.34 AMD | 2025-05-29 11:30:00 |
322067 | 138 | 138Тест-набор для определения Свободного T4 Maglumi | 45250 AMD | 2025-05-29 11:30:00 |
322068 | 139 | 139Тест-набор для определения тиреотропного гормона Maglumi | 38916.67 AMD | 2025-05-29 11:30:00 |
322069 | 140 | 140 Тест-набор для определения антител к тиреопероксидазе Maglumi (Maglumi Anti TPO) | 98333.34 AMD | 2025-05-29 11:30:00 |
322070 | 141 | 141Тест набор для определения IgM антител к вирусу Эпштейна Барра Maglumi | 358000 AMD | 2025-05-29 11:30:00 |
322071 | 142 | 142Тест-набор для определения лактата | 184250 AMD | 2025-05-29 12:00:00 |
322072 | 143 | 143 Чистящее средство для анализатора Кобас Интегра | 164500 AMD | 2025-05-29 12:00:00 |
322073 | 144 | 144 Тест набор для количественного определения простат специфического антигена Элексис | 140666.67 AMD | 2025-05-29 12:00:00 |
322074 | 145 | 145 Тест набор для определения триглицеридов | 46750 AMD | 2025-05-29 12:00:00 |