Հարցում | Ժամանակ | Պարզաբանում |
Հարգելի գործընկեր, խնդրում եմ պարզաբանել ինչ նպատակով է տեխնիկական բնութագրերում տեղ գտել հետևյալ պայմանը՝ "Պարտադիր պայման է հանդիսանում՝ մասնակիցը պայմանագրի կատարման փուլում ներկայացնում է՝ ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակ: Նշված երաշխիքային նամակով արտադրողը երաշխավորում է մատակարարի կողմից Հայաստանի Հանրապետություն մատակարարվող ապրանքը, ընդ որում ապրանքն արտադրողի կամ վերջինիս ներկայացուցչի երաշխիքային նամակում հստակ պետք է երևա՝ մատակարարի, մատակարորվող ապրանքի անվանումները և երկրի անվանումը որտեղ նշված մատակարարի կողմից վաճառվող ապրանքը երաշխավորվում է արտադրողի կողմից", արդյոք չեք տեսնում նման պահանջի մեջ կոռուպցիոն ռիսկեր և արդյոք չի տանում տվյալ պահանջը դեպի մեկ մատակարարաի, խաթարելով բոլոր այլ մատակարարների հնարավոր մասնակցությունը, ինչի արդյունքում ել անիմաստ դարձնելով գնման գործընթացի բուն նպատակը՝ ձեռք բերել միևնույն ապրանքը ավելի մատչելի գնով, և ավելորդ չվատնել հարկատուների կողմից մուծված հարկերը: | 2025-05-14 10:42:45 | Պարզաբանում N 1: Հարգելի հնարավոր մասնակից, ի պատասխան Ձեր հարցմանը հայտնում ենք հետևյալը՝ Եթե ՀՀ կառավարության թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգի 21-րդ կետը Ձեր կողմից դիտարկվում է որպես կոռուպցիոն ռիսկ և հարկատուների կողմից մուծված հարկերի վատնում, ապա նշենք, որ Օրենքի 5-րդ հոդվածի 1-ին մասի 4-րդ կետի համաձայն՝Օրենքի նպատակի և պահանջների կատարման ապահովման համար Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը հաստատում է`4) գնումների պլանավորման, գնման առարկայի բնութագրերի հաստատման, գնումների նախնական հսկողության, պայմանագրերի կատարման, կառավարման և ֆինանսավորման կարգը: Հրավերի տեխնիկական բնութագրով՝ "Պարտադիր պայման է հանդիսանում՝ մասնակիցը պայմանագրի կատարման փուլում ներկայացնում է՝ ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակ» պայմանը սահմանելու իրավական հիմք է հանդիսանում Օրենքի 13-րդ հոդվածի 3-րդ մասով սահմանված գնման առարկայի որակին և անվտանգությանը վերաբերվող հատկանիշների բնութագրով հստակ նկարագրելու Պատվիրատուի իրավունքը, ինչպես նաև ՀՀ կառավարության թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգի 21-րդ կետով սահմանված՝ պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակի ներկայացման պայման սահմանելու Պատվիրատուի իրավունքը: «Գնումների մասին» ՀՀ Օրենքի (այսուհետ նաև՝ Օրենք) 13-րդ հոդվածի 3-րդ կետի համաձայն՝ Ելնելով գնման առարկայի առանձնահատկությունից՝ դրանց հատկանիշները հնարավորինս ներառում են ձեռք բերվող ապրանքի, աշխատանքի կամ ծառայության որակին, ստանդարտին, անվտանգությանը, պայմանական նշաններին, տերմինաբանությանը, փաթեթավորմանը, բեռնաթափմանը, չափին, նախագծերին, ինչպես նաև գնման առարկայի այլ հատկանիշներին վերաբերող պայմանների հստակ նկարագրությունը` հիմնված միջազգային ստանդարտների և Հայաստանի Հանրապետությունում գործող նորմատիվատեխնիկական փաստաթղթերի, ստանդարտների, իսկ դրանց բացակայության դեպքում` ժամանակավոր տեխնիկական պայմանների վրա: ՀՀ կառավարության թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգի (այսուհետ նաև՝ Կարգ) 21-րդ կետի համաձայն՝ Եթե գնման գործընթացների կազմակերպման ժամանակացույցով այլ ժամկետ նախատեսված չէ, ապա գնման պահանջի ծագման օրվան հաջորդող քսան աշխատանքային օրվա ընթացքում պատասխանատու ստորաբաժանումը` 1) կազմում և հաստատում է գնման հայտը, որը ներառում է` ա. գնման առարկայի բնութագրերը: Ապրանքների գնման դեպքում նշվում է նաև մասնակցի կողմից առաջարկվող ապրանքային նշանի, ֆիրմային անվանման, մոդելի և արտադրողի վերաբերյալ տեղեկատվության ներկայացման անհրաժեշտությունը, իսկ պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակի կամ համապատասխանության սերտիֆիկատի ներկայացման անհրաժեշտությունը, եթե դրանք կիրառելի են տվյալ ապրանքի համար: Ընդ որում, պայմանագրի կատարման փուլում այն կնքած մասնակցից ծագման երկրի սերտիֆիկատ չի պահանջվում. Նշենք, որ ընթացակարգի հրավերով սահմանված գնման առարկաներն են լաբորատոր ախտորոշման համար նախատեսված քիմիական նյութերը և պարագաները: Բացի այդ, «Գնումների մասին» ՀՀ Օրենքի 3-րդ հոդվածի 1-ին մասի 1-ին կետի համաձայն՝ Սույն օրենքի նպատակն է ապահովել գնումների գործընթացում հատուցման դիմաց արժեք, այն է` 1) պատվիրատուին վերապահված լիազորությունների կատարման համար անհրաժեշտ` կարիքին համապատասխան ապրանքների, աշխատանքների և ծառայությունների ձեռքբերում` համարժեք հատուցմամբ. Նույն Օրենքի 7-րդ հոդվածի 1-ին մասի համաձայն՝ Ցանկացած անձ, անկախ նրա օտարերկրյա ֆիզիկական անձ, կազմակերպություն կամ քաղաքացիություն չունեցող անձ լինելու հանգամանքից, ունի գնման գործընթացին մասնակցելու հավասար իրավունք: Հաշվի առնելով վերոգրյալը, գտնում ենք, որ 1. Պատվիրատուին վերապահված լիազորությունների կատարման համար անհրաժեշտ` կարիքին համապատասխան որակյալ և օգտագործման համար անվտանգ ապրանքների գնման նպատակով գնորդը ինքնուրույն է որոշում և համապատասխանաբար կազմում իր կարիքների համար անհրաժեշտ գնման առարկայի տեխնիկական բնութագիրը՝ պահպանելով գնումների օրենսդրության պահանջները: 2. Ապրանքների գնման դեպքում, պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակի ներկայացման պահանջի կիրառման իրավունքը սահմանված է գնումների օրենսդրությամբ և չի կրում որևէ կոռուպցիոն ռիսկ: 3. Տվյալ պահանջը երաշխավորում է ապրանքի Օրենքի 13-րդ հոդվածի 3-րդ կետով սահմանված որակը և անվտանգությունը՝ անկախ այն հանգամանքից թե ում արտադրանքն է հանդիսանում տվյալ ապրանքը, քանի որ գտնում ենք, որ տվյալ պարագայում արտադրողը կարող է երաշխավորել ապրանքի որակը և անվտանգությունը՝ ապրանքի համապատասխան պահպանման, տեղափոխման և այլ պարտադիր գործողությունների կատարման դեպքում: 4. Որևէ ապրանքի կամ ապրանքների արտադրողի կամ արտադրողների կողմից ՀՀ տարածքում մեկ կամ մի քանի ներկայացուցիչ ունենալը գնումների օրենսդրությամբ չի սահմանափակում հնարավոր մասնակիցների մասնակցությունը գնման ընթացակարգերին: Հնարավոր մասնակիցը այն մասնակիցն է՝ ցանկացած անձ, անկախ նրա օտարերկրյա ֆիզիկական անձ, կազմակերպություն կամ քաղաքացիություն չունեցող անձ լինելու հանգամանքից, ով կարող է բավարարել ընթացակարգի հրավերի նվազագուն պահանջներին, իսկ պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքը արտադրողի կամ վերջինիս ներկայացուցչի կողմից երաշխիքային նամակ ներկայացնելու պահանջը հանդիսանում է ընթացակարգի հրավերի պահանջներից մեկը: 5. Որևէ ապրանքի կամ ապրանքների արտադրողի կամ արտադրողների կողմից ՀՀ տարածքում մեկ ներկայացուցիչ ունենալը փաստը գնումների օրենսդրությամբ չի սահմանափակում այդ ապրանքի կամ ապրանքների անվտանգ շահագործումից օգտվելու Պատվիրատուի իրավունքը: 6. Հրավերով սահմանված է նաև, որ ապրանքների գնման դեպքում ընթացակարգի գնահատող հանձնաժողովը գնահատում է նաև ներկայացված ապրանքի ամբողջական նկարագրերի համապատասխանությունը հրավերի պահանջներին: Սույն հայտարարության հետ կապված լրացուցիչ տեղեկություններ ստանալու համար կարող եք դիմել գնումների համակարգող՝ Մերի Կարապետյանին: Հեռախոս՝ 011 621 000 (249) Էլ.փոստ՝ marketinysmu5@gmail.com Разъяснение№1: Уважаемый потенциальный участник, в ответ на Ваш запрос сообщаем следующее: Если пункт 21 Порядка организации закупочного процесса, утверждённого постановлением Правительства Республики Армения № 526-Н, рассматривается Вами как коррупционны |
Հարգելի գործընկեր, խնդրում եմ պարզաբանել ինչ նպատակով է տեխնիկական բնութագրերում տեղ գտել հետևյալ պայմանը՝ "Պարտադիր պայման է հանդիսանում՝ մասնակիցը պայմանագրի կատարման փուլում ներկայացնում է՝ ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակ: Նշված երաշխիքային նամակով արտադրողը երաշխավորում է մատակարարի կողմից Հայաստանի Հանրապետություն մատակարարվող ապրանքը, ընդ որում ապրանքն արտադրողի կամ վերջինիս ներկայացուցչի երաշխիքային նամակում հստակ պետք է երևա՝ մատակարարի, մատակարորվող ապրանքի անվանումները և երկրի անվանումը որտեղ նշված մատակարարի կողմից վաճառվող ապրանքը երաշխավորվում է արտադրողի կողմից", արդյոք չեք տեսնում նման պահանջի մեջ կոռուպցիոն ռիսկեր և արդյոք չի տանում տվյալ պահանջը դեպի մեկ մատակարարաի, խաթարելով բոլոր այլ մատակարարների հնարավոր մասնակցությունը, ինչի արդյունքում ել անիմաստ դարձնելով գնման գործընթացի բուն նպատակը՝ ձեռք բերել միևնույն ապրանքը ավելի մատչելի գնով, և ավելորդ չվատնել հարկատուների կողմից մուծված հարկերը: | 2025-05-14 10:44:31 | Պարզաբանում N 1: Հարգելի հնարավոր մասնակից, ի պատասխան Ձեր հարցմանը հայտնում ենք հետևյալը՝ Եթե ՀՀ կառավարության թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգի 21-րդ կետը Ձեր կողմից դիտարկվում է որպես կոռուպցիոն ռիսկ և հարկատուների կողմից մուծված հարկերի վատնում, ապա նշենք, որ Օրենքի 5-րդ հոդվածի 1-ին մասի 4-րդ կետի համաձայն՝Օրենքի նպատակի և պահանջների կատարման ապահովման համար Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը հաստատում է`4) գնումների պլանավորման, գնման առարկայի բնութագրերի հաստատման, գնումների նախնական հսկողության, պայմանագրերի կատարման, կառավարման և ֆինանսավորման կարգը: Հրավերի տեխնիկական բնութագրով՝ "Պարտադիր պայման է հանդիսանում՝ մասնակիցը պայմանագրի կատարման փուլում ներկայացնում է՝ ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակ» պայմանը սահմանելու իրավական հիմք է հանդիսանում Օրենքի 13-րդ հոդվածի 3-րդ մասով սահմանված գնման առարկայի որակին և անվտանգությանը վերաբերվող հատկանիշների բնութագրով հստակ նկարագրելու Պատվիրատուի իրավունքը, ինչպես նաև ՀՀ կառավարության թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգի 21-րդ կետով սահմանված՝ պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակի ներկայացման պայման սահմանելու Պատվիրատուի իրավունքը: «Գնումների մասին» ՀՀ Օրենքի (այսուհետ նաև՝ Օրենք) 13-րդ հոդվածի 3-րդ կետի համաձայն՝ Ելնելով գնման առարկայի առանձնահատկությունից՝ դրանց հատկանիշները հնարավորինս ներառում են ձեռք բերվող ապրանքի, աշխատանքի կամ ծառայության որակին, ստանդարտին, անվտանգությանը, պայմանական նշաններին, տերմինաբանությանը, փաթեթավորմանը, բեռնաթափմանը, չափին, նախագծերին, ինչպես նաև գնման առարկայի այլ հատկանիշներին վերաբերող պայմանների հստակ նկարագրությունը` հիմնված միջազգային ստանդարտների և Հայաստանի Հանրապետությունում գործող նորմատիվատեխնիկական փաստաթղթերի, ստանդարտների, իսկ դրանց բացակայության դեպքում` ժամանակավոր տեխնիկական պայմանների վրա: ՀՀ կառավարության թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգի (այսուհետ նաև՝ Կարգ) 21-րդ կետի համաձայն՝ Եթե գնման գործընթացների կազմակերպման ժամանակացույցով այլ ժամկետ նախատեսված չէ, ապա գնման պահանջի ծագման օրվան հաջորդող քսան աշխատանքային օրվա ընթացքում պատասխանատու ստորաբաժանումը` 1) կազմում և հաստատում է գնման հայտը, որը ներառում է` ա. գնման առարկայի բնութագրերը: Ապրանքների գնման դեպքում նշվում է նաև մասնակցի կողմից առաջարկվող ապրանքային նշանի, ֆիրմային անվանման, մոդելի և արտադրողի վերաբերյալ տեղեկատվության ներկայացման անհրաժեշտությունը, իսկ պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակի կամ համապատասխանության սերտիֆիկատի ներկայացման անհրաժեշտությունը, եթե դրանք կիրառելի են տվյալ ապրանքի համար: Ընդ որում, պայմանագրի կատարման փուլում այն կնքած մասնակցից ծագման երկրի սերտիֆիկատ չի պահանջվում. Նշենք, որ ընթացակարգի հրավերով սահմանված գնման առարկաներն են լաբորատոր ախտորոշման համար նախատեսված քիմիական նյութերը և պարագաները: Բացի այդ, «Գնումների մասին» ՀՀ Օրենքի 3-րդ հոդվածի 1-ին մասի 1-ին կետի համաձայն՝ Սույն օրենքի նպատակն է ապահովել գնումների գործընթացում հատուցման դիմաց արժեք, այն է` 1) պատվիրատուին վերապահված լիազորությունների կատարման համար անհրաժեշտ` կարիքին համապատասխան ապրանքների, աշխատանքների և ծառայությունների ձեռքբերում` համարժեք հատուցմամբ. Նույն Օրենքի 7-րդ հոդվածի 1-ին մասի համաձայն՝ Ցանկացած անձ, անկախ նրա օտարերկրյա ֆիզիկական անձ, կազմակերպություն կամ քաղաքացիություն չունեցող անձ լինելու հանգամանքից, ունի գնման գործընթացին մասնակցելու հավասար իրավունք: Հաշվի առնելով վերոգրյալը, գտնում ենք, որ 1. Պատվիրատուին վերապահված լիազորությունների կատարման համար անհրաժեշտ` կարիքին համապատասխան որակյալ և օգտագործման համար անվտանգ ապրանքների գնման նպատակով գնորդը ինքնուրույն է որոշում և համապատասխանաբար կազմում իր կարիքների համար անհրաժեշտ գնման առարկայի տեխնիկական բնութագիրը՝ պահպանելով գնումների օրենսդրության պահանջները: 2. Ապրանքների գնման դեպքում, պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակի ներկայացման պահանջի կիրառման իրավունքը սահմանված է գնումների օրենսդրությամբ և չի կրում որևէ կոռուպցիոն ռիսկ: 3. Տվյալ պահանջը երաշխավորում է ապրանքի Օրենքի 13-րդ հոդվածի 3-րդ կետով սահմանված որակը և անվտանգությունը՝ անկախ այն հանգամանքից թե ում արտադրանքն է հանդիսանում տվյալ ապրանքը, քանի որ գտնում ենք, որ տվյալ պարագայում արտադրողը կարող է երաշխավորել ապրանքի որակը և անվտանգությունը՝ ապրանքի համապատասխան պահպանման, տեղափոխման և այլ պարտադիր գործողությունների կատարման դեպքում: 4. Որևէ ապրանքի կամ ապրանքների արտադրողի կամ արտադրողների կողմից ՀՀ տարածքում մեկ կամ մի քանի ներկայացուցիչ ունենալը գնումների օրենսդրությամբ չի սահմանափակում հնարավոր մասնակիցների մասնակցությունը գնման ընթացակարգերին: Հնարավոր մասնակիցը այն մասնակիցն է՝ ցանկացած անձ, անկախ նրա օտարերկրյա ֆիզիկական անձ, կազմակերպություն կամ քաղաքացիություն չունեցող անձ լինելու հանգամանքից, ով կարող է բավարարել ընթացակարգի հրավերի նվազագուն պահանջներին, իսկ պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքը արտադրողի կամ վերջինիս ներկայացուցչի կողմից երաշխիքային նամակ ներկայացնելու պահանջը հանդիսանում է ընթացակարգի հրավերի պահանջներից մեկը: 5. Որևէ ապրանքի կամ ապրանքների արտադրողի կամ արտադրողների կողմից ՀՀ տարածքում մեկ ներկայացուցիչ ունենալը փաստը գնումների օրենսդրությամբ չի սահմանափակում այդ ապրանքի կամ ապրանքների անվտանգ շահագործումից օգտվելու Պատվիրատուի իրավունքը: 6. Հրավերով սահմանված է նաև, որ ապրանքների գնման դեպքում ընթացակարգի գնահատող հանձնաժողովը գնահատում է նաև ներկայացված ապրանքի ամբողջական նկարագրերի համապատասխանությունը հրավերի պահանջներին: Սույն հայտարարության հետ կապված լրացուցիչ տեղեկություններ ստանալու համար կարող եք դիմել գնումների համակարգող՝ Մերի Կարապետյանին: Հեռախոս՝ 011 621 000 (249) Էլ.փոստ՝ marketinysmu5@gmail.com РазъяснениеN1: Уважаемый потенциальный участник, в ответ на Ваш запрос сообщаем следующее: Если пункт 21 Порядка организации закупочного процесса, утверждённого постановлением Правительства Республики Армения N 526-Н, рассматривается Вами как коррупционны |
Հարգելի գործընկեր, խնդրում եմ պարզաբանել ինչ նպատակով է տեխնիկական բնութագրերում տեղ գտել հետևյալ պայմանը՝ "Պարտադիր պայման է հանդիսանում՝ մասնակիցը պայմանագրի կատարման փուլում ներկայացնում է՝ ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակ: Նշված երաշխիքային նամակով արտադրողը երաշխավորում է մատակարարի կողմից Հայաստանի Հանրապետություն մատակարարվող ապրանքը, ընդ որում ապրանքն արտադրողի կամ վերջինիս ներկայացուցչի երաշխիքային նամակում հստակ պետք է երևա՝ մատակարարի, մատակարորվող ապրանքի անվանումները և երկրի անվանումը որտեղ նշված մատակարարի կողմից վաճառվող ապրանքը երաշխավորվում է արտադրողի կողմից", արդյոք չեք տեսնում նման պահանջի մեջ կոռուպցիոն ռիսկեր և արդյոք չի տանում տվյալ պահանջը դեպի մեկ մատակարարաի, խաթարելով բոլոր այլ մատակարարների հնարավոր մասնակցությունը, ինչի արդյունքում ել անիմաստ դարձնելով գնման գործընթացի բուն նպատակը՝ ձեռք բերել միևնույն ապրանքը ավելի մատչելի գնով, և ավելորդ չվատնել հարկատուների կողմից մուծված հարկերը: | 2025-05-14 10:46:33 | Պարզաբանում N 1: Հարգելի հնարավոր մասնակից, ի պատասխան Ձեր հարցմանը հայտնում ենք հետևյալը՝ Եթե ՀՀ կառավարության թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգի 21-րդ կետը Ձեր կողմից դիտարկվում է որպես կոռուպցիոն ռիսկ և հարկատուների կողմից մուծված հարկերի վատնում, ապա նշենք, որ Օրենքի 5-րդ հոդվածի 1-ին մասի 4-րդ կետի համաձայն՝Օրենքի նպատակի և պահանջների կատարման ապահովման համար Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը հաստատում է`4) գնումների պլանավորման, գնման առարկայի բնութագրերի հաստատման, գնումների նախնական հսկողության, պայմանագրերի կատարման, կառավարման և ֆինանսավորման կարգը: Հրավերի տեխնիկական բնութագրով՝ "Պարտադիր պայման է հանդիսանում՝ մասնակիցը պայմանագրի կատարման փուլում ներկայացնում է՝ ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակ» պայմանը սահմանելու իրավական հիմք է հանդիսանում Օրենքի 13-րդ հոդվածի 3-րդ մասով սահմանված գնման առարկայի որակին և անվտանգությանը վերաբերվող հատկանիշների բնութագրով հստակ նկարագրելու Պատվիրատուի իրավունքը, ինչպես նաև ՀՀ կառավարության թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգի 21-րդ կետով սահմանված՝ պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակի ներկայացման պայման սահմանելու Պատվիրատուի իրավունքը: «Գնումների մասին» ՀՀ Օրենքի (այսուհետ նաև՝ Օրենք) 13-րդ հոդվածի 3-րդ կետի համաձայն՝ Ելնելով գնման առարկայի առանձնահատկությունից՝ դրանց հատկանիշները հնարավորինս ներառում են ձեռք բերվող ապրանքի, աշխատանքի կամ ծառայության որակին, ստանդարտին, անվտանգությանը, պայմանական նշաններին, տերմինաբանությանը, փաթեթավորմանը, բեռնաթափմանը, չափին, նախագծերին, ինչպես նաև գնման առարկայի այլ հատկանիշներին վերաբերող պայմանների հստակ նկարագրությունը` հիմնված միջազգային ստանդարտների և Հայաստանի Հանրապետությունում գործող նորմատիվատեխնիկական փաստաթղթերի, ստանդարտների, իսկ դրանց բացակայության դեպքում` ժամանակավոր տեխնիկական պայմանների վրա: ՀՀ կառավարության թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգի (այսուհետ նաև՝ Կարգ) 21-րդ կետի համաձայն՝ Եթե գնման գործընթացների կազմակերպման ժամանակացույցով այլ ժամկետ նախատեսված չէ, ապա գնման պահանջի ծագման օրվան հաջորդող քսան աշխատանքային օրվա ընթացքում պատասխանատու ստորաբաժանումը` 1) կազմում և հաստատում է գնման հայտը, որը ներառում է` ա. գնման առարկայի բնութագրերը: Ապրանքների գնման դեպքում նշվում է նաև մասնակցի կողմից առաջարկվող ապրանքային նշանի, ֆիրմային անվանման, մոդելի և արտադրողի վերաբերյալ տեղեկատվության ներկայացման անհրաժեշտությունը, իսկ պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակի կամ համապատասխանության սերտիֆիկատի ներկայացման անհրաժեշտությունը, եթե դրանք կիրառելի են տվյալ ապրանքի համար: Ընդ որում, պայմանագրի կատարման փուլում այն կնքած մասնակցից ծագման երկրի սերտիֆիկատ չի պահանջվում. Նշենք, որ ընթացակարգի հրավերով սահմանված գնման առարկաներն են լաբորատոր ախտորոշման համար նախատեսված քիմիական նյութերը և պարագաները: Բացի այդ, «Գնումների մասին» ՀՀ Օրենքի 3-րդ հոդվածի 1-ին մասի 1-ին կետի համաձայն՝ Սույն օրենքի նպատակն է ապահովել գնումների գործընթացում հատուցման դիմաց արժեք, այն է` 1) պատվիրատուին վերապահված լիազորությունների կատարման համար անհրաժեշտ` կարիքին համապատասխան ապրանքների, աշխատանքների և ծառայությունների ձեռքբերում` համարժեք հատուցմամբ. Նույն Օրենքի 7-րդ հոդվածի 1-ին մասի համաձայն՝ Ցանկացած անձ, անկախ նրա օտարերկրյա ֆիզիկական անձ, կազմակերպություն կամ քաղաքացիություն չունեցող անձ լինելու հանգամանքից, ունի գնման գործընթացին մասնակցելու հավասար իրավունք: Հաշվի առնելով վերոգրյալը, գտնում ենք, որ 1. Պատվիրատուին վերապահված լիազորությունների կատարման համար անհրաժեշտ` կարիքին համապատասխան որակյալ և օգտագործման համար անվտանգ ապրանքների գնման նպատակով գնորդը ինքնուրույն է որոշում և համապատասխանաբար կազմում իր կարիքների համար անհրաժեշտ գնման առարկայի տեխնիկական բնութագիրը՝ պահպանելով գնումների օրենսդրության պահանջները: 2. Ապրանքների գնման դեպքում, պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակի ներկայացման պահանջի կիրառման իրավունքը սահմանված է գնումների օրենսդրությամբ և չի կրում որևէ կոռուպցիոն ռիսկ: 3. Տվյալ պահանջը երաշխավորում է ապրանքի Օրենքի 13-րդ հոդվածի 3-րդ կետով սահմանված որակը և անվտանգությունը՝ անկախ այն հանգամանքից թե ում արտադրանքն է հանդիսանում տվյալ ապրանքը, քանի որ գտնում ենք, որ տվյալ պարագայում արտադրողը կարող է երաշխավորել ապրանքի որակը և անվտանգությունը՝ ապրանքի համապատասխան պահպանման, տեղափոխման և այլ պարտադիր գործողությունների կատարման դեպքում: 4. Որևէ ապրանքի կամ ապրանքների արտադրողի կամ արտադրողների կողմից ՀՀ տարածքում մեկ կամ մի քանի ներկայացուցիչ ունենալը գնումների օրենսդրությամբ չի սահմանափակում հնարավոր մասնակիցների մասնակցությունը գնման ընթացակարգերին: Հնարավոր մասնակիցը այն մասնակիցն է՝ ցանկացած անձ, անկախ նրա օտարերկրյա ֆիզիկական անձ, կազմակերպություն կամ քաղաքացիություն չունեցող անձ լինելու հանգամանքից, ով կարող է բավարարել ընթացակարգի հրավերի նվազագուն պահանջներին, իսկ պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքը արտադրողի կամ վերջինիս ներկայացուցչի կողմից երաշխիքային նամակ ներկայացնելու պահանջը հանդիսանում է ընթացակարգի հրավերի պահանջներից մեկը: 5. Որևէ ապրանքի կամ ապրանքների արտադրողի կամ արտադրողների կողմից ՀՀ տարածքում մեկ ներկայացուցիչ ունենալը փաստը գնումների օրենսդրությամբ չի սահմանափակում այդ ապրանքի կամ ապրանքների անվտանգ շահագործումից օգտվելու Պատվիրատուի իրավունքը: 6. Հրավերով սահմանված է նաև, որ ապրանքների գնման դեպքում ընթացակարգի գնահատող հանձնաժողովը գնահատում է նաև ներկայացված ապրանքի ամբողջական նկարագրերի համապատասխանությունը հրավերի պահանջներին: Սույն հայտարարության հետ կապված լրացուցիչ տեղեկություններ ստանալու համար կարող եք դիմել գնումների համակարգող՝ Մերի Կարապետյանին: Հեռախոս՝ 011 621 000 (249) Էլ.փոստ՝ marketinysmu5@gmail.com РазъяснениеN1: Уважаемый потенциальный участник, в ответ на Ваш запрос сообщаем следующее: Если пункт 21 Порядка организации закупочного процесса, утверждённого постановлением Правительства Республики Армения N 526-Н, рассматривается Вами как коррупционны |
Հարգելի գործընկեր, խնդրում եմ պարզաբանել ինչ նպատակով է տեխնիկական բնութագրերում տեղ գտել հետևյալ պայմանը՝ "Պարտադիր պայման է հանդիսանում՝ մասնակիցը պայմանագրի կատարման փուլում ներկայացնում է՝ ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակ: Նշված երաշխիքային նամակով արտադրողը երաշխավորում է մատակարարի կողմից Հայաստանի Հանրապետություն մատակարարվող ապրանքը, ընդ որում ապրանքն արտադրողի կամ վերջինիս ներկայացուցչի երաշխիքային նամակում հստակ պետք է երևա՝ մատակարարի, մատակարորվող ապրանքի անվանումները և երկրի անվանումը որտեղ նշված մատակարարի կողմից վաճառվող ապրանքը երաշխավորվում է արտադրողի կողմից", արդյոք չեք տեսնում նման պահանջի մեջ կոռուպցիոն ռիսկեր և արդյոք չի տանում տվյալ պահանջը դեպի մեկ մատակարարաի, խաթարելով բոլոր այլ մատակարարների հնարավոր մասնակցությունը, ինչի արդյունքում ել անիմաստ դարձնելով գնման գործընթացի բուն նպատակը՝ ձեռք բերել միևնույն ապրանքը ավելի մատչելի գնով, և ավելորդ չվատնել հարկատուների կողմից մուծված հարկերը: | 2025-05-14 10:52:57 | Պարզաբանում N 1: Հարգելի հնարավոր մասնակից, ի պատասխան Ձեր հարցմանը հայտնում ենք հետևյալը՝ Եթե ՀՀ կառավարության թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգի 21-րդ կետը Ձեր կողմից դիտարկվում է որպես կոռուպցիոն ռիսկ և հարկատուների կողմից մուծված հարկերի վատնում, ապա նշենք, որ Օրենքի 5-րդ հոդվածի 1-ին մասի 4-րդ կետի համաձայն՝Օրենքի նպատակի և պահանջների կատարման ապահովման համար Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը հաստատում է`4) գնումների պլանավորման, գնման առարկայի բնութագրերի հաստատման, գնումների նախնական հսկողության, պայմանագրերի կատարման, կառավարման և ֆինանսավորման կարգը: Հրավերի տեխնիկական բնութագրով՝ "Պարտադիր պայման է հանդիսանում՝ մասնակիցը պայմանագրի կատարման փուլում ներկայացնում է՝ ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակ» պայմանը սահմանելու իրավական հիմք է հանդիսանում Օրենքի 13-րդ հոդվածի 3-րդ մասով սահմանված գնման առարկայի որակին և անվտանգությանը վերաբերվող հատկանիշների բնութագրով հստակ նկարագրելու Պատվիրատուի իրավունքը, ինչպես նաև ՀՀ կառավարության թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգի 21-րդ կետով սահմանված՝ պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակի ներկայացման պայման սահմանելու Պատվիրատուի իրավունքը: «Գնումների մասին» ՀՀ Օրենքի (այսուհետ նաև՝ Օրենք) 13-րդ հոդվածի 3-րդ կետի համաձայն՝ Ելնելով գնման առարկայի առանձնահատկությունից՝ դրանց հատկանիշները հնարավորինս ներառում են ձեռք բերվող ապրանքի, աշխատանքի կամ ծառայության որակին, ստանդարտին, անվտանգությանը, պայմանական նշաններին, տերմինաբանությանը, փաթեթավորմանը, բեռնաթափմանը, չափին, նախագծերին, ինչպես նաև գնման առարկայի այլ հատկանիշներին վերաբերող պայմանների հստակ նկարագրությունը` հիմնված միջազգային ստանդարտների և Հայաստանի Հանրապետությունում գործող նորմատիվատեխնիկական փաստաթղթերի, ստանդարտների, իսկ դրանց բացակայության դեպքում` ժամանակավոր տեխնիկական պայմանների վրա: ՀՀ կառավարության թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգի (այսուհետ նաև՝ Կարգ) 21-րդ կետի համաձայն՝ Եթե գնման գործընթացների կազմակերպման ժամանակացույցով այլ ժամկետ նախատեսված չէ, ապա գնման պահանջի ծագման օրվան հաջորդող քսան աշխատանքային օրվա ընթացքում պատասխանատու ստորաբաժանումը` 1) կազմում և հաստատում է գնման հայտը, որը ներառում է` ա. գնման առարկայի բնութագրերը: Ապրանքների գնման դեպքում նշվում է նաև մասնակցի կողմից առաջարկվող ապրանքային նշանի, ֆիրմային անվանման, մոդելի և արտադրողի վերաբերյալ տեղեկատվության ներկայացման անհրաժեշտությունը, իսկ պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակի կամ համապատասխանության սերտիֆիկատի ներկայացման անհրաժեշտությունը, եթե դրանք կիրառելի են տվյալ ապրանքի համար: Ընդ որում, պայմանագրի կատարման փուլում այն կնքած մասնակցից ծագման երկրի սերտիֆիկատ չի պահանջվում. Նշենք, որ ընթացակարգի հրավերով սահմանված գնման առարկաներն են լաբորատոր ախտորոշման համար նախատեսված քիմիական նյութերը և պարագաները: Բացի այդ, «Գնումների մասին» ՀՀ Օրենքի 3-րդ հոդվածի 1-ին մասի 1-ին կետի համաձայն՝ Սույն օրենքի նպատակն է ապահովել գնումների գործընթացում հատուցման դիմաց արժեք, այն է` 1) պատվիրատուին վերապահված լիազորությունների կատարման համար անհրաժեշտ` կարիքին համապատասխան ապրանքների, աշխատանքների և ծառայությունների ձեռքբերում` համարժեք հատուցմամբ. Նույն Օրենքի 7-րդ հոդվածի 1-ին մասի համաձայն՝ Ցանկացած անձ, անկախ նրա օտարերկրյա ֆիզիկական անձ, կազմակերպություն կամ քաղաքացիություն չունեցող անձ լինելու հանգամանքից, ունի գնման գործընթացին մասնակցելու հավասար իրավունք: Հաշվի առնելով վերոգրյալը, գտնում ենք, որ 1. Պատվիրատուին վերապահված լիազորությունների կատարման համար անհրաժեշտ` կարիքին համապատասխան որակյալ և օգտագործման համար անվտանգ ապրանքների գնման նպատակով գնորդը ինքնուրույն է որոշում և համապատասխանաբար կազմում իր կարիքների համար անհրաժեշտ գնման առարկայի տեխնիկական բնութագիրը՝ պահպանելով գնումների օրենսդրության պահանջները: 2. Ապրանքների գնման դեպքում, պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակի ներկայացման պահանջի կիրառման իրավունքը սահմանված է գնումների օրենսդրությամբ և չի կրում որևէ կոռուպցիոն ռիսկ: 3. Տվյալ պահանջը երաշխավորում է ապրանքի Օրենքի 13-րդ հոդվածի 3-րդ կետով սահմանված որակը և անվտանգությունը՝ անկախ այն հանգամանքից թե ում արտադրանքն է հանդիսանում տվյալ ապրանքը, քանի որ գտնում ենք, որ տվյալ պարագայում արտադրողը կարող է երաշխավորել ապրանքի որակը և անվտանգությունը՝ ապրանքի համապատասխան պահպանման, տեղափոխման և այլ պարտադիր գործողությունների կատարման դեպքում: 4. Որևէ ապրանքի կամ ապրանքների արտադրողի կամ արտադրողների կողմից ՀՀ տարածքում մեկ կամ մի քանի ներկայացուցիչ ունենալը գնումների օրենսդրությամբ չի սահմանափակում հնարավոր մասնակիցների մասնակցությունը գնման ընթացակարգերին: Հնարավոր մասնակիցը այն մասնակիցն է՝ ցանկացած անձ, անկախ նրա օտարերկրյա ֆիզիկական անձ, կազմակերպություն կամ քաղաքացիություն չունեցող անձ լինելու հանգամանքից, ով կարող է բավարարել ընթացակարգի հրավերի նվազագուն պահանջներին, իսկ պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքը արտադրողի կամ վերջինիս ներկայացուցչի կողմից երաշխիքային նամակ ներկայացնելու պահանջը հանդիսանում է ընթացակարգի հրավերի պահանջներից մեկը: 5. Որևէ ապրանքի կամ ապրանքների արտադրողի կամ արտադրողների կողմից ՀՀ տարածքում մեկ ներկայացուցիչ ունենալը փաստը գնումների օրենսդրությամբ չի սահմանափակում այդ ապրանքի կամ ապրանքների անվտանգ շահագործումից օգտվելու Պատվիրատուի իրավունքը: 6. Հրավերով սահմանված է նաև, որ ապրանքների գնման դեպքում ընթացակարգի գնահատող հանձնաժողովը գնահատում է նաև ներկայացված ապրանքի ամբողջական նկարագրերի համապատասխանությունը հրավերի պահանջներին: Սույն հայտարարության հետ կապված լրացուցիչ տեղեկություններ ստանալու համար կարող եք դիմել գնումների համակարգող՝ Մերի Կարապետյանին: Հեռախոս՝ 011 621 000 (249) Էլ.փոստ՝ marketinysmu5@gmail.com РазъяснениеN1: Уважаемый потенциальный участник, в ответ на Ваш запрос сообщаем следующее: Если пункт 21 Порядка организации закупочного процесса, утверждённого постановлением Правительства Республики Армения N 526-Н, рассматривается Вами как коррупционны |
Հարգելի գործընկեր, խնդրում եմ պարզաբանել ինչ նպատակով է տեխնիկական բնութագրերում տեղ գտել հետևյալ պայմանը՝ "Պարտադիր պայման է հանդիսանում՝ մասնակիցը պայմանագրի կատարման փուլում ներկայացնում է՝ ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակ: Նշված երաշխիքային նամակով արտադրողը երաշխավորում է մատակարարի կողմից Հայաստանի Հանրապետություն մատակարարվող ապրանքը, ընդ որում ապրանքն արտադրողի կամ վերջինիս ներկայացուցչի երաշխիքային նամակում հստակ պետք է երևա՝ մատակարարի, մատակարորվող ապրանքի անվանումները և երկրի անվանումը որտեղ նշված մատակարարի կողմից վաճառվող ապրանքը երաշխավորվում է արտադրողի կողմից", արդյոք չեք տեսնում նման պահանջի մեջ կոռուպցիոն ռիսկեր և արդյոք չի տանում տվյալ պահանջը դեպի մեկ մատակարարաի, խաթարելով բոլոր այլ մատակարարների հնարավոր մասնակցությունը, ինչի արդյունքում ել անիմաստ դարձնելով գնման գործընթացի բուն նպատակը՝ ձեռք բերել միևնույն ապրանքը ավելի մատչելի գնով, և ավելորդ չվատնել հարկատուների կողմից մուծված հարկերը: | 2025-05-14 12:00:00 | Պարզաբանում N 1: Հարգելի հնարավոր մասնակից, ի պատասխան Ձեր հարցմանը հայտնում ենք հետևյալը՝ Եթե ՀՀ կառավարության թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգի 21-րդ կետը Ձեր կողմից դիտարկվում է որպես կոռուպցիոն ռիսկ և հարկատուների կողմից մուծված հարկերի վատնում, ապա նշենք, որ Օրենքի 5-րդ հոդվածի 1-ին մասի 4-րդ կետի համաձայն՝Օրենքի նպատակի և պահանջների կատարման ապահովման համար Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը հաստատում է`4) գնումների պլանավորման, գնման առարկայի բնութագրերի հաստատման, գնումների նախնական հսկողության, պայմանագրերի կատարման, կառավարման և ֆինանսավորման կարգը: Հրավերի տեխնիկական բնութագրով՝ "Պարտադիր պայման է հանդիսանում՝ մասնակիցը պայմանագրի կատարման փուլում ներկայացնում է՝ ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակ» պայմանը սահմանելու իրավական հիմք է հանդիսանում Օրենքի 13-րդ հոդվածի 3-րդ մասով սահմանված գնման առարկայի որակին և անվտանգությանը վերաբերվող հատկանիշների բնութագրով հստակ նկարագրելու Պատվիրատուի իրավունքը, ինչպես նաև ՀՀ կառավարության թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգի 21-րդ կետով սահմանված՝ պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակի ներկայացման պայման սահմանելու Պատվիրատուի իրավունքը: «Գնումների մասին» ՀՀ Օրենքի (այսուհետ նաև՝ Օրենք) 13-րդ հոդվածի 3-րդ կետի համաձայն՝ Ելնելով գնման առարկայի առանձնահատկությունից՝ դրանց հատկանիշները հնարավորինս ներառում են ձեռք բերվող ապրանքի, աշխատանքի կամ ծառայության որակին, ստանդարտին, անվտանգությանը, պայմանական նշաններին, տերմինաբանությանը, փաթեթավորմանը, բեռնաթափմանը, չափին, նախագծերին, ինչպես նաև գնման առարկայի այլ հատկանիշներին վերաբերող պայմանների հստակ նկարագրությունը` հիմնված միջազգային ստանդարտների և Հայաստանի Հանրապետությունում գործող նորմատիվատեխնիկական փաստաթղթերի, ստանդարտների, իսկ դրանց բացակայության դեպքում` ժամանակավոր տեխնիկական պայմանների վրա: ՀՀ կառավարության թիվ 526-Ն որոշմամբ հաստատված գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգի (այսուհետ նաև՝ Կարգ) 21-րդ կետի համաձայն՝ Եթե գնման գործընթացների կազմակերպման ժամանակացույցով այլ ժամկետ նախատեսված չէ, ապա գնման պահանջի ծագման օրվան հաջորդող քսան աշխատանքային օրվա ընթացքում պատասխանատու ստորաբաժանումը` 1) կազմում և հաստատում է գնման հայտը, որը ներառում է` ա. գնման առարկայի բնութագրերը: Ապրանքների գնման դեպքում նշվում է նաև մասնակցի կողմից առաջարկվող ապրանքային նշանի, ֆիրմային անվանման, մոդելի և արտադրողի վերաբերյալ տեղեկատվության ներկայացման անհրաժեշտությունը, իսկ պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակի կամ համապատասխանության սերտիֆիկատի ներկայացման անհրաժեշտությունը, եթե դրանք կիրառելի են տվյալ ապրանքի համար: Ընդ որում, պայմանագրի կատարման փուլում այն կնքած մասնակցից ծագման երկրի սերտիֆիկատ չի պահանջվում. Նշենք, որ ընթացակարգի հրավերով սահմանված գնման առարկաներն են լաբորատոր ախտորոշման համար նախատեսված քիմիական նյութերը և պարագաները: Բացի այդ, «Գնումների մասին» ՀՀ Օրենքի 3-րդ հոդվածի 1-ին մասի 1-ին կետի համաձայն՝ Սույն օրենքի նպատակն է ապահովել գնումների գործընթացում հատուցման դիմաց արժեք, այն է` 1) պատվիրատուին վերապահված լիազորությունների կատարման համար անհրաժեշտ` կարիքին համապատասխան ապրանքների, աշխատանքների և ծառայությունների ձեռքբերում` համարժեք հատուցմամբ. Նույն Օրենքի 7-րդ հոդվածի 1-ին մասի համաձայն՝ Ցանկացած անձ, անկախ նրա օտարերկրյա ֆիզիկական անձ, կազմակերպություն կամ քաղաքացիություն չունեցող անձ լինելու հանգամանքից, ունի գնման գործընթացին մասնակցելու հավասար իրավունք: Հաշվի առնելով վերոգրյալը, գտնում ենք, որ 1. Պատվիրատուին վերապահված լիազորությունների կատարման համար անհրաժեշտ` կարիքին համապատասխան որակյալ և օգտագործման համար անվտանգ ապրանքների գնման նպատակով գնորդը ինքնուրույն է որոշում և համապատասխանաբար կազմում իր կարիքների համար անհրաժեշտ գնման առարկայի տեխնիկական բնութագիրը՝ պահպանելով գնումների օրենսդրության պահանջները: 2. Ապրանքների գնման դեպքում, պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքն արտադրողից կամ վերջինիս ներկայացուցչից երաշխիքային նամակի ներկայացման պահանջի կիրառման իրավունքը սահմանված է գնումների օրենսդրությամբ և չի կրում որևէ կոռուպցիոն ռիսկ: 3. Տվյալ պահանջը երաշխավորում է ապրանքի Օրենքի 13-րդ հոդվածի 3-րդ կետով սահմանված որակը և անվտանգությունը՝ անկախ այն հանգամանքից թե ում արտադրանքն է հանդիսանում տվյալ ապրանքը, քանի որ գտնում ենք, որ տվյալ պարագայում արտադրողը կարող է երաշխավորել ապրանքի որակը և անվտանգությունը՝ ապրանքի համապատասխան պահպանման, տեղափոխման և այլ պարտադիր գործողությունների կատարման դեպքում: 4. Որևէ ապրանքի կամ ապրանքների արտադրողի կամ արտադրողների կողմից ՀՀ տարածքում մեկ կամ մի քանի ներկայացուցիչ ունենալը գնումների օրենսդրությամբ չի սահմանափակում հնարավոր մասնակիցների մասնակցությունը գնման ընթացակարգերին: Հնարավոր մասնակիցը այն մասնակիցն է՝ ցանկացած անձ, անկախ նրա օտարերկրյա ֆիզիկական անձ, կազմակերպություն կամ քաղաքացիություն չունեցող անձ լինելու հանգամանքից, ով կարող է բավարարել ընթացակարգի հրավերի նվազագուն պահանջներին, իսկ պայմանագրի կատարման փուլում ապրանքը արտադրողի կամ վերջինիս ներկայացուցչի կողմից երաշխիքային նամակ ներկայացնելու պահանջը հանդիսանում է ընթացակարգի հրավերի պահանջներից մեկը: 5. Որևէ ապրանքի կամ ապրանքների արտադրողի կամ արտադրողների կողմից ՀՀ տարածքում մեկ ներկայացուցիչ ունենալը փաստը գնումների օրենսդրությամբ չի սահմանափակում այդ ապրանքի կամ ապրանքների անվտանգ շահագործումից օգտվելու Պատվիրատուի իրավունքը: 6. Հրավերով սահմանված է նաև, որ ապրանքների գնման դեպքում ընթացակարգի գնահատող հանձնաժողովը գնահատում է նաև ներկայացված ապրանքի ամբողջական նկարագրերի համապատասխանությունը հրավերի պահանջներին: Սույն հայտարարության հետ կապված լրացուցիչ տեղեկություններ ստանալու համար կարող եք դիմել գնումների համակարգող՝ Մերի Կարապետյանին: Հեռախոս՝ 011 621 000 (249) Էլ.փոստ՝ marketinysmu5@gmail.com РазъяснениеN1: Уважаемый потенциальный участник, в ответ на Ваш запрос сообщаем следующее: Если пункт 21 Порядка организации закупочного процесса, утверждённого постановлением Правительства Республики Армения N 526-Н, рассматривается Вами как коррупционны |
Հ/հ | Չափաբաժնի համար | Չափաբաժնի անվանում | Աճուրդի մեկնարկային գին | Մեկնարկ |
321930 | 1 | 1 Կալիբրատոր Ammonia/Ethanol/CO2/ | 39000 AMD | 2025-05-26 14:30:00 |
321931 | 2 | 2 Տրոպոնին T-ի որոշման թեստ հավաքածու | 48000 AMD | 2025-05-26 14:30:00 |
321932 | 3 | 3 Էլեկսիս Հակաթիրոիդ պերոքսիդազի հակամարմինների հորմոնի կալիբրատոր | 40333.34 AMD | 2025-05-26 14:30:00 |
321933 | 4 | 4 Էլեկսիս ազատ թիրօքսինի կալիբրատոր | 46166.67 AMD | 2025-05-26 14:30:00 |
321934 | 5 | 5 Դ-դիմերի կալիբրատոր | 132833.34 AMD | 2025-05-26 14:30:00 |
321935 | 6 | 6 Դ-դիմերի որոշման թեստ հավաքածու | 141333.34 AMD | 2025-05-26 14:30:00 |
321936 | 7 | 7 Մազանոթներ 200մկլ | 617750 AMD | 2025-05-26 15:00:00 |
321937 | 8 | 8 cobas c303 C ռեակտիվ սպիտակուցի քանակական որոշման թեստ հավաքածու | 975000 AMD | 2025-05-26 15:00:00 |
321938 | 9 | 9 cobas c303 HbA1c-ի որոշման թեստ հավաքածու | 125000 AMD | 2025-05-26 15:00:00 |
321939 | 10 | 10 cobas c303 Կրեատինինի որոշման թեստ հավաքածու | 81666.67 AMD | 2025-05-26 15:00:00 |
321940 | 11 | 11 SMS, լվացող լուծույթ թթվային բնույթի COBAS C PACK GREEN | 4250 AMD | 2025-05-26 15:00:00 |
321941 | 12 | 12 Հեմոլիզացնող լուծույթ COBAS C PACK GREEN | 74166.67 AMD | 2025-05-26 15:00:00 |
321942 | 13 | 13 Սելպակ -DCL/1 | 497000 AMD | 2025-05-26 15:30:00 |
321943 | 14 | 14 Հոմոցիստեինի որոշման թեսթ հավաքածու | 220833.34 AMD | 2025-05-26 15:30:00 |
321944 | 15 | 15 Հոմոցիստեինի կալիբրատոր | 37250 AMD | 2025-05-26 15:30:00 |
321945 | 16 | 16 Ստուգիչ նյութ հոմոցիստեինի համար | 52166.67 AMD | 2025-05-26 15:30:00 |
321946 | 17 | 17 Էլեկսիս ԱԿՏԳ կալիբրատոր | 22416.67 AMD | 2025-05-26 15:30:00 |
321947 | 18 | 18 Էլեկսիս Կորտիզոլ քանակական որոշման թեսթ-հավաքածու | 549750 AMD | 2025-05-26 15:30:00 |
321948 | 19 | 19 Էլեկսիս Կորտիզոլ կալիբրատոր | 22416.67 AMD | 2025-05-26 16:00:00 |
321949 | 20 | 20 Էլեկսիս Ինսուլին քանակական որոշման թեսթ-հավաքածու | 460500 AMD | 2025-05-26 16:00:00 |
321950 | 21 | 21 Էլեկսիս Ինսուլին կալիբրատոր | 22416.67 AMD | 2025-05-26 16:00:00 |
321951 | 22 | 22 Ռևմատոիդ ֆակտորների որոշման թեստ | AMD | Չկայացած |
321952 | 23 | 23 Խմբային և ռեզուս համակարգի հակամարմինների որոշման հավաքածու ABO Rh-D (Anti A, AntiB, AntiA+B, Anti D, Anti-CDE/Ctrl)՝ սյունային ագլյուտինացիայի հիման վրա կասետա | 440000 AMD | 2025-05-26 16:00:00 |
321953 | 24 | 24 Գլիկոլիզացված հեմոգլոբին A1c քանակական որոշման թեսթ | 74500 AMD | 2025-05-26 16:00:00 |
321954 | 25 | 25 SARS-CoV-2 վիրուսի հայտնաբերման Ag արագ թեստ | AMD | Չկայացած |
321955 | 26 | 26 Մաքրող կասետ Cobas Integra սարքի համար | 2083.34 AMD | 2025-05-26 16:00:00 |
321956 | 27 | 27 Գլիկոլիզացված հեմոգլոբին նեո-ի որոշման թեստ հավաքածու | 42240 AMD | 2025-05-27 09:00:00 |
321957 | 28 | 28 Պրոկալցիտոնին պլուս-ի որոշման թեստ հավաքածու | 82500 AMD | 2025-05-27 09:00:00 |
321958 | 29 | 29 Ինտերլեյկին 6 /IL-6 / որոշման թեստ հավաքածու | 82560 AMD | 2025-05-27 09:00:00 |
321959 | 30 | 30 Սիֆիլիսի որոշման թեստ (RPR carbon, Syphilis) | 72800 AMD | 2025-05-27 09:00:00 |
321960 | 31 | 31 Պրոթրոմբինային ժամանակի որոշման համար նախատեսված թեստ հավաքածու | 79960 AMD | 2025-05-27 09:00:00 |
321961 | 32 | 32 Ռեակցիոն խառնույթի խառնիչ գնդիկ | 75980 AMD | 2025-05-27 09:00:00 |
321962 | 33 | 33 Maglumi Հեպատիտ C վիրուսի նկատմամբ հակամարմինների հայտնաբերման թեստ հավաքածու | 2783333.34 AMD | 2025-05-27 09:30:00 |
321963 | 34 | 34 Maglumi Հեպատիտ B HBsAg հակածնի հայտնաբերման թեստ հավաքածու | 1753333.34 AMD | 2025-05-27 09:30:00 |
321964 | 35 | 35 Լիզ լուծույթ WHITEDIFF | 1820000 AMD | 2025-05-27 09:30:00 |
321965 | 36 | 36 Maglumi լվացող լուծույթ wash concentrate | 1052333.34 AMD | 2025-05-27 09:30:00 |
321966 | 37 | 37 Մաքրող լուծույթ ABX CLEANER | 720000 AMD | 2025-05-27 09:30:00 |
321967 | 38 | 38 Maglumi Citomegalovirus IgM վիրուսի նկատմամբ հակամարմինների որոշման թեստ հավաքածու | 298000 AMD | 2025-05-27 09:30:00 |
321968 | 39 | 39 ACCENT MC անալիզատորի համար նախատեսված մաքրող լուծույթ | 168000 AMD | 2025-05-27 10:00:00 |
321969 | 40 | 40 Maglumi մաքրող լուծույթ system tubing cleaning | 53333.34 AMD | 2025-05-27 10:00:00 |
321970 | 41 | 41 Ստրեպտակոկ Ա | 495125 AMD | 2025-05-27 10:00:00 |
321971 | 42 | 42 Երսինիա Էնտերոկոլիտ O:3+O:9 | 76550 AMD | 2025-05-27 10:00:00 |
321972 | 43 | 43 Կապույտ հազի թեստ IgM | 125000 AMD | 2025-05-27 10:00:00 |
321973 | 44 | 44 C-ռեակտիվ սպիտակուցի որոշման թեստ կասետ | 1367916.67 AMD | 2025-05-27 10:00:00 |
321974 | 45 | 45 Փորձանոթ վակուում ԷՆԱ-ի համար | 1800000 AMD | 2025-05-27 10:30:00 |
321975 | 46 | 46 Cobas b221 համար S2 լուծույթների հավաքածու | 1969333.34 AMD | 2025-05-27 10:30:00 |
321976 | 47 | 47 Մասնակի ակտիվացված թրոմբինային ժամանակի որոշման թեստ հավաքածու | 665000 AMD | 2025-05-27 10:30:00 |
321977 | 48 | 48 ՍՏԱ Մաքրող հեղուկ STA Compact Max վերլուծիչի համար | 420000 AMD | 2025-05-27 10:30:00 |
321978 | 49 | 49 ՍՏԱ Լվացող հեղուկ | 330000 AMD | 2025-05-27 10:30:00 |
321979 | 50 | 50 Էլեկսիս Թիրեոտրոպ հորմոնի քանակական որոշման թեսթ-հավաքածու | 432666.67 AMD | 2025-05-27 10:30:00 |
321980 | 51 | 51 Էլեկսիս Հակաթիրոիդ պերոքսիդազի հակամարմինների քանակական որոշման թեսթ-հավաքածու | 391000 AMD | 2025-05-27 11:00:00 |
321981 | 52 | 52 Կոբաս ինտեգրա և Կոբաս Ս311 անալիզատորների համար Cuvette Waste Box | 77250 AMD | 2025-05-27 11:00:00 |
321982 | 53 | 53 Կոմբուր UX, 10 թեսթ | 1627500 AMD | 2025-05-27 11:00:00 |
321983 | 54 | 54 Ընդհանուր սպիտակուցի որոշման թեսթ հավաքածու | 63333.34 AMD | 2025-05-27 11:00:00 |
321984 | 55 | 55 Մագնեզիումի որոշման թեսթ հավաքածու | 20166.67 AMD | 2025-05-27 11:00:00 |
321985 | 56 | 56 Լայզերսելլ WDF/1 | 200500 AMD | 2025-05-27 11:00:00 |
321986 | 57 | 57 Կրեատինին որոշման թեսթ հավաքածու | 87500 AMD | 2025-05-27 11:30:00 |
321987 | 58 | 58 ISE Ստանդարտ ցածր | 9000 AMD | 2025-05-27 11:30:00 |
321988 | 59 | 59 ISE Ստանդարտ բարձր | 9000 AMD | 2025-05-27 11:30:00 |
321989 | 60 | 60 ISE Ներքին ստանդարտ | 222083.34 AMD | 2025-05-27 11:30:00 |
321990 | 61 | 61 Էկոտերգենտ | 426666.67 AMD | 2025-05-27 11:30:00 |
321991 | 62 | 62 Էլեկսիս Վիտամին Դ կալիբրատոր | 27416.67 AMD | 2025-05-27 11:30:00 |
321992 | 63 | 63 Էլեկսիս Սիսվոշ | 48750 AMD | 2025-05-27 12:00:00 |
321993 | 64 | 64 Էլեկսիս տեստոստերոն որոշման թեստ-հավաքածու | 580000 AMD | 2025-05-27 12:00:00 |
321994 | 65 | 65 Արյան ստերիլության միջավայր անաէրոբ մանրէների որոշման համար | 33833.34 AMD | 2025-05-27 12:00:00 |
321995 | 66 | 66 Կրեատին կինազա (CKL) որոշման թեստ-հավաքածու | 15250 AMD | 2025-05-27 12:00:00 |
321996 | 67 | 67 ՑԽԼ- խոլեսթերոլ որոշման թեստ հավաքածու | 234583.34 AMD | 2025-05-27 12:00:00 |
321997 | 68 | 68 Էլեկսիս վիտամին B 12 քանակական որոշման թեստ-հավաքածու | 63833.34 AMD | 2025-05-27 12:00:00 |
321998 | 69 | 69 Ֆիբրինոգենի որոշման թեստ հավաքածու | 1100000 AMD | 2025-05-27 12:30:00 |
321999 | 70 | 70 Էլեկսիս սիֆիլիսի հայտնաբերման թեսթ-հավաքածու | 601000 AMD | 2025-05-27 12:30:00 |
322000 | 71 | 71 Գամմա-գլյուտամիլ տարանսֆերազայի որոշման թեսթ հավաքածու | 33000 AMD | 2025-05-27 12:30:00 |
322001 | 72 | 72 Էլեկսիս պրեսիկոնտրոլ Varia | 50833.34 AMD | 2025-05-27 12:30:00 |
322002 | 73 | 73 Կլինսել M Cobas e 402 անալիզատորի համար | 204000 AMD | 2025-05-27 12:30:00 |
322003 | 74 | 74 Էկոտերգենտ COBAS C PACK GREEN | 156666.67 AMD | 2025-05-27 12:30:00 |
322004 | 75 | 75 NaOH-D, լվացող լուծույթ հիմնային բնույթի COBAS C PACK GREEN | 29416.67 AMD | 2025-05-27 14:00:00 |
322005 | 76 | 76 ISE ռեֆերենս էլեկտրոլիտ, cobas c303 | 33333.34 AMD | 2025-05-27 14:00:00 |
322006 | 77 | 77 Ադենովիրուս/Ռոտավիրուս համակցված թեստ | 208725 AMD | 2025-05-27 14:00:00 |
322007 | 78 | 78 Հելիկոբակտեր պիլորի | 19937.5 AMD | 2025-05-27 14:00:00 |
322008 | 79 | 79 Ցոլիկլոն Anti C super serum | 21967 AMD | 2025-05-27 14:00:00 |
322009 | 80 | 80 Էնտամեոբա | 23916.67 AMD | 2025-05-27 14:00:00 |
322010 | 81 | 81 Ցոլիկլոն Anti AB serum | 18332.92 AMD | 2025-05-27 14:30:00 |
322011 | 82 | 82 Սաբուրո ագար | 37498.33 AMD | 2025-05-27 14:30:00 |
322012 | 83 | 83 ՈւՏԻ ագար | AMD | Չկայացած |
322013 | 84 | 84 Աստրովիրուս | 25000 AMD | 2025-05-27 14:30:00 |
322014 | 85 | 85 Նորովիրուս | 26500 AMD | 2025-05-27 14:30:00 |
322015 | 86 | 86 Cobas b221 համար S1 լվացող լուծույթ 1 (2x1850մլ) | 374500 AMD | 2025-05-27 14:30:00 |
322016 | 87 | 87 Պրոթրոմբինային ժամանակի որոշման թեստ հավաքածու | 420000 AMD | 2025-05-27 14:30:00 |
322017 | 88 | 88 Սելպակ DCL/2 | 355000 AMD | 2025-05-27 15:00:00 |
322018 | 89 | 89 Էլեկսիս Տիրեոգլոբուլինի նկատմամբ հակամարմինների քանակական որոշման թեստ-հավաքածու | 674916.67 AMD | 2025-05-27 15:00:00 |
322019 | 90 | 90 Էլեկսիս ISE սիսկլին | 29166.67 AMD | 2025-05-27 15:00:00 |
322020 | 91 | 91 Հիմնային Ֆոսֆատազայի որոշման թեստ հավաքածու | 35000 AMD | 2025-05-27 15:00:00 |
322021 | 92 | 92 ISE Ռեֆերենս էլեկտրոլիտ լուծույթ | 82250 AMD | 2025-05-27 15:00:00 |
322022 | 93 | 93 NaOH-D կասետ | 38333.34 AMD | 2025-05-27 15:00:00 |
322023 | 94 | 94 Բիլիռուբին ուղղակի որոշման թեստ հավաքածու | 57000 AMD | 2025-05-27 15:30:00 |
322024 | 95 | 95 Իմունոգլաբուլին G /IgG/ որոշման թեստ կասետ | 57366.67 AMD | 2025-05-27 15:30:00 |
322025 | 96 | 96 Լիպազայի որոշման թեստ-հավաքածու | 37500 AMD | 2025-05-27 15:30:00 |
322026 | 97 | 97 Միզանյութի որոշման թեստ հավաքածու | 77250 AMD | 2025-05-27 15:30:00 |
322027 | 98 | 98 Խոլեստերինի որոշման թեստ հավաքածու | 51333.34 AMD | 2025-05-27 15:30:00 |
322028 | 99 | 99 ԲԽԼ- խոլեսթերոլ որոշման թեստ հավաքածու | 256500 AMD | 2025-05-27 15:30:00 |
322029 | 100 | 100 Սելկլին | 284000 AMD | 2025-05-27 16:00:00 |
322030 | 101 | 101 Էլեկսիս Ֆերիտին քանակական որոշման թեստ-հավաքածու | 89250 AMD | 2025-05-27 16:00:00 |
322031 | 102 | 102 Էլեկսիս Թիրեոտրոպ հորմոնի կալիբրատոր | 17916.67 AMD | 2025-05-27 16:00:00 |
322032 | 103 | 103 Էլեկսիս պրոլակտին հորմոնի քանակական որոշման թեստ-հավաքածու | 435500 AMD | 2025-05-27 16:00:00 |
322033 | 104 | 104 Ռևմատոիդ ֆակտորի որոշման թեստ կասետ | 23583.34 AMD | 2025-05-27 16:00:00 |
322034 | 105 | 105 Սուլֆոլայզեր XN-1000 հեմատոլոգիական վերլուծչի համար | 300600 AMD | 2025-05-27 16:00:00 |
322035 | 106 | 106 Ակտիվատոր | 60000 AMD | 2025-05-29 09:00:00 |
322036 | 107 | 107 Կալիբրատոր Lipids բիոքիմիական անալիզների համար | 29500 AMD | 2025-05-29 09:00:00 |
322037 | 108 | 108 Կալիբրատոր Protein բիոքիմիական անալիզների համար | 180250 AMD | 2025-05-29 09:00:00 |
322038 | 109 | 109 Սուլֆոլայզեր XS 1000i և XT 4000i հեմատոլոգիական անալիզատորի համար | 301500 AMD | 2025-05-29 09:00:00 |
322039 | 110 | 110 Maglumi ՄԻԱՎ 1 և 2-ի նկատմամբ հակամարմինների որակական որոշման թեստ-հավաքածու | 2172000 AMD | 2025-05-29 09:00:00 |
322040 | 111 | 111 Maglumi աշխատանքային լուծույթ Starter 1+2 | 2900000 AMD | 2025-05-29 09:00:00 |
322041 | 112 | 112 Նոսրացնող լուծույթ ABX DILUENT HORIBA ABX SAS | 1020833.34 AMD | 2025-05-29 09:30:00 |
322042 | 113 | 113 Maglumi Toxoplazma IgM վիրուսի նկատմամբ հակամարմինների որոշման թեստ հավաքածու | 180666.67 AMD | 2025-05-29 09:30:00 |
322043 | 114 | 114 Maglumi Պրոկալցիտոնինի որոշման թեստ-հավաքածու | 239583.34 AMD | 2025-05-29 09:30:00 |
322044 | 115 | 115 Maglumi Toxoplazma IgG վիրուսի նկատմամբ հակամարմինների որոշման թեստ հավաքածու | 111300 AMD | 2025-05-29 09:30:00 |
322045 | 116 | 116 Maglumi Ինսուլինանման աճի ֆակտորի որոշման թեստ-հավաքածու | 469500 AMD | 2025-05-29 09:30:00 |
322046 | 117 | 117 Maglumi Citomegalovirus IgG վիրուսի նկատմամբ հակամարմինների որոշման թեստ հավաքածու | 139300 AMD | 2025-05-29 09:30:00 |
322047 | 118 | 118 Maglumi Էբշտեին Բառ վիրուսի նկատմամբ IgG հակամարմինների որոշման թեստ-հավաքածու | 90583.34 AMD | 2025-05-29 10:00:00 |
322048 | 119 | 119 Կումբսի շիճուկ /АГС/ | 23745 AMD | 2025-05-29 10:00:00 |
322049 | 120 | 120 Տրանսպորտային միջավայր ամիես տեսակի | 83331.67 AMD | 2025-05-29 10:00:00 |
322050 | 121 | 121 Ալերգենների որոշման թեստ հավաքածու նախատեսված սննդային ալերգենների որոշման համար | 791666.67 AMD | 2025-05-29 10:00:00 |
322051 | 122 | 122 Էնտերովիրուս | 332500 AMD | 2025-05-29 10:00:00 |
322052 | 123 | 123 Ռեսպիրատոր Սինցիպիալ Վիրուս | 16650 AMD | 2025-05-29 10:00:00 |
322053 | 124 | 124 Կամպիլոբակտեր | 219804 AMD | 2025-05-29 10:30:00 |
322054 | 125 | 125 Հականեյտրոֆիլային ցիտոպլազմատիկ հակամարմիններ /ANCA/ որոշման թեստ հավաքածու | 162500 AMD | 2025-05-29 10:30:00 |
322055 | 126 | 126 Ռեսպիրատոր Ադենովիրուս | 38000 AMD | 2025-05-29 10:30:00 |
322056 | 127 | 127 Գրիպի վիրուս Ա+Բ | 124927.5 AMD | 2025-05-29 10:30:00 |
322057 | 128 | 128 Սալմոնելա | 83285 AMD | 2025-05-29 10:30:00 |
322058 | 129 | 129 Ավտոմատ բաժանավորիչի ծայրակալ 0-200 մկլ | 17326.67 AMD | 2025-05-29 10:30:00 |
322059 | 130 | 130 Իմերսիոն յուղ | 3491 AMD | 2025-05-29 11:00:00 |
322060 | 131 | 131 Ցոլիկլոն Anti D IG M serum | 30843.15 AMD | 2025-05-29 11:00:00 |
322061 | 132 | 132 Միկրոանալիզի պլաստմասե պլանշետներ /Microplates 96 well/ | 40000 AMD | 2025-05-29 11:00:00 |
322062 | 133 | 133 Միկրոփորձանոթ, կոնաձև | 5810 AMD | 2025-05-29 11:00:00 |
322063 | 134 | 134 Ցոլիկլոն Anti-K serum | 9030 AMD | 2025-05-29 11:00:00 |
322064 | 135 | 135 Maglumi Պրոլակտինի որոշման թեստ հավաքածու | 124666.67 AMD | 2025-05-29 11:00:00 |
322065 | 136 | 136 Maglumi ստուգիչ լուծույթ Light Check | 148500 AMD | 2025-05-29 11:30:00 |
322066 | 137 | 137 Maglumi Anti DsDNA IgG որոշման թեստ հավաքածու | 91333.34 AMD | 2025-05-29 11:30:00 |
322067 | 138 | 138 Maglumi Ազատ T4 որոշման թեստ հավաքածու | 45250 AMD | 2025-05-29 11:30:00 |
322068 | 139 | 139 Maglumi Թիրեոտրոպ հորմոնի որոշման թեստ հավաքածու | 38916.67 AMD | 2025-05-29 11:30:00 |
322069 | 140 | 140 Maglumi Անտի ՏՊՈ հորմոնի որոշման թեստ հավաքածու | 98333.34 AMD | 2025-05-29 11:30:00 |
322070 | 141 | 141 Maglumi Էբշտեին Բառ վիրուսի նկատմամբ IgM հակամարմինների որոշման թեստ-հավաքածու | 358000 AMD | 2025-05-29 11:30:00 |
322071 | 142 | 142 Լակտատի որոշման թեսթ հավաքածու | 184250 AMD | 2025-05-29 12:00:00 |
322072 | 143 | 143 Կոբաս ինտեգրա անալիզատորի համար մաքրող լուծույթ | 164500 AMD | 2025-05-29 12:00:00 |
322073 | 144 | 144 Էլեկսիս Պրոստատ սպեցիֆիկ հակագենի քանակական որոշման թեստ-հավաքածու | 140666.67 AMD | 2025-05-29 12:00:00 |
322074 | 145 | 145 Եռգլիցերիդների որոշման թեսթ հավաքածու | 46750 AMD | 2025-05-29 12:00:00 |