Loading
Code
ԷԱՃԱՊՁԲ-2025/15-6-ԵՊԲՀ
Title
Chemical substance procurement for YSMU Heratsi No. 1 and Muratsan hospital operations.
Procurer
Yerevan State Medical University after Mkhitar Heratsi
Procurement Type
Goods
Answer and clarification
RequestLogdateClarification
Հարգելի գործընկեր, խնդրում եմ պարզաբանել ինչ նպատակով է տեխնիկական բնութագրերում տեղ գտել հետևյալ պայմանը՝ "Պարտադիր պայման է հանդիսանում՝ մասնակիցը պայմանագրի կատարման փուլում ներկայացնում է՝ ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակ: Նշված երաշխիքային նամակով արտադրողը երաշխավորում է մատակարարի կողմից Հայաստանի Հանրապետություն մատակարարվող ապրանքը, ընդ որում ապրանքն արտադրողի կամ վերջինիս ներկայացուցչի երաշխիքային նամակում հստակ պետք է երևա՝ մատակարարի, մատակարորվող ապրանքի անվանումները և երկրի անվանումը որտեղ նշված մատակարարի կողմից վաճառվող ապրանքը երաշխավորվում է արտադրողի կողմից", արդյոք չեք տեսնում նման պահանջի մեջ կոռուպցիոն ռիսկեր և արդյոք չի տանում տվյալ պահանջը դեպի մեկ մատակարարաի, խաթարելով բոլոր այլ մատակարարների հնարավոր մասնակցությունը, ինչի արդյունքում ել անիմաստ դարձնելով գնման գործընթացի բուն նպատակը՝ ձեռք բերել միևնույն ապրանքը ավելի մատչելի գնով, և ավելորդ չվատնել հարկատուների կողմից մուծված հարկերը:2025-05-14 10:42:45

Պարզաբանում N 1: Հարգելի հնարավոր մասնակից, ի պատասխան Ձեր հարցմանը հայտնում ենք հետևյալը՝ Եթե ՀՀ կառավարության թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգի 21-րդ կետը Ձեր կողմից դիտարկվում է որպես կոռուպցիոն ռիսկ և հարկատուների կողմից մուծված հարկերի վատնում, ապա նշենք, որ Օրենքի 5-րդ հոդվածի 1-ին մասի 4-րդ կետի համաձայն՝Օրենքի նպատակի և պահանջների կատարման ապահովման համար Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը հաստատում է`4) գնումների պլանավորման, գնման առարկայի բնութագրերի հաստատման, գնումների նախնական հսկողության, պայմանագրերի կատարման, կառավարման և ֆինանսավորման կարգը: Հրավերի տեխնիկական բնութագրով՝ "Պարտադիր պայման է հանդիսանում՝ մասնակիցը պայմանագրի կատարման փուլում ներկայացնում է՝ ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակ» պայմանը սահմանելու իրավական հիմք է հանդիսանում Օրենքի 13-րդ հոդվածի 3-րդ մասով սահմանված գնման առարկայի որակին և անվտանգությանը վերաբերվող հատկանիշների բնութագրով հստակ նկարագրելու Պատվիրատուի իրավունքը, ինչպես նաև ՀՀ կառավարության թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգի 21-րդ կետով սահմանված՝ պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակի ներկայացման պայման սահմանելու Պատվիրատուի իրավունքը: «Գնումների մասին» ՀՀ Օրենքի (այսուհետ նաև՝ Օրենք) 13-րդ հոդվածի 3-րդ կետի համաձայն՝ Ելնելով գնման առարկայի առանձնահատկությունից՝ դրանց հատկանիշները հնարավորինս ներառում են ձեռք բերվող ապրանքի, աշխատանքի կամ ծառայության որակին, ստանդարտին, անվտանգությանը, պայմանական նշաններին, տերմինաբանությանը, փաթեթավորմանը, բեռնաթափմանը, չափին, նախագծերին, ինչպես նաև գնման առարկայի այլ հատկանիշներին վերաբերող պայմանների հստակ նկարագրությունը` հիմնված միջազգային ստանդարտների և Հայաստանի Հանրապետությունում գործող նորմատիվատեխնիկական փաստաթղթերի, ստանդարտների, իսկ դրանց բացակայության դեպքում` ժամանակավոր տեխնիկական պայմանների վրա: ՀՀ կառավարության թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգի (այսուհետ նաև՝ Կարգ) 21-րդ կետի համաձայն՝ Եթե գնման գործընթացների կազմակերպման ժամանակացույցով այլ ժամկետ նախատեսված չէ, ապա գնման պահանջի ծագման օրվան հաջորդող քսան աշխատանքային օրվա ընթացքում պատասխանատու ստորաբաժանումը` 1) կազմում և հաստատում է գնման հայտը, որը ներառում է` ա. գնման առարկայի բնութագրերը: Ապրանքների գնման դեպքում նշվում է նաև մասնակցի կողմից առաջարկվող ապրանքային նշանի, ֆիրմային անվանման, մոդելի և արտադրողի վերաբերյալ տեղեկատվության ներկայացման անհրաժեշտությունը, իսկ պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակի կամ համապատասխանության սերտիֆիկատի ներկայացման անհրաժեշտությունը, եթե դրանք կիրառելի են տվյալ ապրանքի համար: Ընդ որում, պայմանագրի կատարման փուլում այն կնքած մասնակցից ծագման երկրի սերտիֆիկատ չի պահանջվում. Նշենք, որ ընթացակարգի հրավերով սահմանված գնման առարկաներն են լաբորատոր ախտորոշման համար նախատեսված քիմիական նյութերը և պարագաները: Բացի այդ, «Գնումների մասին» ՀՀ Օրենքի 3-րդ հոդվածի 1-ին մասի 1-ին կետի համաձայն՝ Սույն օրենքի նպատակն է ապահովել գնումների գործընթացում հատուցման դիմաց արժեք, այն է` 1) պատվիրատուին վերապահված լիազորությունների կատարման համար անհրաժեշտ` կարիքին համապատասխան ապրանքների, աշխատանքների և ծառայությունների ձեռքբերում` համարժեք հատուցմամբ. Նույն Օրենքի 7-րդ հոդվածի 1-ին մասի համաձայն՝ Ցանկացած անձ, անկախ նրա օտարերկրյա ֆիզիկական անձ, կազմակերպություն կամ քաղաքացիություն չունեցող անձ լինելու հանգամանքից, ունի գնման գործընթացին մասնակցելու հավասար իրավունք: Հաշվի առնելով վերոգրյալը, գտնում ենք, որ 1. Պատվիրատուին վերապահված լիազորությունների կատարման համար անհրաժեշտ` կարիքին համապատասխան որակյալ և օգտագործման համար անվտանգ ապրանքների գնման նպատակով գնորդը ինքնուրույն է որոշում և համապատասխանաբար կազմում իր կարիքների համար անհրաժեշտ գնման առարկայի տեխնիկական բնութագիրը՝ պահպանելով գնումների օրենսդրության պահանջները: 2. Ապրանքների գնման դեպքում, պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակի ներկայացման պահանջի կիրառման իրավունքը սահմանված է գնումների օրենսդրությամբ և չի կրում որևէ կոռուպցիոն ռիսկ: 3. Տվյալ պահանջը երաշխավորում է ապրանքի Օրենքի 13-րդ հոդվածի 3-րդ կետով սահմանված որակը և անվտանգությունը՝ անկախ այն հանգամանքից թե ում արտադրանքն է հանդիսանում տվյալ ապրանքը, քանի որ գտնում ենք, որ տվյալ պարագայում արտադրողը կարող է երաշխավորել ապրանքի որակը և անվտանգությունը՝ ապրանքի համապատասխան պահպանման, տեղափոխման և այլ պարտադիր գործողությունների կատարման դեպքում: 4. Որևէ ապրանքի կամ ապրանքների արտադրողի կամ արտադրողների կողմից ՀՀ տարածքում մեկ կամ մի քանի ներկայացուցիչ ունենալը գնումների օրենսդրությամբ չի սահմանափակում հնարավոր մասնակիցների մասնակցությունը գնման ընթացակարգերին: Հնարավոր մասնակիցը այն մասնակիցն է՝ ցանկացած անձ, անկախ նրա օտարերկրյա ֆիզիկական անձ, կազմակերպություն կամ քաղաքացիություն չունեցող անձ լինելու հանգամանքից, ով կարող է բավարարել ընթացակարգի հրավերի նվազագուն պահանջներին, իսկ պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքը արտադրողի կամ վերջինիս ներկայացուցչի կողմից երաշխիքային նամակ ներկայացնելու պահանջը հանդիսանում է ընթացակարգի հրավերի պահանջներից մեկը: 5. Որևէ ապրանքի կամ ապրանքների արտադրողի կամ արտադրողների կողմից ՀՀ տարածքում մեկ ներկայացուցիչ ունենալը փաստը գնումների օրենսդրությամբ չի սահմանափակում այդ ապրանքի կամ ապրանքների անվտանգ շահագործումից օգտվելու Պատվիրատուի իրավունքը: 6. Հրավերով սահմանված է նաև, որ ապրանքների գնման դեպքում ընթացակարգի գնահատող հանձնաժողովը գնահատում է նաև ներկայացված ապրանքի ամբողջական նկարագրերի համապատասխանությունը հրավերի պահանջներին: Սույն հայտարարության հետ կապված լրացուցիչ տեղեկություններ ստանալու համար կարող եք դիմել գնումների համակարգող՝ Մերի Կարապետյանին: Հեռախոս՝ 011 621 000 (249) Էլ.փոստ՝ marketinysmu5@gmail.com

Разъяснение№1: Уважаемый потенциальный участник, в ответ на Ваш запрос сообщаем следующее: Если пункт 21 Порядка организации закупочного процесса, утверждённого постановлением Правительства Республики Армения № 526-Н, рассматривается Вами как коррупционны

Հարգելի գործընկեր, խնդրում եմ պարզաբանել ինչ նպատակով է տեխնիկական բնութագրերում տեղ գտել հետևյալ պայմանը՝ "Պարտադիր պայման է հանդիսանում՝ մասնակիցը պայմանագրի կատարման փուլում ներկայացնում է՝ ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակ: Նշված երաշխիքային նամակով արտադրողը երաշխավորում է մատակարարի կողմից Հայաստանի Հանրապետություն մատակարարվող ապրանքը, ընդ որում ապրանքն արտադրողի կամ վերջինիս ներկայացուցչի երաշխիքային նամակում հստակ պետք է երևա՝ մատակարարի, մատակարորվող ապրանքի անվանումները և երկրի անվանումը որտեղ նշված մատակարարի կողմից վաճառվող ապրանքը երաշխավորվում է արտադրողի կողմից", արդյոք չեք տեսնում նման պահանջի մեջ կոռուպցիոն ռիսկեր և արդյոք չի տանում տվյալ պահանջը դեպի մեկ մատակարարաի, խաթարելով բոլոր այլ մատակարարների հնարավոր մասնակցությունը, ինչի արդյունքում ել անիմաստ դարձնելով գնման գործընթացի բուն նպատակը՝ ձեռք բերել միևնույն ապրանքը ավելի մատչելի գնով, և ավելորդ չվատնել հարկատուների կողմից մուծված հարկերը:2025-05-14 10:44:31

Պարզաբանում N 1: Հարգելի հնարավոր մասնակից, ի պատասխան Ձեր հարցմանը հայտնում ենք հետևյալը՝ Եթե ՀՀ կառավարության թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգի 21-րդ կետը Ձեր կողմից դիտարկվում է որպես կոռուպցիոն ռիսկ և հարկատուների կողմից մուծված հարկերի վատնում, ապա նշենք, որ Օրենքի 5-րդ հոդվածի 1-ին մասի 4-րդ կետի համաձայն՝Օրենքի նպատակի և պահանջների կատարման ապահովման համար Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը հաստատում է`4) գնումների պլանավորման, գնման առարկայի բնութագրերի հաստատման, գնումների նախնական հսկողության, պայմանագրերի կատարման, կառավարման և ֆինանսավորման կարգը: Հրավերի տեխնիկական բնութագրով՝ "Պարտադիր պայման է հանդիսանում՝ մասնակիցը պայմանագրի կատարման փուլում ներկայացնում է՝ ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակ» պայմանը սահմանելու իրավական հիմք է հանդիսանում Օրենքի 13-րդ հոդվածի 3-րդ մասով սահմանված գնման առարկայի որակին և անվտանգությանը վերաբերվող հատկանիշների բնութագրով հստակ նկարագրելու Պատվիրատուի իրավունքը, ինչպես նաև ՀՀ կառավարության թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգի 21-րդ կետով սահմանված՝ պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակի ներկայացման պայման սահմանելու Պատվիրատուի իրավունքը: «Գնումների մասին» ՀՀ Օրենքի (այսուհետ նաև՝ Օրենք) 13-րդ հոդվածի 3-րդ կետի համաձայն՝ Ելնելով գնման առարկայի առանձնահատկությունից՝ դրանց հատկանիշները հնարավորինս ներառում են ձեռք բերվող ապրանքի, աշխատանքի կամ ծառայության որակին, ստանդարտին, անվտանգությանը, պայմանական նշաններին, տերմինաբանությանը, փաթեթավորմանը, բեռնաթափմանը, չափին, նախագծերին, ինչպես նաև գնման առարկայի այլ հատկանիշներին վերաբերող պայմանների հստակ նկարագրությունը` հիմնված միջազգային ստանդարտների և Հայաստանի Հանրապետությունում գործող նորմատիվատեխնիկական փաստաթղթերի, ստանդարտների, իսկ դրանց բացակայության դեպքում` ժամանակավոր տեխնիկական պայմանների վրա: ՀՀ կառավարության թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգի (այսուհետ նաև՝ Կարգ) 21-րդ կետի համաձայն՝ Եթե գնման գործընթացների կազմակերպման ժամանակացույցով այլ ժամկետ նախատեսված չէ, ապա գնման պահանջի ծագման օրվան հաջորդող քսան աշխատանքային օրվա ընթացքում պատասխանատու ստորաբաժանումը` 1) կազմում և հաստատում է գնման հայտը, որը ներառում է` ա. գնման առարկայի բնութագրերը: Ապրանքների գնման դեպքում նշվում է նաև մասնակցի կողմից առաջարկվող ապրանքային նշանի, ֆիրմային անվանման, մոդելի և արտադրողի վերաբերյալ տեղեկատվության ներկայացման անհրաժեշտությունը, իսկ պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակի կամ համապատասխանության սերտիֆիկատի ներկայացման անհրաժեշտությունը, եթե դրանք կիրառելի են տվյալ ապրանքի համար: Ընդ որում, պայմանագրի կատարման փուլում այն կնքած մասնակցից ծագման երկրի սերտիֆիկատ չի պահանջվում. Նշենք, որ ընթացակարգի հրավերով սահմանված գնման առարկաներն են լաբորատոր ախտորոշման համար նախատեսված քիմիական նյութերը և պարագաները: Բացի այդ, «Գնումների մասին» ՀՀ Օրենքի 3-րդ հոդվածի 1-ին մասի 1-ին կետի համաձայն՝ Սույն օրենքի նպատակն է ապահովել գնումների գործընթացում հատուցման դիմաց արժեք, այն է` 1) պատվիրատուին վերապահված լիազորությունների կատարման համար անհրաժեշտ` կարիքին համապատասխան ապրանքների, աշխատանքների և ծառայությունների ձեռքբերում` համարժեք հատուցմամբ. Նույն Օրենքի 7-րդ հոդվածի 1-ին մասի համաձայն՝ Ցանկացած անձ, անկախ նրա օտարերկրյա ֆիզիկական անձ, կազմակերպություն կամ քաղաքացիություն չունեցող անձ լինելու հանգամանքից, ունի գնման գործընթացին մասնակցելու հավասար իրավունք: Հաշվի առնելով վերոգրյալը, գտնում ենք, որ 1. Պատվիրատուին վերապահված լիազորությունների կատարման համար անհրաժեշտ` կարիքին համապատասխան որակյալ և օգտագործման համար անվտանգ ապրանքների գնման նպատակով գնորդը ինքնուրույն է որոշում և համապատասխանաբար կազմում իր կարիքների համար անհրաժեշտ գնման առարկայի տեխնիկական բնութագիրը՝ պահպանելով գնումների օրենսդրության պահանջները: 2. Ապրանքների գնման դեպքում, պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակի ներկայացման պահանջի կիրառման իրավունքը սահմանված է գնումների օրենսդրությամբ և չի կրում որևէ կոռուպցիոն ռիսկ: 3. Տվյալ պահանջը երաշխավորում է ապրանքի Օրենքի 13-րդ հոդվածի 3-րդ կետով սահմանված որակը և անվտանգությունը՝ անկախ այն հանգամանքից թե ում արտադրանքն է հանդիսանում տվյալ ապրանքը, քանի որ գտնում ենք, որ տվյալ պարագայում արտադրողը կարող է երաշխավորել ապրանքի որակը և անվտանգությունը՝ ապրանքի համապատասխան պահպանման, տեղափոխման և այլ պարտադիր գործողությունների կատարման դեպքում: 4. Որևէ ապրանքի կամ ապրանքների արտադրողի կամ արտադրողների կողմից ՀՀ տարածքում մեկ կամ մի քանի ներկայացուցիչ ունենալը գնումների օրենսդրությամբ չի սահմանափակում հնարավոր մասնակիցների մասնակցությունը գնման ընթացակարգերին: Հնարավոր մասնակիցը այն մասնակիցն է՝ ցանկացած անձ, անկախ նրա օտարերկրյա ֆիզիկական անձ, կազմակերպություն կամ քաղաքացիություն չունեցող անձ լինելու հանգամանքից, ով կարող է բավարարել ընթացակարգի հրավերի նվազագուն պահանջներին, իսկ պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքը արտադրողի կամ վերջինիս ներկայացուցչի կողմից երաշխիքային նամակ ներկայացնելու պահանջը հանդիսանում է ընթացակարգի հրավերի պահանջներից մեկը: 5. Որևէ ապրանքի կամ ապրանքների արտադրողի կամ արտադրողների կողմից ՀՀ տարածքում մեկ ներկայացուցիչ ունենալը փաստը գնումների օրենսդրությամբ չի սահմանափակում այդ ապրանքի կամ ապրանքների անվտանգ շահագործումից օգտվելու Պատվիրատուի իրավունքը: 6. Հրավերով սահմանված է նաև, որ ապրանքների գնման դեպքում ընթացակարգի գնահատող հանձնաժողովը գնահատում է նաև ներկայացված ապրանքի ամբողջական նկարագրերի համապատասխանությունը հրավերի պահանջներին: Սույն հայտարարության հետ կապված լրացուցիչ տեղեկություններ ստանալու համար կարող եք դիմել գնումների համակարգող՝ Մերի Կարապետյանին: Հեռախոս՝ 011 621 000 (249) Էլ.փոստ՝ marketinysmu5@gmail.com

РазъяснениеN1: Уважаемый потенциальный участник, в ответ на Ваш запрос сообщаем следующее: Если пункт 21 Порядка организации закупочного процесса, утверждённого постановлением Правительства Республики Армения N 526-Н, рассматривается Вами как коррупционны

Հարգելի գործընկեր, խնդրում եմ պարզաբանել ինչ նպատակով է տեխնիկական բնութագրերում տեղ գտել հետևյալ պայմանը՝ "Պարտադիր պայման է հանդիսանում՝ մասնակիցը պայմանագրի կատարման փուլում ներկայացնում է՝ ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակ: Նշված երաշխիքային նամակով արտադրողը երաշխավորում է մատակարարի կողմից Հայաստանի Հանրապետություն մատակարարվող ապրանքը, ընդ որում ապրանքն արտադրողի կամ վերջինիս ներկայացուցչի երաշխիքային նամակում հստակ պետք է երևա՝ մատակարարի, մատակարորվող ապրանքի անվանումները և երկրի անվանումը որտեղ նշված մատակարարի կողմից վաճառվող ապրանքը երաշխավորվում է արտադրողի կողմից", արդյոք չեք տեսնում նման պահանջի մեջ կոռուպցիոն ռիսկեր և արդյոք չի տանում տվյալ պահանջը դեպի մեկ մատակարարաի, խաթարելով բոլոր այլ մատակարարների հնարավոր մասնակցությունը, ինչի արդյունքում ել անիմաստ դարձնելով գնման գործընթացի բուն նպատակը՝ ձեռք բերել միևնույն ապրանքը ավելի մատչելի գնով, և ավելորդ չվատնել հարկատուների կողմից մուծված հարկերը:2025-05-14 10:46:33

Պարզաբանում N 1: Հարգելի հնարավոր մասնակից, ի պատասխան Ձեր հարցմանը հայտնում ենք հետևյալը՝ Եթե ՀՀ կառավարության թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգի 21-րդ կետը Ձեր կողմից դիտարկվում է որպես կոռուպցիոն ռիսկ և հարկատուների կողմից մուծված հարկերի վատնում, ապա նշենք, որ Օրենքի 5-րդ հոդվածի 1-ին մասի 4-րդ կետի համաձայն՝Օրենքի նպատակի և պահանջների կատարման ապահովման համար Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը հաստատում է`4) գնումների պլանավորման, գնման առարկայի բնութագրերի հաստատման, գնումների նախնական հսկողության, պայմանագրերի կատարման, կառավարման և ֆինանսավորման կարգը: Հրավերի տեխնիկական բնութագրով՝ "Պարտադիր պայման է հանդիսանում՝ մասնակիցը պայմանագրի կատարման փուլում ներկայացնում է՝ ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակ» պայմանը սահմանելու իրավական հիմք է հանդիսանում Օրենքի 13-րդ հոդվածի 3-րդ մասով սահմանված գնման առարկայի որակին և անվտանգությանը վերաբերվող հատկանիշների բնութագրով հստակ նկարագրելու Պատվիրատուի իրավունքը, ինչպես նաև ՀՀ կառավարության թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգի 21-րդ կետով սահմանված՝ պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակի ներկայացման պայման սահմանելու Պատվիրատուի իրավունքը: «Գնումների մասին» ՀՀ Օրենքի (այսուհետ նաև՝ Օրենք) 13-րդ հոդվածի 3-րդ կետի համաձայն՝ Ելնելով գնման առարկայի առանձնահատկությունից՝ դրանց հատկանիշները հնարավորինս ներառում են ձեռք բերվող ապրանքի, աշխատանքի կամ ծառայության որակին, ստանդարտին, անվտանգությանը, պայմանական նշաններին, տերմինաբանությանը, փաթեթավորմանը, բեռնաթափմանը, չափին, նախագծերին, ինչպես նաև գնման առարկայի այլ հատկանիշներին վերաբերող պայմանների հստակ նկարագրությունը` հիմնված միջազգային ստանդարտների և Հայաստանի Հանրապետությունում գործող նորմատիվատեխնիկական փաստաթղթերի, ստանդարտների, իսկ դրանց բացակայության դեպքում` ժամանակավոր տեխնիկական պայմանների վրա: ՀՀ կառավարության թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգի (այսուհետ նաև՝ Կարգ) 21-րդ կետի համաձայն՝ Եթե գնման գործընթացների կազմակերպման ժամանակացույցով այլ ժամկետ նախատեսված չէ, ապա գնման պահանջի ծագման օրվան հաջորդող քսան աշխատանքային օրվա ընթացքում պատասխանատու ստորաբաժանումը` 1) կազմում և հաստատում է գնման հայտը, որը ներառում է` ա. գնման առարկայի բնութագրերը: Ապրանքների գնման դեպքում նշվում է նաև մասնակցի կողմից առաջարկվող ապրանքային նշանի, ֆիրմային անվանման, մոդելի և արտադրողի վերաբերյալ տեղեկատվության ներկայացման անհրաժեշտությունը, իսկ պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակի կամ համապատասխանության սերտիֆիկատի ներկայացման անհրաժեշտությունը, եթե դրանք կիրառելի են տվյալ ապրանքի համար: Ընդ որում, պայմանագրի կատարման փուլում այն կնքած մասնակցից ծագման երկրի սերտիֆիկատ չի պահանջվում. Նշենք, որ ընթացակարգի հրավերով սահմանված գնման առարկաներն են լաբորատոր ախտորոշման համար նախատեսված քիմիական նյութերը և պարագաները: Բացի այդ, «Գնումների մասին» ՀՀ Օրենքի 3-րդ հոդվածի 1-ին մասի 1-ին կետի համաձայն՝ Սույն օրենքի նպատակն է ապահովել գնումների գործընթացում հատուցման դիմաց արժեք, այն է` 1) պատվիրատուին վերապահված լիազորությունների կատարման համար անհրաժեշտ` կարիքին համապատասխան ապրանքների, աշխատանքների և ծառայությունների ձեռքբերում` համարժեք հատուցմամբ. Նույն Օրենքի 7-րդ հոդվածի 1-ին մասի համաձայն՝ Ցանկացած անձ, անկախ նրա օտարերկրյա ֆիզիկական անձ, կազմակերպություն կամ քաղաքացիություն չունեցող անձ լինելու հանգամանքից, ունի գնման գործընթացին մասնակցելու հավասար իրավունք: Հաշվի առնելով վերոգրյալը, գտնում ենք, որ 1. Պատվիրատուին վերապահված լիազորությունների կատարման համար անհրաժեշտ` կարիքին համապատասխան որակյալ և օգտագործման համար անվտանգ ապրանքների գնման նպատակով գնորդը ինքնուրույն է որոշում և համապատասխանաբար կազմում իր կարիքների համար անհրաժեշտ գնման առարկայի տեխնիկական բնութագիրը՝ պահպանելով գնումների օրենսդրության պահանջները: 2. Ապրանքների գնման դեպքում, պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակի ներկայացման պահանջի կիրառման իրավունքը սահմանված է գնումների օրենսդրությամբ և չի կրում որևէ կոռուպցիոն ռիսկ: 3. Տվյալ պահանջը երաշխավորում է ապրանքի Օրենքի 13-րդ հոդվածի 3-րդ կետով սահմանված որակը և անվտանգությունը՝ անկախ այն հանգամանքից թե ում արտադրանքն է հանդիսանում տվյալ ապրանքը, քանի որ գտնում ենք, որ տվյալ պարագայում արտադրողը կարող է երաշխավորել ապրանքի որակը և անվտանգությունը՝ ապրանքի համապատասխան պահպանման, տեղափոխման և այլ պարտադիր գործողությունների կատարման դեպքում: 4. Որևէ ապրանքի կամ ապրանքների արտադրողի կամ արտադրողների կողմից ՀՀ տարածքում մեկ կամ մի քանի ներկայացուցիչ ունենալը գնումների օրենսդրությամբ չի սահմանափակում հնարավոր մասնակիցների մասնակցությունը գնման ընթացակարգերին: Հնարավոր մասնակիցը այն մասնակիցն է՝ ցանկացած անձ, անկախ նրա օտարերկրյա ֆիզիկական անձ, կազմակերպություն կամ քաղաքացիություն չունեցող անձ լինելու հանգամանքից, ով կարող է բավարարել ընթացակարգի հրավերի նվազագուն պահանջներին, իսկ պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքը արտադրողի կամ վերջինիս ներկայացուցչի կողմից երաշխիքային նամակ ներկայացնելու պահանջը հանդիսանում է ընթացակարգի հրավերի պահանջներից մեկը: 5. Որևէ ապրանքի կամ ապրանքների արտադրողի կամ արտադրողների կողմից ՀՀ տարածքում մեկ ներկայացուցիչ ունենալը փաստը գնումների օրենսդրությամբ չի սահմանափակում այդ ապրանքի կամ ապրանքների անվտանգ շահագործումից օգտվելու Պատվիրատուի իրավունքը: 6. Հրավերով սահմանված է նաև, որ ապրանքների գնման դեպքում ընթացակարգի գնահատող հանձնաժողովը գնահատում է նաև ներկայացված ապրանքի ամբողջական նկարագրերի համապատասխանությունը հրավերի պահանջներին: Սույն հայտարարության հետ կապված լրացուցիչ տեղեկություններ ստանալու համար կարող եք դիմել գնումների համակարգող՝ Մերի Կարապետյանին: Հեռախոս՝ 011 621 000 (249) Էլ.փոստ՝ marketinysmu5@gmail.com

РазъяснениеN1: Уважаемый потенциальный участник, в ответ на Ваш запрос сообщаем следующее: Если пункт 21 Порядка организации закупочного процесса, утверждённого постановлением Правительства Республики Армения N 526-Н, рассматривается Вами как коррупционны

Հարգելի գործընկեր, խնդրում եմ պարզաբանել ինչ նպատակով է տեխնիկական բնութագրերում տեղ գտել հետևյալ պայմանը՝ "Պարտադիր պայման է հանդիսանում՝ մասնակիցը պայմանագրի կատարման փուլում ներկայացնում է՝ ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակ: Նշված երաշխիքային նամակով արտադրողը երաշխավորում է մատակարարի կողմից Հայաստանի Հանրապետություն մատակարարվող ապրանքը, ընդ որում ապրանքն արտադրողի կամ վերջինիս ներկայացուցչի երաշխիքային նամակում հստակ պետք է երևա՝ մատակարարի, մատակարորվող ապրանքի անվանումները և երկրի անվանումը որտեղ նշված մատակարարի կողմից վաճառվող ապրանքը երաշխավորվում է արտադրողի կողմից", արդյոք չեք տեսնում նման պահանջի մեջ կոռուպցիոն ռիսկեր և արդյոք չի տանում տվյալ պահանջը դեպի մեկ մատակարարաի, խաթարելով բոլոր այլ մատակարարների հնարավոր մասնակցությունը, ինչի արդյունքում ել անիմաստ դարձնելով գնման գործընթացի բուն նպատակը՝ ձեռք բերել միևնույն ապրանքը ավելի մատչելի գնով, և ավելորդ չվատնել հարկատուների կողմից մուծված հարկերը:2025-05-14 10:52:57

Պարզաբանում N 1: Հարգելի հնարավոր մասնակից, ի պատասխան Ձեր հարցմանը հայտնում ենք հետևյալը՝ Եթե ՀՀ կառավարության թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգի 21-րդ կետը Ձեր կողմից դիտարկվում է որպես կոռուպցիոն ռիսկ և հարկատուների կողմից մուծված հարկերի վատնում, ապա նշենք, որ Օրենքի 5-րդ հոդվածի 1-ին մասի 4-րդ կետի համաձայն՝Օրենքի նպատակի և պահանջների կատարման ապահովման համար Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը հաստատում է`4) գնումների պլանավորման, գնման առարկայի բնութագրերի հաստատման, գնումների նախնական հսկողության, պայմանագրերի կատարման, կառավարման և ֆինանսավորման կարգը: Հրավերի տեխնիկական բնութագրով՝ "Պարտադիր պայման է հանդիսանում՝ մասնակիցը պայմանագրի կատարման փուլում ներկայացնում է՝ ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակ» պայմանը սահմանելու իրավական հիմք է հանդիսանում Օրենքի 13-րդ հոդվածի 3-րդ մասով սահմանված գնման առարկայի որակին և անվտանգությանը վերաբերվող հատկանիշների բնութագրով հստակ նկարագրելու Պատվիրատուի իրավունքը, ինչպես նաև ՀՀ կառավարության թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգի 21-րդ կետով սահմանված՝ պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակի ներկայացման պայման սահմանելու Պատվիրատուի իրավունքը: «Գնումների մասին» ՀՀ Օրենքի (այսուհետ նաև՝ Օրենք) 13-րդ հոդվածի 3-րդ կետի համաձայն՝ Ելնելով գնման առարկայի առանձնահատկությունից՝ դրանց հատկանիշները հնարավորինս ներառում են ձեռք բերվող ապրանքի, աշխատանքի կամ ծառայության որակին, ստանդարտին, անվտանգությանը, պայմանական նշաններին, տերմինաբանությանը, փաթեթավորմանը, բեռնաթափմանը, չափին, նախագծերին, ինչպես նաև գնման առարկայի այլ հատկանիշներին վերաբերող պայմանների հստակ նկարագրությունը` հիմնված միջազգային ստանդարտների և Հայաստանի Հանրապետությունում գործող նորմատիվատեխնիկական փաստաթղթերի, ստանդարտների, իսկ դրանց բացակայության դեպքում` ժամանակավոր տեխնիկական պայմանների վրա: ՀՀ կառավարության թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգի (այսուհետ նաև՝ Կարգ) 21-րդ կետի համաձայն՝ Եթե գնման գործընթացների կազմակերպման ժամանակացույցով այլ ժամկետ նախատեսված չէ, ապա գնման պահանջի ծագման օրվան հաջորդող քսան աշխատանքային օրվա ընթացքում պատասխանատու ստորաբաժանումը` 1) կազմում և հաստատում է գնման հայտը, որը ներառում է` ա. գնման առարկայի բնութագրերը: Ապրանքների գնման դեպքում նշվում է նաև մասնակցի կողմից առաջարկվող ապրանքային նշանի, ֆիրմային անվանման, մոդելի և արտադրողի վերաբերյալ տեղեկատվության ներկայացման անհրաժեշտությունը, իսկ պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակի կամ համապատասխանության սերտիֆիկատի ներկայացման անհրաժեշտությունը, եթե դրանք կիրառելի են տվյալ ապրանքի համար: Ընդ որում, պայմանագրի կատարման փուլում այն կնքած մասնակցից ծագման երկրի սերտիֆիկատ չի պահանջվում. Նշենք, որ ընթացակարգի հրավերով սահմանված գնման առարկաներն են լաբորատոր ախտորոշման համար նախատեսված քիմիական նյութերը և պարագաները: Բացի այդ, «Գնումների մասին» ՀՀ Օրենքի 3-րդ հոդվածի 1-ին մասի 1-ին կետի համաձայն՝ Սույն օրենքի նպատակն է ապահովել գնումների գործընթացում հատուցման դիմաց արժեք, այն է` 1) պատվիրատուին վերապահված լիազորությունների կատարման համար անհրաժեշտ` կարիքին համապատասխան ապրանքների, աշխատանքների և ծառայությունների ձեռքբերում` համարժեք հատուցմամբ. Նույն Օրենքի 7-րդ հոդվածի 1-ին մասի համաձայն՝ Ցանկացած անձ, անկախ նրա օտարերկրյա ֆիզիկական անձ, կազմակերպություն կամ քաղաքացիություն չունեցող անձ լինելու հանգամանքից, ունի գնման գործընթացին մասնակցելու հավասար իրավունք: Հաշվի առնելով վերոգրյալը, գտնում ենք, որ 1. Պատվիրատուին վերապահված լիազորությունների կատարման համար անհրաժեշտ` կարիքին համապատասխան որակյալ և օգտագործման համար անվտանգ ապրանքների գնման նպատակով գնորդը ինքնուրույն է որոշում և համապատասխանաբար կազմում իր կարիքների համար անհրաժեշտ գնման առարկայի տեխնիկական բնութագիրը՝ պահպանելով գնումների օրենսդրության պահանջները: 2. Ապրանքների գնման դեպքում, պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակի ներկայացման պահանջի կիրառման իրավունքը սահմանված է գնումների օրենսդրությամբ և չի կրում որևէ կոռուպցիոն ռիսկ: 3. Տվյալ պահանջը երաշխավորում է ապրանքի Օրենքի 13-րդ հոդվածի 3-րդ կետով սահմանված որակը և անվտանգությունը՝ անկախ այն հանգամանքից թե ում արտադրանքն է հանդիսանում տվյալ ապրանքը, քանի որ գտնում ենք, որ տվյալ պարագայում արտադրողը կարող է երաշխավորել ապրանքի որակը և անվտանգությունը՝ ապրանքի համապատասխան պահպանման, տեղափոխման և այլ պարտադիր գործողությունների կատարման դեպքում: 4. Որևէ ապրանքի կամ ապրանքների արտադրողի կամ արտադրողների կողմից ՀՀ տարածքում մեկ կամ մի քանի ներկայացուցիչ ունենալը գնումների օրենսդրությամբ չի սահմանափակում հնարավոր մասնակիցների մասնակցությունը գնման ընթացակարգերին: Հնարավոր մասնակիցը այն մասնակիցն է՝ ցանկացած անձ, անկախ նրա օտարերկրյա ֆիզիկական անձ, կազմակերպություն կամ քաղաքացիություն չունեցող անձ լինելու հանգամանքից, ով կարող է բավարարել ընթացակարգի հրավերի նվազագուն պահանջներին, իսկ պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքը արտադրողի կամ վերջինիս ներկայացուցչի կողմից երաշխիքային նամակ ներկայացնելու պահանջը հանդիսանում է ընթացակարգի հրավերի պահանջներից մեկը: 5. Որևէ ապրանքի կամ ապրանքների արտադրողի կամ արտադրողների կողմից ՀՀ տարածքում մեկ ներկայացուցիչ ունենալը փաստը գնումների օրենսդրությամբ չի սահմանափակում այդ ապրանքի կամ ապրանքների անվտանգ շահագործումից օգտվելու Պատվիրատուի իրավունքը: 6. Հրավերով սահմանված է նաև, որ ապրանքների գնման դեպքում ընթացակարգի գնահատող հանձնաժողովը գնահատում է նաև ներկայացված ապրանքի ամբողջական նկարագրերի համապատասխանությունը հրավերի պահանջներին: Սույն հայտարարության հետ կապված լրացուցիչ տեղեկություններ ստանալու համար կարող եք դիմել գնումների համակարգող՝ Մերի Կարապետյանին: Հեռախոս՝ 011 621 000 (249) Էլ.փոստ՝ marketinysmu5@gmail.com

РазъяснениеN1: Уважаемый потенциальный участник, в ответ на Ваш запрос сообщаем следующее: Если пункт 21 Порядка организации закупочного процесса, утверждённого постановлением Правительства Республики Армения N 526-Н, рассматривается Вами как коррупционны

Հարգելի գործընկեր, խնդրում եմ պարզաբանել ինչ նպատակով է տեխնիկական բնութագրերում տեղ գտել հետևյալ պայմանը՝ "Պարտադիր պայման է հանդիսանում՝ մասնակիցը պայմանագրի կատարման փուլում ներկայացնում է՝ ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակ: Նշված երաշխիքային նամակով արտադրողը երաշխավորում է մատակարարի կողմից Հայաստանի Հանրապետություն մատակարարվող ապրանքը, ընդ որում ապրանքն արտադրողի կամ վերջինիս ներկայացուցչի երաշխիքային նամակում հստակ պետք է երևա՝ մատակարարի, մատակարորվող ապրանքի անվանումները և երկրի անվանումը որտեղ նշված մատակարարի կողմից վաճառվող ապրանքը երաշխավորվում է արտադրողի կողմից", արդյոք չեք տեսնում նման պահանջի մեջ կոռուպցիոն ռիսկեր և արդյոք չի տանում տվյալ պահանջը դեպի մեկ մատակարարաի, խաթարելով բոլոր այլ մատակարարների հնարավոր մասնակցությունը, ինչի արդյունքում ել անիմաստ դարձնելով գնման գործընթացի բուն նպատակը՝ ձեռք բերել միևնույն ապրանքը ավելի մատչելի գնով, և ավելորդ չվատնել հարկատուների կողմից մուծված հարկերը:2025-05-14 12:00:00

Պարզաբանում N 1: Հարգելի հնարավոր մասնակից, ի պատասխան Ձեր հարցմանը հայտնում ենք հետևյալը՝ Եթե ՀՀ կառավարության թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգի 21-րդ կետը Ձեր կողմից դիտարկվում է որպես կոռուպցիոն ռիսկ և հարկատուների կողմից մուծված հարկերի վատնում, ապա նշենք, որ Օրենքի 5-րդ հոդվածի 1-ին մասի 4-րդ կետի համաձայն՝Օրենքի նպատակի և պահանջների կատարման ապահովման համար Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը հաստատում է`4) գնումների պլանավորման, գնման առարկայի բնութագրերի հաստատման, գնումների նախնական հսկողության, պայմանագրերի կատարման, կառավարման և ֆինանսավորման կարգը: Հրավերի տեխնիկական բնութագրով՝ "Պարտադիր պայման է հանդիսանում՝ մասնակիցը պայմանագրի կատարման փուլում ներկայացնում է՝ ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակ» պայմանը սահմանելու իրավական հիմք է հանդիսանում Օրենքի 13-րդ հոդվածի 3-րդ մասով սահմանված գնման առարկայի որակին և անվտանգությանը վերաբերվող հատկանիշների բնութագրով հստակ նկարագրելու Պատվիրատուի իրավունքը, ինչպես նաև ՀՀ կառավարության թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգի 21-րդ կետով սահմանված՝ պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակի ներկայացման պայման սահմանելու Պատվիրատուի իրավունքը: «Գնումների մասին» ՀՀ Օրենքի (այսուհետ նաև՝ Օրենք) 13-րդ հոդվածի 3-րդ կետի համաձայն՝ Ելնելով գնման առարկայի առանձնահատկությունից՝ դրանց հատկանիշները հնարավորինս ներառում են ձեռք բերվող ապրանքի, աշխատանքի կամ ծառայության որակին, ստանդարտին, անվտանգությանը, պայմանական նշաններին, տերմինաբանությանը, փաթեթավորմանը, բեռնաթափմանը, չափին, նախագծերին, ինչպես նաև գնման առարկայի այլ հատկանիշներին վերաբերող պայմանների հստակ նկարագրությունը` հիմնված միջազգային ստանդարտների և Հայաստանի Հանրապետությունում գործող նորմատիվատեխնիկական փաստաթղթերի, ստանդարտների, իսկ դրանց բացակայության դեպքում` ժամանակավոր տեխնիկական պայմանների վրա: ՀՀ կառավարության թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգի (այսուհետ նաև՝ Կարգ) 21-րդ կետի համաձայն՝ Եթե գնման գործընթացների կազմակերպման ժամանակացույցով այլ ժամկետ նախատեսված չէ, ապա գնման պահանջի ծագման օրվան հաջորդող քսան աշխատանքային օրվա ընթացքում պատասխանատու ստորաբաժանումը` 1) կազմում և հաստատում է գնման հայտը, որը ներառում է` ա. գնման առարկայի բնութագրերը: Ապրանքների գնման դեպքում նշվում է նաև մասնակցի կողմից առաջարկվող ապրանքային նշանի, ֆիրմային անվանման, մոդելի և արտադրողի վերաբերյալ տեղեկատվության ներկայացման անհրաժեշտությունը, իսկ պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակի կամ համապատասխանության սերտիֆիկատի ներկայացման անհրաժեշտությունը, եթե դրանք կիրառելի են տվյալ ապրանքի համար: Ընդ որում, պայմանագրի կատարման փուլում այն կնքած մասնակցից ծագման երկրի սերտիֆիկատ չի պահանջվում. Նշենք, որ ընթացակարգի հրավերով սահմանված գնման առարկաներն են լաբորատոր ախտորոշման համար նախատեսված քիմիական նյութերը և պարագաները: Բացի այդ, «Գնումների մասին» ՀՀ Օրենքի 3-րդ հոդվածի 1-ին մասի 1-ին կետի համաձայն՝ Սույն օրենքի նպատակն է ապահովել գնումների գործընթացում հատուցման դիմաց արժեք, այն է` 1) պատվիրատուին վերապահված լիազորությունների կատարման համար անհրաժեշտ` կարիքին համապատասխան ապրանքների, աշխատանքների և ծառայությունների ձեռքբերում` համարժեք հատուցմամբ. Նույն Օրենքի 7-րդ հոդվածի 1-ին մասի համաձայն՝ Ցանկացած անձ, անկախ նրա օտարերկրյա ֆիզիկական անձ, կազմակերպություն կամ քաղաքացիություն չունեցող անձ լինելու հանգամանքից, ունի գնման գործընթացին մասնակցելու հավասար իրավունք: Հաշվի առնելով վերոգրյալը, գտնում ենք, որ 1. Պատվիրատուին վերապահված լիազորությունների կատարման համար անհրաժեշտ` կարիքին համապատասխան որակյալ և օգտագործման համար անվտանգ ապրանքների գնման նպատակով գնորդը ինքնուրույն է որոշում և համապատասխանաբար կազմում իր կարիքների համար անհրաժեշտ գնման առարկայի տեխնիկական բնութագիրը՝ պահպանելով գնումների օրենսդրության պահանջները: 2. Ապրանքների գնման դեպքում, պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակի ներկայացման պահանջի կիրառման իրավունքը սահմանված է գնումների օրենսդրությամբ և չի կրում որևէ կոռուպցիոն ռիսկ: 3. Տվյալ պահանջը երաշխավորում է ապրանքի Օրենքի 13-րդ հոդվածի 3-րդ կետով սահմանված որակը և անվտանգությունը՝ անկախ այն հանգամանքից թե ում արտադրանքն է հանդիսանում տվյալ ապրանքը, քանի որ գտնում ենք, որ տվյալ պարագայում արտադրողը կարող է երաշխավորել ապրանքի որակը և անվտանգությունը՝ ապրանքի համապատասխան պահպանման, տեղափոխման և այլ պարտադիր գործողությունների կատարման դեպքում: 4. Որևէ ապրանքի կամ ապրանքների արտադրողի կամ արտադրողների կողմից ՀՀ տարածքում մեկ կամ մի քանի ներկայացուցիչ ունենալը գնումների օրենսդրությամբ չի սահմանափակում հնարավոր մասնակիցների մասնակցությունը գնման ընթացակարգերին: Հնարավոր մասնակիցը այն մասնակիցն է՝ ցանկացած անձ, անկախ նրա օտարերկրյա ֆիզիկական անձ, կազմակերպություն կամ քաղաքացիություն չունեցող անձ լինելու հանգամանքից, ով կարող է բավարարել ընթացակարգի հրավերի նվազագուն պահանջներին, իսկ պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքը արտադրողի կամ վերջինիս ներկայացուցչի կողմից երաշխիքային նամակ ներկայացնելու պահանջը հանդիսանում է ընթացակարգի հրավերի պահանջներից մեկը: 5. Որևէ ապրանքի կամ ապրանքների արտադրողի կամ արտադրողների կողմից ՀՀ տարածքում մեկ ներկայացուցիչ ունենալը փաստը գնումների օրենսդրությամբ չի սահմանափակում այդ ապրանքի կամ ապրանքների անվտանգ շահագործումից օգտվելու Պատվիրատուի իրավունքը: 6. Հրավերով սահմանված է նաև, որ ապրանքների գնման դեպքում ընթացակարգի գնահատող հանձնաժողովը գնահատում է նաև ներկայացված ապրանքի ամբողջական նկարագրերի համապատասխանությունը հրավերի պահանջներին: Սույն հայտարարության հետ կապված լրացուցիչ տեղեկություններ ստանալու համար կարող եք դիմել գնումների համակարգող՝ Մերի Կարապետյանին: Հեռախոս՝ 011 621 000 (249) Էլ.փոստ՝ marketinysmu5@gmail.com

РазъяснениеN1: Уважаемый потенциальный участник, в ответ на Ваш запрос сообщаем следующее: Если пункт 21 Порядка организации закупочного процесса, утверждённого постановлением Правительства Республики Армения N 526-Н, рассматривается Вами как коррупционны

Publish time
2025-05-13 14:17:25
Bid end time
2025-05-23 14:30:00
Reverse auction
2025-05-26 14:30:00
You can send request before
2025-05-18 14:30:00
Status
End bid
Statement
Invitation
Protocol

Bids

ID Lot number Lot title The initial auction price Startdate
321930 1 1 Կալիբրատոր Ammonia/Ethanol/CO2/ 39000 AMD 2025-05-26 14:30:00
321931 2 2 Տրոպոնին T-ի որոշման թեստ հավաքածու 48000 AMD 2025-05-26 14:30:00
321932 3 3 Էլեկսիս Հակաթիրոիդ պերոքսիդազի հակամարմինների հորմոնի կալիբրատոր 40333.34 AMD 2025-05-26 14:30:00
321933 4 4 Էլեկսիս ազատ թիրօքսինի կալիբրատոր 46166.67 AMD 2025-05-26 14:30:00
321934 5 5 Դ-դիմերի կալիբրատոր 132833.34 AMD 2025-05-26 14:30:00
321935 6 6 Դ-դիմերի որոշման թեստ հավաքածու 141333.34 AMD 2025-05-26 14:30:00
321936 7 7 Մազանոթներ 200մկլ 617750 AMD 2025-05-26 15:00:00
321937 8 8 cobas c303 C ռեակտիվ սպիտակուցի քանակական որոշման թեստ հավաքածու 975000 AMD 2025-05-26 15:00:00
321938 9 9 cobas c303 HbA1c-ի որոշման թեստ հավաքածու 125000 AMD 2025-05-26 15:00:00
321939 10 10 cobas c303 Կրեատինինի որոշման թեստ հավաքածու 81666.67 AMD 2025-05-26 15:00:00
321940 11 11 SMS, լվացող լուծույթ թթվային բնույթի COBAS C PACK GREEN 4250 AMD 2025-05-26 15:00:00
321941 12 12 Հեմոլիզացնող լուծույթ COBAS C PACK GREEN 74166.67 AMD 2025-05-26 15:00:00
321942 13 13 Սելպակ -DCL/1 497000 AMD 2025-05-26 15:30:00
321943 14 14 Հոմոցիստեինի որոշման թեսթ հավաքածու 220833.34 AMD 2025-05-26 15:30:00
321944 15 15 Հոմոցիստեինի կալիբրատոր 37250 AMD 2025-05-26 15:30:00
321945 16 16 Ստուգիչ նյութ հոմոցիստեինի համար 52166.67 AMD 2025-05-26 15:30:00
321946 17 17 Էլեկսիս ԱԿՏԳ կալիբրատոր 22416.67 AMD 2025-05-26 15:30:00
321947 18 18 Էլեկսիս Կորտիզոլ քանակական որոշման թեսթ-հավաքածու 549750 AMD 2025-05-26 15:30:00
321948 19 19 Էլեկսիս Կորտիզոլ կալիբրատոր 22416.67 AMD 2025-05-26 16:00:00
321949 20 20 Էլեկսիս Ինսուլին քանակական որոշման թեսթ-հավաքածու 460500 AMD 2025-05-26 16:00:00
321950 21 21 Էլեկսիս Ինսուլին կալիբրատոր 22416.67 AMD 2025-05-26 16:00:00
321951 22 22 Ռևմատոիդ ֆակտորների որոշման թեստ AMD Canceled
321952 23 23 Խմբային և ռեզուս համակարգի հակամարմինների որոշման հավաքածու ABO Rh-D (Anti A, AntiB, AntiA+B, Anti D, Anti-CDE/Ctrl)՝ սյունային ագլյուտինացիայի հիման վրա կասետա 440000 AMD 2025-05-26 16:00:00
321953 24 24 Գլիկոլիզացված հեմոգլոբին A1c քանակական որոշման թեսթ 74500 AMD 2025-05-26 16:00:00
321954 25 25 SARS-CoV-2 վիրուսի հայտնաբերման Ag արագ թեստ AMD Canceled
321955 26 26 Մաքրող կասետ Cobas Integra սարքի համար 2083.34 AMD 2025-05-26 16:00:00
321956 27 27 Գլիկոլիզացված հեմոգլոբին նեո-ի որոշման թեստ հավաքածու 42240 AMD 2025-05-27 09:00:00
321957 28 28 Պրոկալցիտոնին պլուս-ի որոշման թեստ հավաքածու 82500 AMD 2025-05-27 09:00:00
321958 29 29 Ինտերլեյկին 6 /IL-6 / որոշման թեստ հավաքածու 82560 AMD 2025-05-27 09:00:00
321959 30 30 Սիֆիլիսի որոշման թեստ (RPR carbon, Syphilis) 72800 AMD 2025-05-27 09:00:00
321960 31 31 Պրոթրոմբինային ժամանակի որոշման համար նախատեսված թեստ հավաքածու 79960 AMD 2025-05-27 09:00:00
321961 32 32 Ռեակցիոն խառնույթի խառնիչ գնդիկ 75980 AMD 2025-05-27 09:00:00
321962 33 33 Maglumi Հեպատիտ C վիրուսի նկատմամբ հակամարմինների հայտնաբերման թեստ հավաքածու 2783333.34 AMD 2025-05-27 09:30:00
321963 34 34 Maglumi Հեպատիտ B HBsAg հակածնի հայտնաբերման թեստ հավաքածու 1753333.34 AMD 2025-05-27 09:30:00
321964 35 35 Լիզ լուծույթ WHITEDIFF 1820000 AMD 2025-05-27 09:30:00
321965 36 36 Maglumi լվացող լուծույթ wash concentrate 1052333.34 AMD 2025-05-27 09:30:00
321966 37 37 Մաքրող լուծույթ ABX CLEANER 720000 AMD 2025-05-27 09:30:00
321967 38 38 Maglumi Citomegalovirus IgM վիրուսի նկատմամբ հակամարմինների որոշման թեստ հավաքածու 298000 AMD 2025-05-27 09:30:00
321968 39 39 ACCENT MC անալիզատորի համար նախատեսված մաքրող լուծույթ 168000 AMD 2025-05-27 10:00:00
321969 40 40 Maglumi մաքրող լուծույթ system tubing cleaning 53333.34 AMD 2025-05-27 10:00:00
321970 41 41 Ստրեպտակոկ Ա 495125 AMD 2025-05-27 10:00:00
321971 42 42 Երսինիա Էնտերոկոլիտ O:3+O:9 76550 AMD 2025-05-27 10:00:00
321972 43 43 Կապույտ հազի թեստ IgM 125000 AMD 2025-05-27 10:00:00
321973 44 44 C-ռեակտիվ սպիտակուցի որոշման թեստ կասետ 1367916.67 AMD 2025-05-27 10:00:00
321974 45 45 Փորձանոթ վակուում ԷՆԱ-ի համար 1800000 AMD 2025-05-27 10:30:00
321975 46 46 Cobas b221 համար S2 լուծույթների հավաքածու 1969333.34 AMD 2025-05-27 10:30:00
321976 47 47 Մասնակի ակտիվացված թրոմբինային ժամանակի որոշման թեստ հավաքածու 665000 AMD 2025-05-27 10:30:00
321977 48 48 ՍՏԱ Մաքրող հեղուկ STA Compact Max վերլուծիչի համար 420000 AMD 2025-05-27 10:30:00
321978 49 49 ՍՏԱ Լվացող հեղուկ 330000 AMD 2025-05-27 10:30:00
321979 50 50 Էլեկսիս Թիրեոտրոպ հորմոնի քանակական որոշման թեսթ-հավաքածու 432666.67 AMD 2025-05-27 10:30:00
321980 51 51 Էլեկսիս Հակաթիրոիդ պերոքսիդազի հակամարմինների քանակական որոշման թեսթ-հավաքածու 391000 AMD 2025-05-27 11:00:00
321981 52 52 Կոբաս ինտեգրա և Կոբաս Ս311 անալիզատորների համար Cuvette Waste Box 77250 AMD 2025-05-27 11:00:00
321982 53 53 Կոմբուր UX, 10 թեսթ 1627500 AMD 2025-05-27 11:00:00
321983 54 54 Ընդհանուր սպիտակուցի որոշման թեսթ հավաքածու 63333.34 AMD 2025-05-27 11:00:00
321984 55 55 Մագնեզիումի որոշման թեսթ հավաքածու 20166.67 AMD 2025-05-27 11:00:00
321985 56 56 Լայզերսելլ WDF/1 200500 AMD 2025-05-27 11:00:00
321986 57 57 Կրեատինին որոշման թեսթ հավաքածու 87500 AMD 2025-05-27 11:30:00
321987 58 58 ISE Ստանդարտ ցածր 9000 AMD 2025-05-27 11:30:00
321988 59 59 ISE Ստանդարտ բարձր 9000 AMD 2025-05-27 11:30:00
321989 60 60 ISE Ներքին ստանդարտ 222083.34 AMD 2025-05-27 11:30:00
321990 61 61 Էկոտերգենտ 426666.67 AMD 2025-05-27 11:30:00
321991 62 62 Էլեկսիս Վիտամին Դ կալիբրատոր 27416.67 AMD 2025-05-27 11:30:00
321992 63 63 Էլեկսիս Սիսվոշ 48750 AMD 2025-05-27 12:00:00
321993 64 64 Էլեկսիս տեստոստերոն որոշման թեստ-հավաքածու 580000 AMD 2025-05-27 12:00:00
321994 65 65 Արյան ստերիլության միջավայր անաէրոբ մանրէների որոշման համար 33833.34 AMD 2025-05-27 12:00:00
321995 66 66 Կրեատին կինազա (CKL) որոշման թեստ-հավաքածու 15250 AMD 2025-05-27 12:00:00
321996 67 67 ՑԽԼ- խոլեսթերոլ որոշման թեստ հավաքածու 234583.34 AMD 2025-05-27 12:00:00
321997 68 68 Էլեկսիս վիտամին B 12 քանակական որոշման թեստ-հավաքածու 63833.34 AMD 2025-05-27 12:00:00
321998 69 69 Ֆիբրինոգենի որոշման թեստ հավաքածու 1100000 AMD 2025-05-27 12:30:00
321999 70 70 Էլեկսիս սիֆիլիսի հայտնաբերման թեսթ-հավաքածու 601000 AMD 2025-05-27 12:30:00
322000 71 71 Գամմա-գլյուտամիլ տարանսֆերազայի որոշման թեսթ հավաքածու 33000 AMD 2025-05-27 12:30:00
322001 72 72 Էլեկսիս պրեսիկոնտրոլ Varia 50833.34 AMD 2025-05-27 12:30:00
322002 73 73 Կլինսել M Cobas e 402 անալիզատորի համար 204000 AMD 2025-05-27 12:30:00
322003 74 74 Էկոտերգենտ COBAS C PACK GREEN 156666.67 AMD 2025-05-27 12:30:00
322004 75 75 NaOH-D, լվացող լուծույթ հիմնային բնույթի COBAS C PACK GREEN 29416.67 AMD 2025-05-27 14:00:00
322005 76 76 ISE ռեֆերենս էլեկտրոլիտ, cobas c303 33333.34 AMD 2025-05-27 14:00:00
322006 77 77 Ադենովիրուս/Ռոտավիրուս համակցված թեստ 208725 AMD 2025-05-27 14:00:00
322007 78 78 Հելիկոբակտեր պիլորի 19937.5 AMD 2025-05-27 14:00:00
322008 79 79 Ցոլիկլոն Anti C super serum 21967 AMD 2025-05-27 14:00:00
322009 80 80 Էնտամեոբա 23916.67 AMD 2025-05-27 14:00:00
322010 81 81 Ցոլիկլոն Anti AB serum 18332.92 AMD 2025-05-27 14:30:00
322011 82 82 Սաբուրո ագար 37498.33 AMD 2025-05-27 14:30:00
322012 83 83 ՈւՏԻ ագար AMD Canceled
322013 84 84 Աստրովիրուս 25000 AMD 2025-05-27 14:30:00
322014 85 85 Նորովիրուս 26500 AMD 2025-05-27 14:30:00
322015 86 86 Cobas b221 համար S1 լվացող լուծույթ 1 (2x1850մլ) 374500 AMD 2025-05-27 14:30:00
322016 87 87 Պրոթրոմբինային ժամանակի որոշման թեստ հավաքածու 420000 AMD 2025-05-27 14:30:00
322017 88 88 Սելպակ DCL/2 355000 AMD 2025-05-27 15:00:00
322018 89 89 Էլեկսիս Տիրեոգլոբուլինի նկատմամբ հակամարմինների քանակական որոշման թեստ-հավաքածու 674916.67 AMD 2025-05-27 15:00:00
322019 90 90 Էլեկսիս ISE սիսկլին 29166.67 AMD 2025-05-27 15:00:00
322020 91 91 Հիմնային Ֆոսֆատազայի որոշման թեստ հավաքածու 35000 AMD 2025-05-27 15:00:00
322021 92 92 ISE Ռեֆերենս էլեկտրոլիտ լուծույթ 82250 AMD 2025-05-27 15:00:00
322022 93 93 NaOH-D կասետ 38333.34 AMD 2025-05-27 15:00:00
322023 94 94 Բիլիռուբին ուղղակի որոշման թեստ հավաքածու 57000 AMD 2025-05-27 15:30:00
322024 95 95 Իմունոգլաբուլին G /IgG/ որոշման թեստ կասետ 57366.67 AMD 2025-05-27 15:30:00
322025 96 96 Լիպազայի որոշման թեստ-հավաքածու 37500 AMD 2025-05-27 15:30:00
322026 97 97 Միզանյութի որոշման թեստ հավաքածու 77250 AMD 2025-05-27 15:30:00
322027 98 98 Խոլեստերինի որոշման թեստ հավաքածու 51333.34 AMD 2025-05-27 15:30:00
322028 99 99 ԲԽԼ- խոլեսթերոլ որոշման թեստ հավաքածու 256500 AMD 2025-05-27 15:30:00
322029 100 100 Սելկլին 284000 AMD 2025-05-27 16:00:00
322030 101 101 Էլեկսիս Ֆերիտին քանակական որոշման թեստ-հավաքածու 89250 AMD 2025-05-27 16:00:00
322031 102 102 Էլեկսիս Թիրեոտրոպ հորմոնի կալիբրատոր 17916.67 AMD 2025-05-27 16:00:00
322032 103 103 Էլեկսիս պրոլակտին հորմոնի քանակական որոշման թեստ-հավաքածու 435500 AMD 2025-05-27 16:00:00
322033 104 104 Ռևմատոիդ ֆակտորի որոշման թեստ կասետ 23583.34 AMD 2025-05-27 16:00:00
322034 105 105 Սուլֆոլայզեր XN-1000 հեմատոլոգիական վերլուծչի համար 300600 AMD 2025-05-27 16:00:00
322035 106 106 Ակտիվատոր 60000 AMD 2025-05-29 09:00:00
322036 107 107 Կալիբրատոր Lipids բիոքիմիական անալիզների համար 29500 AMD 2025-05-29 09:00:00
322037 108 108 Կալիբրատոր Protein բիոքիմիական անալիզների համար 180250 AMD 2025-05-29 09:00:00
322038 109 109 Սուլֆոլայզեր XS 1000i և XT 4000i հեմատոլոգիական անալիզատորի համար 301500 AMD 2025-05-29 09:00:00
322039 110 110 Maglumi ՄԻԱՎ 1 և 2-ի նկատմամբ հակամարմինների որակական որոշման թեստ-հավաքածու 2172000 AMD 2025-05-29 09:00:00
322040 111 111 Maglumi աշխատանքային լուծույթ Starter 1+2 2900000 AMD 2025-05-29 09:00:00
322041 112 112 Նոսրացնող լուծույթ ABX DILUENT HORIBA ABX SAS 1020833.34 AMD 2025-05-29 09:30:00
322042 113 113 Maglumi Toxoplazma IgM վիրուսի նկատմամբ հակամարմինների որոշման թեստ հավաքածու 180666.67 AMD 2025-05-29 09:30:00
322043 114 114 Maglumi Պրոկալցիտոնինի որոշման թեստ-հավաքածու 239583.34 AMD 2025-05-29 09:30:00
322044 115 115 Maglumi Toxoplazma IgG վիրուսի նկատմամբ հակամարմինների որոշման թեստ հավաքածու 111300 AMD 2025-05-29 09:30:00
322045 116 116 Maglumi Ինսուլինանման աճի ֆակտորի որոշման թեստ-հավաքածու 469500 AMD 2025-05-29 09:30:00
322046 117 117 Maglumi Citomegalovirus IgG վիրուսի նկատմամբ հակամարմինների որոշման թեստ հավաքածու 139300 AMD 2025-05-29 09:30:00
322047 118 118 Maglumi Էբշտեին Բառ վիրուսի նկատմամբ IgG հակամարմինների որոշման թեստ-հավաքածու 90583.34 AMD 2025-05-29 10:00:00
322048 119 119 Կումբսի շիճուկ /АГС/ 23745 AMD 2025-05-29 10:00:00
322049 120 120 Տրանսպորտային միջավայր ամիես տեսակի 83331.67 AMD 2025-05-29 10:00:00
322050 121 121 Ալերգենների որոշման թեստ հավաքածու նախատեսված սննդային ալերգենների որոշման համար 791666.67 AMD 2025-05-29 10:00:00
322051 122 122 Էնտերովիրուս 332500 AMD 2025-05-29 10:00:00
322052 123 123 Ռեսպիրատոր Սինցիպիալ Վիրուս 16650 AMD 2025-05-29 10:00:00
322053 124 124 Կամպիլոբակտեր 219804 AMD 2025-05-29 10:30:00
322054 125 125 Հականեյտրոֆիլային ցիտոպլազմատիկ հակամարմիններ /ANCA/ որոշման թեստ հավաքածու 162500 AMD 2025-05-29 10:30:00
322055 126 126 Ռեսպիրատոր Ադենովիրուս 38000 AMD 2025-05-29 10:30:00
322056 127 127 Գրիպի վիրուս Ա+Բ 124927.5 AMD 2025-05-29 10:30:00
322057 128 128 Սալմոնելա 83285 AMD 2025-05-29 10:30:00
322058 129 129 Ավտոմատ բաժանավորիչի ծայրակալ 0-200 մկլ 17326.67 AMD 2025-05-29 10:30:00
322059 130 130 Իմերսիոն յուղ 3491 AMD 2025-05-29 11:00:00
322060 131 131 Ցոլիկլոն Anti D IG M serum 30843.15 AMD 2025-05-29 11:00:00
322061 132 132 Միկրոանալիզի պլաստմասե պլանշետներ /Microplates 96 well/ 40000 AMD 2025-05-29 11:00:00
322062 133 133 Միկրոփորձանոթ, կոնաձև 5810 AMD 2025-05-29 11:00:00
322063 134 134 Ցոլիկլոն Anti-K serum 9030 AMD 2025-05-29 11:00:00
322064 135 135 Maglumi Պրոլակտինի որոշման թեստ հավաքածու 124666.67 AMD 2025-05-29 11:00:00
322065 136 136 Maglumi ստուգիչ լուծույթ Light Check 148500 AMD 2025-05-29 11:30:00
322066 137 137 Maglumi Anti DsDNA IgG որոշման թեստ հավաքածու 91333.34 AMD 2025-05-29 11:30:00
322067 138 138 Maglumi Ազատ T4 որոշման թեստ հավաքածու 45250 AMD 2025-05-29 11:30:00
322068 139 139 Maglumi Թիրեոտրոպ հորմոնի որոշման թեստ հավաքածու 38916.67 AMD 2025-05-29 11:30:00
322069 140 140 Maglumi Անտի ՏՊՈ հորմոնի որոշման թեստ հավաքածու 98333.34 AMD 2025-05-29 11:30:00
322070 141 141 Maglumi Էբշտեին Բառ վիրուսի նկատմամբ IgM հակամարմինների որոշման թեստ-հավաքածու 358000 AMD 2025-05-29 11:30:00
322071 142 142 Լակտատի որոշման թեսթ հավաքածու 184250 AMD 2025-05-29 12:00:00
322072 143 143 Կոբաս ինտեգրա անալիզատորի համար մաքրող լուծույթ 164500 AMD 2025-05-29 12:00:00
322073 144 144 Էլեկսիս Պրոստատ սպեցիֆիկ հակագենի քանակական որոշման թեստ-հավաքածու 140666.67 AMD 2025-05-29 12:00:00
322074 145 145 Եռգլիցերիդների որոշման թեսթ հավաքածու 46750 AMD 2025-05-29 12:00:00