Հարցում | Ժամանակ | Պարզաբանում |
Հարգելի պատվիրատու: Խնդրում ենք տեխնիկական բնութագրերը սահմանել այնպես, որ ունենաք մեկից ավել մասնակից: Սահմանված տեխնիկական բնութագրերը լիովին համապատասխանում են միայն Canon MF3010 բազմաֆունկցիոնալ տպող սարքերը: MAF կամ DAF կարող է տրամադրել միայն Canon-ի պաշտոնական գործընկերը: Պարզվում է պրոյեկտը արդեն գրանված է ինչ-որ մեկ հնարավոր մասնակցի անունով (նման է, որ դա արվել է մինչև մրցույթի հրապարակումը) և այլ հնարավոր մասնակցի առաջարկ չեն կարող տալ: Առաջարկում ենք հանել MAF, DAF-ի պահանջը՝ թողնելով մատակարար կազմակերպության վրա երաշխիքային սպասարկման հետ կապված բոլոր ծախսերը, եթե Canon-ի պաշտոնական սպասարկման կենտրոնում հրաժարվեն իրականացնել երաշխիքային սպասարկում: Կամ ուղղակի երաշխիքային սպասարկումը թողնել մատակարարման կազմակերպության վրա, առավել ևս, որ համաձայն կնքվելիք պայմանագրի դրա պատասխանատուն մատակարարն է: | 2025-07-04 13:29:42 | Հարգելի մասնակից, Ի պատասխան ներկայացված պարզաբանումների հայտնում ենք հետևյալը. «Գնումների մասին» ՀՀ օրենքի 29-րդ հոդվածի 3-րդ մասի համաձայն՝ պարզաբանում չի տրամադրվում, եթե հարցումը կատարվել է սույն հոդվածով սահմանված ժամկետի խախտմամբ, ինչպես նաև, եթե հարցումը դուրս է հրավերի բովանդակության շրջանակից: Ընդ որում, մասնակիցը գրավոր ծանուցվում է պարզաբանում չտրամադրելու հիմքերի մասին։ Վերոնշյալով պայմաանվորված, հայտնում ենք, որ մասնակիցների կողմից ներկայացված հարցումները դուրս են հրավերի բովանդակությունից, ուստի Պատվիրատուի կողմից պարզաբանում չի տրամադրվում։ Միաժամանակ տեղեկացնում ենք, որ գնման առարկա հանդիսացող ապրանքի ձեռքբերման նպատակով ՀՀ ՆԳՆ կողմից նախկինում հայտարարված է եղել ընթացակարգ, որը հայտարարվել է չկայացած։ Уважаемый участник, В ответ на представленные разъяснения сообщаем следующее: Согласно части 3 статьи 29 Закона РА "О закупках", разъяснение не предоставляется, если запрос был сделан с нарушением срока, установленного настоящей статьей, а так |
Հարգելի պատվիրատու ըստ Ձեր ներկայացրած տեխ բնութագրի պահանջում եք canon i-sensys mf3010 տպիչ սարք,որի մատակարարման փուլում մատակարարը պետք է տրամադրի MAF փաստաթուղթ արտադրողից։Այնինչ այս մրցույթի մասով արտադրողի տեղեկացմամբ շուտվանից պրոյեկտը ամրագրած է,բայց մրցույթը հրապարակվել է այսօր,ինչպես հասկանանք այս հանգամանքը՞,ինչ որ մի ընկերություն նախորոք տեղեկացել է այս մրցույթի մասին և ամրագրել է պրոյեկտը՞,և 2-րդը ինչպես կարող են այլ ընկերություններ մասնակցել քանի որ Ձեր պահանջված MAF-ը արդեն ամրագրված է մեկ ընկերության կողմից ,այստեղից հետևություն որ միայն մեկ ընկերություն կարող է մասնակցել։ Ուսումնասիրելով մրցույթի պատմությունը հրապարակված նմանատիպ մրցույթները միայն մեկ ընկերություն է մասնակցում,քանի որ ինքը ունի համապատասխան փաստաթուղթը,ինչը հակասում է օրենքին։Խնդրում եմ վերանայել Ձեր պայմանները հավասար մրցակցություն ապահովելու համար։Կանխավ շնորհակալ եմ և ակնկալում եմ ստանալ Ձեր դրական արձագանքը | 2025-07-04 15:47:57 | Հարգելի մասնակից, Ի պատասխան ներկայացված պարզաբանումների հայտնում ենք հետևյալը. «Գնումների մասին» ՀՀ օրենքի 29-րդ հոդվածի 3-րդ մասի համաձայն՝ պարզաբանում չի տրամադրվում, եթե հարցումը կատարվել է սույն հոդվածով սահմանված ժամկետի խախտմամբ, ինչպես նաև, եթե հարցումը դուրս է հրավերի բովանդակության շրջանակից: Ընդ որում, մասնակիցը գրավոր ծանուցվում է պարզաբանում չտրամադրելու հիմքերի մասին։ Վերոնշյալով պայմաանվորված, հայտնում ենք, որ մասնակիցների կողմից ներկայացված հարցումները դուրս են հրավերի բովանդակությունից, ուստի Պատվիրատուի կողմից պարզաբանում չի տրամադրվում։ Միաժամանակ տեղեկացնում ենք, որ գնման առարկա հանդիսացող ապրանքի ձեռքբերման նպատակով ՀՀ ՆԳՆ կողմից նախկինում հայտարարված է եղել ընթացակարգ, որը հայտարարվել է չկայացած։ Уважаемый участник, В ответ на представленные разъяснения сообщаем следующее: Согласно части 3 статьи 29 Закона РА "О закупках", разъяснение не предоставляется, если запрос был сделан с нарушением срока, установленного настоящей статьей, а так |
Հարգելի պատվիրատու: Մենք Ձեզ ուղարկել ենք հետևյալ պարզաբանման հարցումը՝ "Խնդրում ենք տեխնիկական բնութագրերը սահմանել այնպես, որ ունենաք մեկից ավել մասնակից: Սահմանված տեխնիկական բնութագրերը լիովին համապատասխանում են միայն Canon MF3010 բազմաֆունկցիոնալ տպող սարքերը: MAF կամ DAF կարող է տրամադրել միայն Canon-ի պաշտոնական գործընկերը: Պարզվում է պրոյեկտը արդեն գրանված է ինչ-որ մեկ հնարավոր մասնակցի անունով (նման է, որ դա արվել է մինչև մրցույթի հրապարակումը) և այլ հնարավոր մասնակցի առաջարկ չեն կարող տալ: Առաջարկում ենք հանել MAF, DAF-ի պահանջը՝ թողնելով մատակարար կազմակերպության վրա երաշխիքային սպասարկման հետ կապված բոլոր ծախսերը, եթե Canon-ի պաշտոնական սպասարկման կենտրոնում հրաժարվեն իրականացնել երաշխիքային սպասարկում: Կամ ուղղակի երաշխիքային սպասարկումը թողնել մատակարարման կազմակերպության վրա, առավել ևս, որ համաձայն կնքվելիք պայմանագրի դրա պատասխանատուն մատակարարն է:" Դուք պատասխանում եք, որ նման հարցմանը պարզաբանում չի տրամադրվում, քանի որ այն դուրս է հրավերի բովանդակությունից: Ավելացնում եք նաև, որ գնման առարկա հանդիսացող ապրանքի ձեռքբերման նպատակով ՀՀ ՆԳՆ կողմից նախկինում հայտարարված է եղել ընթացակարգ, որը հայտարարվել է չկայացած: Խնդրում ենք պարզաբանել, թե Ձեր պատասխանը ի՞նչ կապ ունի մեր հարցման հետ: Մեր հարցումը արված է ՀՀ գնումների մասին օրենքի Հոդված 3-ի պահանջների շրջանակներում, ըստ որի Պատվիրատուն պարտավոր է գնման առարկայի նկատմամաբ պահանջները սահմանել հետևյալ սկզբունքների վրա. 1) գնման գործընթացի միասնական կանոններով մրցակցային, թափանցիկ, համաչափ, հրապարակային և ոչ խտրական հիմունքներով կազմակերպում. 2) պայմանագրի կնքման նպատակով մասնակիցների շրջանակի ընդլայնում և նրանց միջև մրցակցության խրախուսում.: Մեր հարցման մեջ նշված է, թե որն է հնարավոր մասնակցության սահմանափակման պատճառը և նշվում է, թե ինչպես կարելի է ընդլայնել մասնակիցների շրջանակը առանց գնման առարկայի տեխնիկական բնութագրերի և որակի փոփոխության: | 2025-07-07 21:15:50 | Հարգելի մասնակից, Ի պատասխան ներկայացված հարցման, ևս մեկ անգամ տեղեկացնում ենք, որ Ձեր կողմից ներկայացված հարցումը դուրս են հրավերի բովանդակությունից։ Այնուամենայնիվ ցանակնում ենք նշել, որ «Գնումների մասին» ՀՀ օրենքի (հետայսու նաև՝ Օրենք) 3-րդ հոդվածի 1-ին մասի համաձայն՝ սույն օրենքի նպատակն է ապահովել գնումների գործընթացում հատուցման դիմաց արժեք, այն է` 1) պատվիրատուին վերապահված լիազորությունների կատարման համար անհրաժեշտ` կարիքին համապատասխան ապրանքների, և ծառայությունների ձեռքբերում` համարժեք հատուցմամբ. 2) գնումների և գնումների գործընթացի տնտեսող, արդյունավետ և օգտավետ իրականացում: Նույն հոդվածի 2-րդ մասի համաձայն՝ գնումների գործընթացը հիմնվում է հետևյալ սկզբունքների վրա. 1) գնման գործընթացի միասնական կանոններով մրցակցային, թափանցիկ, համաչափ, հրապարակային և ոչ խտրական հիմունքներով կազմակերպում. 2) պայմանագրի կնքման նպատակով մասնակիցների շրջանակի ընդլայնում և նրանց միջև մրցակցության խրախուսում. 3) ցանկացած անձի համար, անկախ նրա օտարերկրյա ֆիզիկական անձ, կազմակերպություն կամ քաղաքացիություն չունեցող անձ լինելու հանգամանքից, գնման գործընթացին մասնակցելու իրավահավասարություն: Օրենքի 7-րդ հոդվածի 1-ին մասի համաձայն՝ ցանկացած անձ, անկախ նրա օտարերկրյա ֆիզիկական անձ, կազմակերպություն կամ քաղաքացիություն չունեցող անձ լինելու հանգամանքից, ունի գնման գործընթացին մասնակցելու հավասար իրավունք: Օրենքի 13-րդ հոդվածի համաձայն՝ 1. Գնման առարկայի բնութագրերը պետք է ամբողջությամբ և հստակ նկարագրեն ձեռք բերվող ապրանքի, աշխատանքի կամ ծառայության հատկանիշները, դրանց ձեռքբերման և վճարման պայմանները` բացառելով տարակերպ մեկնաբանությունը: Գնման առարկայի բնութագրերը, որոնք ներառում են նաև պայմանագրի գինը, ընդգրկվում են պայմանագրում: 2. Գնման առարկայի բնութագրերը` 1) պետք է մրցակցության հավասար պայմաններ ապահովեն հնարավոր մասնակիցների համար. 2) չպետք է հանգեցնեն գնումների գործընթացում մրցակցության համար չհիմնավորված խոչընդոտների առաջացմանը. 3) պետք է լինեն օբյեկտիվորեն հիմնավորված և համարժեք լինեն այն կարիքին, որի բավարարման նպատակով կատարվում է տվյալ գնումը. 4) ներառում են գնման առարկայի մասնագրի, տեխնիկական տվյալների, իսկ աշխատանքների դեպքում` նաև աշխատանքների ծավալաթերթի, ժամանակացույցի և այլ ոչ գնային պայմանների ամբողջական և համարժեք նկարագրությունը: 3. Ելնելով գնման առարկայի առանձնահատկությունից՝ դրանց հատկանիշները հնարավորինս ներառում են ձեռք բերվող ապրանքի, աշխատանքի կամ ծառայության որակին, ստանդարտին, անվտանգությանը, պայմանական նշաններին, տերմինաբանությանը, փաթեթավորմանը, բեռնաթափմանը, չափին, նախագծերին, ինչպես նաև գնման առարկայի այլ հատկանիշներին վերաբերող պայմանների հստակ նկարագրությունը` հիմնված միջազգային ստանդարտների և Հայաստանի Հանրապետությունում գործող նորմատիվատեխնիկական փաստաթղթերի, ստանդարտների, իսկ դրանց բացակայության դեպքում` ժամանակավոր տեխնիկական պայմանների վրա: 4. Գնման առարկայի հատկանիշները կարող են սահմանվել նաև որպես կատարողականի կամ գործառութային (ֆունկցիոնալ) նկարագրեր, որոնք պետք է ներկայացվեն բավարար ճշտությամբ` հնարավորություն տալով մասնակիցներին և պատվիրատուին ճշգրիտ ընկալել պայմանագրի առարկան: 5. Գնման առարկայի հատկանիշները չպետք է պահանջ կամ հղում պարունակեն որևէ առևտրային նշանի, ֆիրմային անվանմանը, արտոնագրին, էսքիզին կամ մոդելին, ծագման երկրին կամ կոնկրետ աղբյուրին կամ արտադրողին, բացառությամբ այն դեպքերի, երբ անհնար է գնման առարկայի բնութագրումն առանց դրանց: ՀՀ կառավարության 04.05.2017թ.-ի թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված «Գնումների գործընթացի կազմակերպման» կարգի (այսուհետ նաև՝ Կարգ) 22-րդ կետի համաձայն՝ գնման առարկայի բնութագրերը սահմանելիս պետք է հաշվի առնել, որ դրանց պետք է բավարարեն մեկից ավելի հնարավոր մասնակիցներ՝ բացառությամբ սույն կարգի 23-րդ կետի 4-րդ ենթակետով նախատեսված հիմքով և նույն կարգի 21-րդ կետի 1-ին ենթակետի «դ» պարբերությամբ նախատեսված՝ պատվիրատուի ղեկավարի հետ համաձայնեցված դեպքերում կատարվող գնումների: Ապրանքների գնման դեպքում հղումներ օգտագործելիս ներկայացվում են որպես համարժեք առաջարկվող ապրանքների ֆիրմային անվանումը, մոդելը և արտադրողը: Վերոնշյալով պայմանավորված հայտնում ենք, որ հրավերով սահմանված ցանկացած պահանջ պետք է ապահովի մրցակցության հավասար պայմաններ հնարավոր մասնակիցների համար, դրանով իսկ բացառելով գնումների գործընթացում մրցակցության համար չհիմնավորված խոչընդոտների առաջացումը, օբյեկտիվորեն հիմնավորված և համարժեք լինի այն կարիքին, որի բավարարման նպատակով կատարվում է տվյալ գնումը: Տվյալ գնման ընթացակարգի շրջանակներում ՀՀ ՆԳՆ-ի կողմից պահպանվել են վերոնշյալ իրավական նորմերով սահմանված պահանջները, այսինքն՝ հրավերի տեխնիկական բնութագրով նշված ապրանքի հատկանիշները հղում չեն պարունակում որևէ առևտրային նշանի, ֆիրմային անվանմանը, արտոնագրին, էսքիզին կամ մոդելին, ծագման երկրին կամ կոնկրետ աղբյուրին կամ արտադրողին։ Միաժամանակ Կարգի 22-րդ կետը սահմանում է, որ գնման առարկայի բնութագրերի պետք է սահմանվի այնպես, որ դրանց բավարարեն մեկից ավելի հնարավոր մասնակիցներ, այլ ոչ թե մեկից ավելի հնարավոր արտադրողներ, ուստի Ձեր կողմից հարցմամբ նշված պնդումը անհիմն է և չի համապատասխանում իրականությանը։ Միաժամանակ տեղեկացնում ենք, որ հրավերի պայմանների կամ տեխնիկական բնութագրերի հետ կապված անհամաձայնության դեպքում կարող եք դատական կարգով ներկայացնել բողոք։ Уважаемый участник, В ответ на отправленный запрос мы еще раз сообщаем вам, что отправленный вами запрос выходит за рамки содержания приглашения. Тем не менее, мы хотели бы отметить, что в соответствии с частью 1 статьи 3 Закона РА» О закупках &q |